Olen rappusiivooja, tapailumies sanoi suoraan että halveksuu työtäni
Minä tykkään työstäni, on itsenäistä ja suht. rentoa hommaa kunhan ei ole liikaa siivouskohteita.
Mies on itse isänsä firmassa johtavassa asemassa. Kielsi minua myös kertomasta kavereilleen mitä työtä teen. Voiko tuollainen tyyppi muuttua?
Kommentit (44)
Sano sille, että ottaa edustusvaimon susta. Osaat olla nätti ja mielenkiintoinen.
Olen itsekin tällä hetkellä siivoustyössä ja tiedän sen tunteen kun jotkut ihmiset katsoo kuin halpaa makkaraa. Seuraava työni voisi ihan hyvin olla jo asiantuntijatyö kun olen koulutukseltani maisteri. En vaan ole ylimielinen k*sipää ja kaikki työ kelpaa. Siinä on syytä olla ylpeä että sentään tekee töitä. En kattelis tollasta miestä vaikka olis muuten miten "ihana".
Sano sille miehelle että kyllä suakin nolottaa kun ei päässyt töihin ilman isin apuja.
Sanoisin ennen dumpaamista halveksivani ihmistä joka ei ole saanut asemaansa työelämässä omilla ansioillaan vaan lokkeilee sululaisten siivellä.
Sano sille että voit jättää ne siivoushommat ja alkaa kotirouvaksi, jos hänellä rahat siihen riittää.
Otat käsineet ja haet 200L jätesäkin ja vedät sen tyypin päähän. Varo kontaminoimasta itseäsi kyseiseen saastaan. Poista käsineet, pese kädet. Lähde.
Tällä palstalla deittaillaan ilmeisesti työpaikka edellä. Todella ankeaa.
Siis en ymmärrä miksi siivoustyötä halveksutaan. Itse olen jokaiselle siivojalle kiitollinen, muuten sitä joutuis rämpimään paskassa kaiken aikaa!
Älä katso läpi sormien jonkun "miehen" perseilyjä vaan koska se on johtavassa asemassa ja ehkä pukeutuu hyvin. Luultavasti se ei ole edes tosissas sun kanssa vaan etsii koko aika parempaa.
Minua ei huolittu rappusiivoojaksi.
Siivoustyö on kyllä ihan parasta etenkin silloin kun saa siivota kohdetta missä ei ole ketään paikalla. Voi laittaa musiikit korvaan ja moppi heiluu kuin itsestään.
Miehet väittävät ettei heitä kiinnosta naisen työpaikka/koulutus, mutta tämä on iso vale.
Vierailija kirjoitti:
Miehet väittävät ettei heitä kiinnosta naisen työpaikka/koulutus, mutta tämä on iso vale.
Ap kirjoittaa, että "mies on itse isänsä firmassa johtavassa asemassa". Varmaan tuollaisia miehiä kiinnostaa naisen työpaikka. Vaikuttaa siltä, että ap kiinnostui itsekin miehestä osittain miehen työpaikan perusteella.
Vastaa sille että " elä sitten pölyn, k.usen ja p.askan keskellä. silleenhän se elämä mukavasti pyörii eteenpäin kun kukaan ei siivoa rappukäytäviä tai muita paikkoja. siisteys on yliarvostettua. en oo kyllä typerämpää äijää ennen tavannut, kun et tajua että eri alojen osaajia tarvitaan. hyvästi "
En edes tiennyt että rapuille on omat siivoojat. Nehän ovat vaan pieniä lattioita toisensa perään.
Tylsä provo, kun otsikko oli jo liian ilmeinen. 0/5
Arvokasta työtä teet, kiitos siitä :) ja mitä mieheen tulee, löydät paremman, ei kukaan muutu.
Ei voi.