Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkiharat,Tampere, osaava kampaaja?

Vierailija
23.05.2013 |

Hakusessa olisi kampaaja joka oikesti on perehtynyt luonnonkiharan hiuksen leikkaukseen/käsittelyyn..TAMPEREELLA.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sulle kampaajaa ole, mutta muuten vaan vastailen.

Minullakin on luonnonkiharat. Erittäin kauniit kiharat ovatkin, mutta hiusraja on ihan pyllystä korkeine ohimolahdekkeineen. Lisäksi hiukset ovat niin hennot että eivät kasva kovin pitkäksi vaan katkeilevat aina. Niinpä minulla on aina lyhyet tai puolipitkät hiukset.
 Vaihtelua olen hakenyt väreillä, ehkä siksi harmaannun nyt nelikymppisenä vauhdilla ja hiukset kuivuvat entisestään.

Olen vaihtanut ppaikkakuntaa elämäni aikana monesti. En ole kovin ronklannut kampaajien kanssa, ovat yleensä osanneet leikata ja erittäin mielellään leikanneet kikkuroitani. Vain teininä jouduin pettymään pahasti leikkaukseen, kun kampaaja ei tajunnut kiharoitani. Minulle nyrhittiin aivan liian lyhyt tukka, joka silti kihartui. Tuolloin sain ensitraumani ohimoista :D

Vierailija
2/6 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin luonnontaipuisa tukka. Yleensä kampaajat päivittelee että kuinka hankala leikata. Viimeksi vuoli veitsellä. Se ei sopinut ollenkaan. Haussa siisminullakin hyvä kampaaja treen seudulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo Loisto jossain Metson takana.

Vierailija
4/6 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kysytään HELSINGISTÄ? tähän mennessä kukaan ei ole vielä osannut ja mikä siinä on, että aina halutaan suoristaa, mä en halua suoria hiuksia, kun ne on kikkarat!

Vierailija
6/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku täällä vielä etsii kampaajaa joka on taitava luonnonkiharan hiuksen käsittelyssä niin Studio woman Kalevassa on hyvä paikka. Kampaajalla itselläänkin muistaakseni luonnonkihara hius. Teki minulle kosteuttavan tehohoidon joka sai hiukset todella paljon kiiltävämmiksi. Suosittelen :)