Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairas seksifantasiani, josta en pääse yli enkä ympäri!

Vierailija
23.05.2013 |

Olen nainen ja olen aina ollut utelias kokeilemaan seksiä naisen kanssa, minulla on aviomies. Teen paljon töitä kotona miehen ollessa työpaikallaan. Tylsyyttäni mietin usein kaikenlaista ja päädyn aina fantasioimaan. Rapussani asuu muutama ikäiseni nainen, joiden kanssa olen ystävystynyt. Toinen heistä avautuu minulle aina siitä, kuinka hänen mieheltään ei heru seksiä miltein koskaan. Mies on aina väsynyt työnsä vuoksi ja paljon työmatkalla. Fantasiani sijoittuukin tähän. Fantasioin tästä naisesta, että hän tulisi luokseni vaikka kahville. Yksi asia johtaisi toiseen, haluaisin tyydyttää hänet esimerkiksi strap-onilla. Hän tulisi luokseni aina pahimpaan kiimaansa saamaan minulta tyydytystä, päivällä kun meidän molempien miehet on töissä. Miksi mietin tällaista?? Oma seksielämäni on oikein rattoisaa, mutta silti...Ihan punastuttaa kun kerron tämän teille ;) Mitäs te, onko teilläkin tällaisia fantasioita?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:02"]

Minulla myös ihan samanlaiset haaveet/fantasiat ja olisin valmis toteuttamaan yksin tai kolmisin. Ainut este ettei mies lämpene kolmen kimpalle ja en ole löytänyt tästä läheltä naista jonka kanssa voisi kokeilla. Siis mulla olisi montakin mielessä mutta he eivät varmastikaan ole bi-uteliaita. Mulla ollut tämä haave jo kolme vuotta.....ja miehelle usein puhunut.Voi olla(musta ainakin tuntuu siltä)että suostuisi siihen kolmen kimppaan humalapäissään kun estot menee....

Kelpaisikohan kenellekään naiselle yli nelikymppinen sporttinen nainen?

[/quote]

Aivan varmasti kelpaa. Miltä sinusta tuntuisi olla alle 25-vuotiaan kanssa? :)

[/quote]

No aivan ihanaltahan se tuntuisi :D

Vierailija
22/36 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaisi olla naisen kanssa, en tietäisi mitä tehdä. Siis olen joskus nuorempana ollut ihastunutkin yhteen naiseen, mutta siihen ihmiseen lähinnä, mitään seksuaalista vetoa en tuntenut missään vaiheessa. Minusta naisvartalo on muutenkin jotenkin ällöttävä, oli miten timmi nainen tahansa kyseessä.

Kimppakiva miesten kanssa voisi olla ihan jees mutta aika vaikea järjestää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:15"]

Minulla myös ihan samanlaiset haaveet/fantasiat ja olisin valmis toteuttamaan yksin tai kolmisin. Ainut este ettei mies lämpene kolmen kimpalle ja en ole löytänyt tästä läheltä naista jonka kanssa voisi kokeilla. Siis mulla olisi montakin mielessä mutta he eivät varmastikaan ole bi-uteliaita. Mulla ollut tämä haave jo kolme vuotta.....ja miehelle usein puhunut.Voi olla(musta ainakin tuntuu siltä)että suostuisi siihen kolmen kimppaan humalapäissään kun estot menee....

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Missäpäin asut?

T. Pääkaupunkiseudulta

Vierailija
24/36 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Missäpäin asut?

T. Pääkaupunkiseudulta

[/quote]

No en- pohjoisessa asustelen, eikä ole edes käyntiä pk seudulla tiedossa :(

Pitäis löytää joku kiva nainen täältä läheltä. Pääsis tutusteleen ekaksi kahvittelun merkeissä ja jos kemiat kohtaa niin sitten olisi kiva kokeilla sekstailuakin. 

Vierailija
25/36 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Missäpäin asut?

T. Pääkaupunkiseudulta

[/quote]

Pitäis löytää joku kiva nainen täältä läheltä. Pääsis tutusteleen ekaksi kahvittelun merkeissä ja jos kemiat kohtaa niin sitten olisi kiva kokeilla sekstailuakin. 

[/quote]

Voi kurja :( Mua nimittäin juuri neljänkympin paikkeilla oleva nainen innostaisi ja sporttisuudesta valtava plussa, ja samoilla linjoilla ollaan tuossa tutustumisessa ja kemioiden löytämisessä. No mutta onnea etsintöihin ja kaikkea hyvää jatkoon sinulle :) <3

Vierailija
26/36 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Missäpäin asut?

T. Pääkaupunkiseudulta

[/quote]

[/quote]

Voi kurja :( Mua nimittäin juuri neljänkympin paikkeilla oleva nainen innostaisi ja sporttisuudesta valtava plussa, ja samoilla linjoilla ollaan tuossa tutustumisessa ja kemioiden löytämisessä. No mutta onnea etsintöihin ja kaikkea hyvää jatkoon sinulle :) <3

[/quote]

Samoin, <3  ;)

ps viime kesänä melkein tärppäsi, juhannuksena.Meillä oli 26v nainen mökillä vieraana ja tiesin että naisella on ollut myös bi-suhteita. Saunassa tulin sitten ulos kaapista naiselle, niin sain sen rintoja hyväillä ja maistella, sellaisia suloisia aika pieniä nöpöttäjiä. Olisi antanut muutakin muuten mutta pelkäsi kai että mun mies tulee saunaan ja suuttuu.

Ja kerran oli treffit erään naisen ja sen salarakkaan kanssa,he halusivat kolmannen pyörän, mutta mulla kaatui siihen että olis pitänyt olla vaan sen miehen kanssa(joka oli puna/hikinaamainen öklötys) eikä naiseen saanut sitten koskea.Lisäksi molemmat olivat hutikassa.

Vierailija
27/36 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas tästä keskustelu aikaiseksi :) Itse asun Helsingissä, löytyykö täältä kiinnostuneita naisia tutustumaan naisvartalon saloihin? Olen 30v.

ap

Vierailija
28/36 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostusta, mutta minäkin olen Helsingistä, enkä ehkä tahtoisi törmätä sinuun myöhemmin leikkipuistossa. :-P

Vierailija
29/36 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti 28, onpas tämä vaikeaa. Ehkä kuitenkin parempi, kuin että kokeilisin näitä hommia samassa rapussa asuvan naikkosen kanssa ;)

ap

Vierailija
30/36 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun huorat. 

Vierailija
31/36 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään sairasta, pelkkää fantasiaa. Oma "sairas" fantasiani on sitoa nainen ja ottaa tämä sitten takaapäin. Sinkkuna ollessa harrastin s/m seksiä subbarinaisten kanssa ja sitominen oli osa tätä seksiä. Osa halusi rajuja otteita ja "väkisin" ottamista, kuitenkin turvallisesti. Tästä fantasioin nyt aviossa ollessani, omassa suhteessani ei nyt ole sitomisia tai väkisin ottamisia.

T: perheenisä

Vierailija
32/36 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 19:03"]

Eihän tuossa ole mitään sairasta, pelkkää fantasiaa. Oma "sairas" fantasiani on sitoa nainen ja ottaa tämä sitten takaapäin. Sinkkuna ollessa harrastin s/m seksiä subbarinaisten kanssa ja sitominen oli osa tätä seksiä. Osa halusi rajuja otteita ja "väkisin" ottamista, kuitenkin turvallisesti. Tästä fantasioin nyt aviossa ollessani, omassa suhteessani ei nyt ole sitomisia tai väkisin ottamisia.

T: perheenisä

[/quote]

kerropa miten ehdottaa tätä omalle kiltille miehelle josta kuitenkin löytyisi poveria myös tuollaiseen?;D

Vierailija
33/36 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättäen huomannut, kun seksisessiossa on "vahingossa" ollut jotain alistamisen tuntuista juttua että pidän siitä. Esim tykkään 69: stä silleen että mies on mun päällä ja se tukehtumisen tunne kiihottaa hirveästi. Kun vehje on tosi syvällä suussa/kurkussa niin olen saanut tosi isot O:t. En kyllä saa miehestä enempää irti :(

Vierailija
34/36 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 18:58"]

Vitun huorat. 

[/quote]

Samaa mieltä. Keksikää nyt saakeli ittellennne jotain tekemistä tai harrastusta ettei tarvi jotain perverssejä hinkkauksia suunnitella. Tai lopettakaa se nykyinen suhteenne ja elämäntapanne ja muuttakaa elämänne tarkoitus pimppien vastakkain hinkkaukseksi.

Vierailija
35/36 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 10:15"]

Haha, mä ehdotin just viime viikonloppuna miehelleni sitä, että otettais joskus joku erittäin namu nainen mukaan makkariin ja mä voisin tehdä sen kanssa ihan mitä tahansa ja kaikkea, ja mies sais katsella :) Mies mietti aikansa ja sanoi, että sopii, kunhan ei nyt ihan heti vaan saa sulatella asiaa ensin :D Jostain syystä oon aina pitänyt naisia seksuaalisesti kiihottavampina, mutta päätynyt parisuhteeseen aina vain miesten kanssa... Todellakin tekis mieli joskus kokeilla jotain tosi näpsäkkää naista, jolla ei ole mitään estoja :)

Haaveilen kyllä myös seksistä kahden miehen kanssa samanaikaisesti, mutta sitä en uskalla miehelleni paljastaa :)

[/quote]

Meillä ihan samat haaveet:) Mutta ensin haluaisin nautiskella naisesta (siis ihan luvan kanssa) yksin ennenkuin mies saisi katsella. Toiseen mieheen hän ei valitettavasti suostu

Mulla on vain ongelmana se etten voisi ottaa ketään randomia, aina pitää olla "tunteet" mukana. Pelkkä panetus ei riitä. Ja siinä on sitten riskinsä.

1

[/quote]

Missä asut ja minkä ikäinen olet? ... :)

T. 13

[/quote]

PK seutu ja 40++

11

Vierailija
36/36 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 18:58"]

Vitun huorat. 

[/quote]

Samaa mieltä. Keksikää nyt saakeli ittellennne jotain tekemistä tai harrastusta ettei tarvi jotain perverssejä hinkkauksia suunnitella. Tai lopettakaa se nykyinen suhteenne ja elämäntapanne ja muuttakaa elämänne tarkoitus pimppien vastakkain hinkkaukseksi.

[/quote]

Jos on noin ahdasmielinen ja estynyt kannattaa pysyä poissa tästä ketjusta. Kyse ei ole pettämisestä jo puoliso tietää haaveesta ja hyväksyy sen - eikä huoraamisesta koska rahalla ei ole tässä mitään tekemistä.

Kyse on terveestä seksuaalisuudesta ja uteliaisuudesta. Siitä teillä tuskin on mitään ymmärrystä kun ette saa edes sitä normiseksiä....

11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän