Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies tosiaan kiinnostua itseään "markkina-arvolta" alemmasta naisesta?

Vierailija
23.05.2013 |

Siis kuvittelenko vain, kun vaikuttaa siltä, että minuun on ihastunut ihana mies, joka saisi lähes naisen kuin naisen? Itse olen tavallistakin tavallisempi – oikeasti toki kamalan ihana, mutta sitähän ei tuo mies voi vielä tietää, kun emme tunne kunnolla – en lainkaan hyvännäköinen, menestyvä tai mitään muutakaan, minkä voisi kuvitella jotakuta houkuttavan...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen markkina-arvo? Seurustelusuhteita ei solmita samoin perustein kuin tehdään kauppaa.

Vierailija
2/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen markkina-arvo? Seurustelusuhteita ei solmita samoin perustein kuin tehdään kauppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:44"]

[/quote]

Olin eilen uutisissa kuulevinani että oli tehty tutkimus (lieneekö itse Laasanen :)) joka käsitteli tosiaan tätä markkina-arvoasiaa....

Vierailija
4/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen silmät katsoo mielittyä. Se on silmissä ja kun mies katsoo sinua kuin naista jonka haluaa se tarkoittaa että et ole millään markkinoilla alempi tai ylempi. Olet vain hänelle mielitietty ja se yksi ainoa tai toinen tai kolmas. Mies saattaa olla moniavioinen. Se ei vähennä halun määrää. Mies katsoo ja ottaa sinut.

Vierailija
5/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:44"]

[/quote]

No sellainen markkina-arvo, että joku voi valita ihan kenet vaan ja toisen pitää tyytyä sihen, mitä sattuu saamaan. Voiko ensin mainittu kuitenkin oikeasti haluta tuon jälkimmäisen? Miksei hän ottaisi toista sellaista, jolle olisi muitakin ottajia?

Vierailija
6/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:48"]

Miehen silmät katsoo mielittyä. Se on silmissä ja kun mies katsoo sinua kuin naista jonka haluaa se tarkoittaa että et ole millään markkinoilla alempi tai ylempi. Olet vain hänelle mielitietty ja se yksi ainoa tai toinen tai kolmas. Mies saattaa olla moniavioinen. Se ei vähennä halun määrää. Mies katsoo ja ottaa sinut.

[/quote]

Aika ihana vastaus (tai ainakin se alkupuoli)...

Vierailija
7/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että inttipojilla on outo käsitys parisuhteesta.

Vierailija
8/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tai muuten voi jäädä yksin! Katso vähän ympärillesi...

Vierailija
9/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:55"]

[/quote]

Mitä meinaat? Että niitä kaikkien haluamia tyyppejä olisi jäänyt massoittain yksin?

Vierailija
10/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:53"]

[/quote]

Mistäs nämä inttipojat tähän tupsahtivat?

Vierailija
11/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:53"]

[/quote]

Mistäs nämä inttipojat tähän tupsahtivat?

Vierailija
12/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:55"]

[/quote]

Mitä meinaat? Että niitä kaikkien haluamia tyyppejä olisi jäänyt massoittain yksin?

[/quote]

Sitä että miehiä, jotka saisivat kenet tahansa, on todella vähän. Niin vähän, että heistä puhuminen on oikeastaan turhaa.

Vierailija
13/21 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:59"]

[/quote]

Sitä että miehiä, jotka saisivat kenet tahansa, on todella vähän. Niin vähän, että heistä puhuminen on oikeastaan turhaa.

[/quote]

Samahan se, montako sellaista on, kun nyt kuitenkin puhun vain siitä yhdestä ;-)

Vierailija
14/21 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneena vain luulet sen miehen olevan sinua parempi. Ja paskat!

Vierailija
15/21 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:59"]

[/quote]

[/quote]

Samahan se, montako sellaista on, kun nyt kuitenkin puhun vain siitä yhdestä ;-)

[/quote]

Ehkä hänkään ei tiedä olevansa sellainen?

Vierailija
16/21 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:11"]

Ihastuneena vain luulet sen miehen olevan sinua parempi. Ja paskat!

[/quote]

Ensinnäkin ihmettelen tässä, voiko se havaintoni pitää paikkansa, että tuo mies olisi ihastunut (enkä siis missään vaiheessa suorastaan sanonut itse olevani lainkaan ihastunut ;-) ), ja toiseksi en myöskään väittänyt hänen oikeasti olevan itseäni parempi (sanoinhan olevani kamalan ihana itsekin), vaan vain "markkina-arvoltaan" korkeampi ja sitä hän kyllä on – nuorempi, komeampi, paremmin toimeentuleva...

Vierailija
17/21 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ehkä hänkään ei tiedä olevansa sellainen?

[/quote]

Ehkäpä näin ;-)

Vierailija
18/21 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:39"]

Siis kuvittelenko vain, kun vaikuttaa siltä, että minuun on ihastunut ihana mies, joka saisi lähes naisen kuin naisen? Itse olen tavallistakin tavallisempi – oikeasti toki kamalan ihana, mutta sitähän ei tuo mies voi vielä tietää, kun emme tunne kunnolla – en lainkaan hyvännäköinen, menestyvä tai mitään muutakaan, minkä voisi kuvitella jotakuta houkuttavan...

[/quote]

Minä olin aikoinaan liki 150-kiloinen suurperheen syöpäsairas leskiäiti, kun komea , itseäni paljon  nuorempi urheilijanuorukainen, jolla oli selkeästi edessä menestyksekäs tulevaisuus , kosi minua.

Nyt, 10 (ja 80 menettämääni kiloa) vuotta myöhemmin yhä ajoittain mietin että "mit wit?"

Arki , elo ja olo on kuitenkin onnellista ja lapsetkin - niin ne edellisestä litosta saamani, kuin tästäkin liitosta saamani puhumattakaan lapsenlapsista - vaikuttavat voivan hyvin.

Vierailija
19/21 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän treffeille ihmisiä, joita pidän kiinnostavina, mukavina ja söpöinä. Usein ne suostuvat. Joskus se johtaa suhteeseen. Ei tässä tapahdu mitään sellaista vaihdantaa, joka muistuttaisi markkinoita millään tavalla.

Vierailija
20/21 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:50"]

No sellainen markkina-arvo, että joku voi valita ihan kenet vaan 

[/quote]

Oletko koskaan seurustellut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme