Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rappusiivooja, tapailumies sanoi suoraan että halveksuu työtäni

Vierailija
15.07.2020 |

Minä tykkään työstäni, on itsenäistä ja suht. rentoa hommaa kunhan ei ole liikaa siivouskohteita.

Mies on itse isänsä firmassa johtavassa asemassa. Kielsi minua myös kertomasta kavereilleen mitä työtä teen. Voiko tuollainen tyyppi muuttua?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tasoistasi seuraa.

Vierailija
42/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla deittaillaan ilmeisesti työpaikka edellä. Todella ankeaa.

Pata kattilaa soimaa. Mitä jos ap olisi vaikka varastomies ja nainen johtaja keskisuuressa isin firmassa tai lääkäri tms. Hyvin pieni todennäköisyys olisi ollut edes ekoihin treffeihin.

Häh? Olen itse työtön maisteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo tapailumies on jo muisto vain. Varsinainen vauva. Tapailin nuorempana useaakin perhefirmaan jäänyttä poikaa ja jonkun kanssa seurustelinkin. Minulla oli aina tunne, että he olivat jääneet lapsellisiksi sellaisella huonolla tavalla ja heistä kehittyy "aikuistuessaan" ylitylsiä ihan muutaman vuoden kuluessa. Siivoaminen on paljon fiksumpi ammatti kuin päätteellä istuminen. 

Päätteellä istuessa voi luoda uraa mutta siivoojana peset vessanpönttöjä vuosikymmenestä toiseen.

Tai sitten käy kuin mulle ei-uraihmiselle: maksoin asuntolainan ja elätin perheen laitoshuoltajana, sittemmin opiskelin uteliaisuuttani kiinnostavan maisterintutkinnon, kun talous antoi myöten. No, kaikenlaisten vaiheiden jälkeen en tarvitse eikä halua enää nyt nelikymppisenä kokopäivätyötä. Arvaapa kummalla tutkinnolla työllistyy varmasti ja voi tehdä vain keikkaa.

Vierailija
44/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en ymmärrä miksi siivoustyötä halveksutaan. Itse olen jokaiselle siivojalle kiitollinen, muuten sitä joutuis rämpimään paskassa kaiken aikaa! 

No siksi, koska siitä maksetaan huono korvaus ja siivoat toisten jälkiä. Olen itsekin tehnyt siivoustyötä ja en enää ikinä palaa siihen. Kovaa työtä, josta moni ei edes selviä, mutta kaikki halveksuu. Jopa kaupan myyjät käskyttää. Siis kaupan myyjät, jotka eivät ole yhtään mitään itsekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi