Miten ihmeessä tämä onnistuu?
Tutun vauva on 2,5kk ja on kuulemma täysimetyksellä. Kuitenkin saa iltaisin velliä, on saanut jo 2-kuukautisesta asti. Käsittämätön yhtälö: miten rinnoista saa tulemaan velliä?
Kommentit (13)
emme me ole täydellisiä, mutta emme ainakaan tuhoa lapsemme elimistöä tarkoituksella.
en ymmärrä miksi tästä asiasta ei puhuta neuvolassa enempää.
Muksu nyt 2v. 3kk. Ei allergioita.
Vierailija:
Käsittämätön yhtälö: miten rinnoista saa tulemaan velliä?
:D ei mitenkään, ei tuo lapsi ole täysimetyksellä!
vellistä?? 2,5kk iässä voi jo esim. peruna/porkkana tai maissivelliä antaa. Minun poikani 12v sai neuvolan ohjeiden mukaisesti verlliä 3kk iästä alkaen, kuten muutkin hänen ikäisensä. Mikä tässä nyt on niin kauheaa??
en itse tekee sen minkä OMALLE lapselle parhaakseen katsoo. Nää on näitä juttuja et " juu tutkittu on,se ja se on pahasta" -sontaa. Kaikkea jos kuuntelisi niin et edes vettä pystyis hanasta juomaan.. Ilmat on täynnä saastetta,voi on parempaa kuin margariini,pidetään lapsi nälässä jne.
Vierailija:
mutta tulevat suolistovaivat ja allergiat voivatkin pilata pienen ihmisen KOKO ELÄMÄN.Mua niin suututtaa!!
ap
Morre:
Muksu nyt 2v. 3kk. Ei allergioita.
mua on imetetty pari kuukautta ja sitten on alettua antaa korviketta ja soseita ja vellejä.
PItkään olen kärsinyt kaikenlaisista suolistovaivoista ja ruoansulatusongelmista.
siis täällä taas lastensa kiusaajat puolustelevat tekojaan.
kyllä 70-luvulla asuttiin asbestitaloissakin. ja nyt ihmisiä viimeistään kuukahtaa sen vuoksi.
Valitsin vain kahdesta pahasta vähemmän pahan (velli). Liiallinen määrä korviketta olisi kuormittanut liikaa pieniä munuaisia.
Lapsiani täysimetetty 4kuukauteen ja 2 kuukauteen asti eikä heilläkään allergioita vanhin on jo 8 vuotias.
saan syödä vain banaania,ei herneitä,laktoosi-intoleranssi,ei suklaata,ei pähkinöitä... Pyh sanon teille.
Oman lapseni kohdalla maitoa tuli tasan kk,pottua annoin 2,5kk iästä lähtien. Lapsi nyt 15v ja ainoa allergia on laktoosi-intoleranssi(joka on lähes jokaisella sukulaisella niin omalta,kuin lapseni isän puolelta).
että nuo 50 luvulla jne syntyneet jotka ovat saaneet perunavelliä vastasyntyneestä saakka sairastavat kaikista vähiten allergioita jne. Kyllä lapsen elimistö ihan jollain muulla kun vellillä pilataan.
ja tuo helpolla pääseminen on usein yleinen harhaluulo. Ehkä hetkellisesti se saattaa yhtä unijaksoa pidentää, mutta tulevat suolistovaivat ja allergiat voivatkin pilata pienen ihmisen KOKO ELÄMÄN.
Mua niin suututtaa!!
ap