Onko olemassa kivoja pomoja??
Tuntuu, että poikkeuksetta on vittuilevia pätijöitä, jotka ei osaa olla väärässä.
Kommentit (7)
Oi kyllä on. Mulla on tällä hetkellä jälleen hyvä pomo jonka kanssa pystyy asioista keskutelemaan ja joka pitää tasavertaisena työntekijänä, toki oman auktoriteettinsa säilyttäen. Häntä on helppo kunnioittaa.
Kiva pomo ei välttämättä ole hyvä pomo. Liian hyväntuulinen ja hymyilevä pomo ei ota monesti tosissaan alaisten asioita. Pomon pesti on oikeasti vaativa, ja jos sen hyvin tekee, ei olemus ole välttämättä kovin lupsakasti viheltelevä..
Minulla oli edellinen sekä hyvä että kiva. Nykyinen on kiva, mutta pomoilussa olisi parantamisen varaa. Yksi pomo oli hyvä pomo, mutta ihmisenä ei niin kiva. Tuo viimeinen oli sellainen, että oli jämäkkä ote ja sanoi asiat asiallisesti suoraan, mutta eihän se kaikille käynyt...
Minulla on ollut parikin hyvää, joskaan en luonnehtisi heitä ensimmäiseksi sanalla "kivaa" pomoa. Paras pomoni on ollut suomenruotsalainen. Hän oli reilu, jämpti ja tasapuolinen. Vähäsanainen, ja hyvä delegoimaan ja antamaan vastuuta muillekin. Kerrassaan symppis tyyppi, vaikka olikin vähän jäyhä. Muisti myös tasaisin väliajoin voileipäkakuin ja kakuilla, etenkin jos oli ollut kiirettä yms. Eli näytti arvostuksensa meille asti. Oli kivaa paiskia kiireessäkin töitä, kun tiesi, että se huomattiin ja siitä vielä kiitettiin. Apteekista kyse.
Mun pomo on kiva. Ottaa kaikki tasapuolisesti huomioon ja on aidosti kiinnostunut alaistensa asioista. Reilu, iloinen, maalaisjärkinen ja sosiaalisesti taitava.
Pomoni on hyvä ja rento tyyppi, jolle on kiva tehdä töitä. Voimme puhua toisillemme suoraan työhön liittyvistä asioista ja vähän muustakin. Ehkä se auttaa, kun teen työni hyvin ja pomo on minuun myös tyytyväinen :-)
Minulla on. Tervehtii aina nimeltä puhelimessa ja kysyy mielipiteeni. Toki olen myös valmis tekemään asioita, jotka eivät aina miellytä. Kuuntelee ja saan sanoa turvallisesti negatiivisetkin asiat.