Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mina olla suomalainen. Kusu jotain, jos haluat+

Vierailija
23.05.2013 |

Ihan mita vain

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yrittäny hakea apua tuohon pakkomielteeseesi? Häiritseekö paljon tavallista elämää?

Vierailija
2/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita sina halua pizzan paalla? Ollakko kokeillu av-mamupatja, ollakko lahna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt oikeasti palstapersu jonnekin hoitoon. Sulta on lähteny täysin lapasesta.

Vierailija
4/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton provo. AP ei taida olla mieleltään ihan terve.

Vierailija
5/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä aja bussi turbaani?

Vierailija
6/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas saatiin nro 4:ltä Perussuomalaisten puolueen äänestäjien halveksuntaa tähänkin typerään kommenttiin. On se tuo suvaitsevaisuus vaikeaa, vaikka neekeri-sana unohtuisikin. Koittakaas nyt käyttäytyä.

Vierailija
7/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:36"]

Ja taas saatiin nro 4:ltä Perussuomalaisten puolueen äänestäjien halveksuntaa tähänkin typerään kommenttiin. On se tuo suvaitsevaisuus vaikeaa, vaikka neekeri-sana unohtuisikin. Koittakaas nyt käyttäytyä.

[/quote]

Voiko oikeasti kukaan muu kuin persu tai muuten mielenterveysongelmainen tehtailla tällaisia aloituksia?

Vierailija
8/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Perussuomalaisuudella tässä on tekemistä? Itse äänestän heitä, koska olen EU-vastainen. Jos joku on tyhmä, niin on, ja niitä näyttää olevan kaikissa puolueissa.

Vierailija
9/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:26"]

Ihan mita vain

[/quote] What's your native tongue?

Vierailija
10/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:43"]

Mitä Perussuomalaisuudella tässä on tekemistä? Itse äänestän heitä, koska olen EU-vastainen. Jos joku on tyhmä, niin on, ja niitä näyttää olevan kaikissa puolueissa.

[/quote]

Minä olen myös vahvasti EU-vastainen, mutta en vastusta maahanmuuttoa, ihmisten tasaveroista  kunnioittamista etisestä taustasta, kielestä, sukupuolisesta suuntautumisesta yms huolimatta, en hädänalaisten auttamista Suomessa tai muualla maailmassa,  en  erilaisia toimivia perhemuotoja jne.

Enkä todellakaan kannusta populismiin sivistyksen kustannuksella saati vaadi taiteellisen kultturiperiinnön pysähtymistä   ja taantumista menneiden vuosien toistoon.

En siis ikinä voisi äänestää perussuomalaisia.

Rakasta Isänmaatani liikaa siihen.