Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rappusiivooja, tapailumies sanoi suoraan että halveksuu työtäni

Vierailija
15.07.2020 |

Minä tykkään työstäni, on itsenäistä ja suht. rentoa hommaa kunhan ei ole liikaa siivouskohteita.

Mies on itse isänsä firmassa johtavassa asemassa. Kielsi minua myös kertomasta kavereilleen mitä työtä teen. Voiko tuollainen tyyppi muuttua?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita taloyhtiölle jossa asuu ettei siellä tarvitse siivota.

Vierailija
22/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että rappusiivooja pääsee ylenemään päivittäin rappu kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava ihminen. Siivoushommassa ei ole mitään halveksittavaa.

Vierailija
24/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin muutamia vuosia sitten siivoojana ja jäi mieleen miehen kommentti. "Olet coolein nainen jonka tiedän ja tiedät paljon puhtaudesta!"

Kommentti oli aito eikä veetuilua. :D

Vierailija
25/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin tällä hetkellä siivoustyössä ja tiedän sen tunteen kun jotkut ihmiset katsoo kuin halpaa makkaraa. Seuraava työni voisi ihan hyvin olla jo asiantuntijatyö kun olen koulutukseltani maisteri. En vaan ole ylimielinen k*sipää ja kaikki työ kelpaa. Siinä on syytä olla ylpeä että sentään tekee töitä. En kattelis tollasta miestä vaikka olis muuten miten "ihana".

Tiedän tuon tunteen ja olon kun katsotaan kuin halpaa makkaraa. Kasvoilta voi lukea "et sitten parempaa työtä saanut"

Tee työsi parhaasi mukaan ja joka kerta kun joku kommentoi tai katsoo ikävästi hymyile aidosti takaisin. Itsellä toimi ja ihmisten suhtautuminen muhun ja siivoukseen muuttui sekä kunnioitus kasvoi.

Vierailija
26/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja ota seuraavaks joku toinen rehellistä työtä tekevä, vaikka putkari. Tuskin aukoo päätään ammatista.

Vierailija
27/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on provo, mutta jos olis totta niin menisin ilmoittamaan niille kavereille kovaan ääneen että "Mä olen siivooja! Siivoan työkseni paskaa!" Iso hymy naamalla ja sit jättäisin miehen :D

Vierailija
28/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten porrassiivooja, ei rappusiivoojaa.

Huono provo, ei edes kunnon yritystä, 0/5.

Vierailija
29/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile b-rappua

Vierailija
30/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keksii nyt näitä siivooja provo ja oikein urakalla. Ihmiset arvostaa puhtautta ja siisteyttä joten sinänsä siivoojan työtä arvostetaan.

Vierailija
31/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas koti ja työpaikka lisää siellä olevien ihmisten viihtyvyyttä ja sitä myöden vaikuttaa mielialaan sekä muihin terveydellisiin seikkoihin.

Vierailija
32/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten VIELÄ  tapailet häntä ?

Minä en kyllä tuollaisen jälkeen enää viitsisi.

No, tee miten teet.

Tämä on vain minun neuvoni 

Vierailija
33/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies = "Minä hu*r**n vapaasti".

Onko tämä siis joku näistä hienonnetuista termeistä kuten sokerideittaus? En tajua?

Vierailija
34/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että ottaa edustusvaimon susta. Osaat olla nätti ja mielenkiintoinen.

Mulla on vähän erilainen käsitys nykyajan edustusvaimoista... 

Vierailija
35/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä hyvä ihminen jatka tapailua tuollaisen pölvästin kanssa! Kunnioita itseäsi sen verran, että sanot heippa tuollaiselle m*lkulle.

Vierailija
36/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo tapailumies on jo muisto vain. Varsinainen vauva. Tapailin nuorempana useaakin perhefirmaan jäänyttä poikaa ja jonkun kanssa seurustelinkin. Minulla oli aina tunne, että he olivat jääneet lapsellisiksi sellaisella huonolla tavalla ja heistä kehittyy "aikuistuessaan" ylitylsiä ihan muutaman vuoden kuluessa. Siivoaminen on paljon fiksumpi ammatti kuin päätteellä istuminen. 

Vierailija
37/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuttua. Omakin mieheni oli tapailun alussa halveksiva, mutta suhteen edetessä muuttui paljon ymmärtäväisemmäksi. Tietysti tämä on aika harvinaista.

Vierailija
38/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla deittaillaan ilmeisesti työpaikka edellä. Todella ankeaa.

Pata kattilaa soimaa. Mitä jos ap olisi vaikka varastomies ja nainen johtaja keskisuuressa isin firmassa tai lääkäri tms. Hyvin pieni todennäköisyys olisi ollut edes ekoihin treffeihin.

Vierailija
39/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo tapailumies on jo muisto vain. Varsinainen vauva. Tapailin nuorempana useaakin perhefirmaan jäänyttä poikaa ja jonkun kanssa seurustelinkin. Minulla oli aina tunne, että he olivat jääneet lapsellisiksi sellaisella huonolla tavalla ja heistä kehittyy "aikuistuessaan" ylitylsiä ihan muutaman vuoden kuluessa. Siivoaminen on paljon fiksumpi ammatti kuin päätteellä istuminen. 

Päätteellä istuessa voi luoda uraa mutta siivoojana peset vessanpönttöjä vuosikymmenestä toiseen.

Vierailija
40/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat käsineet ja haet 200L jätesäkin ja vedät sen tyypin päähän. Varo kontaminoimasta itseäsi kyseiseen saastaan. Poista käsineet, pese kädet. Lähde.

Tämä oli hyvä ohje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi