Koronahysterisoijat, tunnetteko ylemmyyttä eristäytymisestä ja ylivarovaisuudesta?
Ärsyttääkö, kun muut ihmiset nautti elämästään tekemällä asioita ja menemällä normaalisti yleisiin paikkoihin? Itse ajattelen hysterisoijasta, että se on vähän vinksahtanut päästään ja tarvii kenties psykiatria.
Kommentit (11)
Rinta rottingilla olen käyttänyt kirurgin maskia kauppatungoksessa ja julkisissa. Olen todella fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki hysteerikot?
Sinun harhaisessa päässäsi.
Miksi ihmeessä tuntisin? Tämä avauksesi sen sijaan paljastaa, että olet ylpeä omasta huolettomuudestasi ja kuvittelet siksi muidenkin tuntevan aina omista tekemisistään samalla tavalla ylemmyyttä.
Minä elän omalla tavallani ja olen sen kanssa sinut, mutta melkein epäilisin että sinä et ole omasta tavastasi yhtään niin varma vaan yrität tuolla leuhottamisellasi peittää epävarmuuttasi.
Tsemppiä nyt kuitenkin<3
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tuntisin? Tämä avauksesi sen sijaan paljastaa, että olet ylpeä omasta huolettomuudestasi ja kuvittelet siksi muidenkin tuntevan aina omista tekemisistään samalla tavalla ylemmyyttä.
Minä elän omalla tavallani ja olen sen kanssa sinut, mutta melkein epäilisin että sinä et ole omasta tavastasi yhtään niin varma vaan yrität tuolla leuhottamisellasi peittää epävarmuuttasi.
Tsemppiä nyt kuitenkin<3
Voi kiitos <3 ja iso jaxuhali tuohtumuksellesi <3
No mikä nyt on hysteriaa. Kaveri menetti molemmat elossaolevat isovanhempansa viikon sisällä koronaan, yksi tuttu ei ole toipunut vieläkään vaikka ikää on alle 40, perusterve, hoikka jne ja sairasti koronan huhtikuussa. Mieluummin olen itse varovainen, lähipiirissä on monia riskiryhmäläisiä enkä halua tietämättäni tautia levittää edes tuntemattomiin ihmisiin jos sen satun saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä kaltaisiasi hysteerikkoja löydy terassilta/risteilyltä/kreikanlomaa varaamasta.. Ei ne ehdi nyt täällä palstalla olla kun taas pääsee sinne ja tänne pyörimään ennen kun "kaikki on taas kiinni" ja byhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä kaltaisiasi hysteerikkoja löydy terassilta/risteilyltä/kreikanlomaa varaamasta.. Ei ne ehdi nyt täällä palstalla olla kun taas pääsee sinne ja tänne pyörimään ennen kun "kaikki on taas kiinni" ja byhyy.
Juuri näin... nämä elämä jää elämättä hysteerikot ovat ihan oma lajinsa.
En tunne.
Ajattelen vain itseäni ja perhettäni ja muita ihmisiä, jotta emme saisi tartuntaa, emme tartuttaisi muita, emmekä sairastuisi vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä nyt kuitenkin<3
Voi kiitos <3 ja iso jaxuhali tuohtumuksellesi <3
Miksi ihmeessä kuvittelet muiden tuntevan ja jakavan omat tunnetilasi? Sinulla on melko vahva defenssi päällä kun syytät muita omista fiiliksistäsi.
Kannattaa muistaa, että mikään pakko sinunkaan ei ole lietsuta kylillä kun se kerran ahdistaa noin kovin vaan kyllä sinäkin saat halutessasi ottaa etäisyyttä muihin ihmisiin ja/tai vaihtaa vaikka terassi-illan piknikkiin pienemällä porukalla. Kukaan ei pakota olemaan supersosiaalinen. Varsinkaan nyt.
Ei ärsytä, koska en tekisi tarkoittamiasi asioita ilman pandemiaakaan. Viihdyn erinomaisesti kotona ja kotini ympäristössä. Käyn mieluummin koiran kanssa lenkillä kuin istun meluisassa baarissa humaltuvien ihmisten keskellä. Kauppakeskukset on jo niin nähty, kaikissa samat ketjumyymälät ja ketjuravintolat/kahvilat. Ruuanlaitto on lempiharrastukseni, joten ei tarvitse mennä stadiin parempaankaan ravintolaan syömään saadakseen hyvää ruokaa. Laivalla taas tulen merisairaaksi, joten enpä juuri käynyt risteilyillä ennen pandemiaakaan. Kylmän oluen tai lasillisen kuohuvaa voin oikein hyvin juoda omalla pihallanikin.