Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kim Kardashian bikineissä ei oo iso!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt kovin pienikään ole :D

Tosin ihan normaalinkokoinen raskaana oleva nainen. Hyvin tuo perse jää jotenkin piiloon, ei sen kokoa näe...

Pikkumekkoihin tungettuna näyttää kyllä valtavalta!

Vierailija
2/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon kauniimpi vauvavatsa. Pyöreä kuin potkupallo. Kim näyttää vain lihoneelta kauttaaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen "raskauskurvit"? Koko muijahan on yksi tankki, vyötärö kadonnut jne. :D

Vierailija
4/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se iso ja joka paikasta iso. Turvonnut tai jotain, mutta ei nätti.

Vierailija
5/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään läskejä sanotaan kurvikkaiksi ja lihomista kurvien lisääntymiseksi. Lihavia ei saa loukata, pitää käyttää kiertoilmaisuja.

Vierailija
6/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski = muodokas, kurvikas, pyöreä. Hoikka tai normaalipainoinen = anorektikko.

Vierailija
7/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs kuulla se oli menossa? Joskus vähän aikaa sitten näin kuvan missä luki että oli otettu jossain kolmannen raskauskuukauden tienoilla, ja maha oli jo silloin iso. Yleensä kun siinä vaiheessa ei paljoa näy, joten siihen nähden on kyllä aika tuhdissa kunnossa.

Vierailija
8/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestaan ei biksuissa näyttänyt ollenkaan niin isolta kuin vaatteet päällä. hassua.

Vierailija
9/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuva oli otettu alkuraskaudessa. Katsokaa uusia kuvia vaatteet päällä, niissä Kim on norsu.

Vierailija
10/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:58"]Läski = muodokas, kurvikas, pyöreä. Hoikka tai normaalipainoinen = anorektikko.[/quote]

No mä olin pikkaisen ylipainoinen ennen raskautta, mutta en edes loppuraskaudessa turvonnut kuin vain vatsasta. Kim on ihan oikeasti lihonut noin 20kg raskausaikanaan.

Vierailija
11/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää haukkumista taas, naiset. Olen pettynyt teihin. 

Vierailija
12/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kim on hirmuisen söpö nyt raskaana ja upea muodokas nainen myös ennen raskautta, ottaisin hänen kropansa koska vaan ja ihan hoikka naisihminen olen. Miinusta siitö että kim voisi pukeutua ihan rohkeasti raskaana olevan naisen tavoin ja jättää pois epämukavan näköiset kengät ja ihmeelliset vaatteet joiden leikkaus ei vatsaa imartele. Kurvikashan hän on mutta kuten bikinikuvistakin näkee niin missään ei näy hyllyvää eikö muhkuraa, ei heilu kaksoisleuka..uskon että pitää kropastaan hyvää huolta.

Vierailija
13/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo sillä on vaikka on raskaana. Turvonnut on kyllä mutta mitään hyllyviä, muhkuraisia läskejä ei näy.

Vierailija
14/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaukana läskistä, mun mielestä ihan normaalin näkönen raskauskroppa hänen muodoillaan, mielummin näyttäisin tolta kun miltä itse tällä hetkellä, "laiha" mutta iso pallo mahana ja selluliittiä kertyny sinne sun tänne HYI :D

Vierailija
15/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on helvetin huono itsetunto, jos täytyy haukkua naista joka lihoo kasvattaessaan vauvaa, uutta elämää, sisällään. Se on normaalia, ja te tiedätte sen kyllä, kunhan haluatte kuvitella olevanne nyt vitun hottiksia kun julkkis on lihonnut. Sori vaan, ihan samannäköisiä olette kuin ennenkin. :)

Vierailija
16/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar hän on silti kasvoistaan.

Vierailija
17/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:52"]

Nykyään läskejä sanotaan kurvikkaiksi ja lihomista kurvien lisääntymiseksi. Lihavia ei saa loukata, pitää käyttää kiertoilmaisuja.

[/quote]

Läski ei oikeastaan koskaan ole kurvikas. Lihaksikas ihminen koosta riippumatta on. Ne muodot tulee oikeasti lihaksista.

Vierailija
19/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samoilla viikoilla Kimin kanssa, ja vaikka itse oon reilusti ylipainoinen, en oo tuolla tavalla paisunut kuin se.

Minustakaan se ei bikinikuvissa näytä niin läskiltä, ei vaan kertakaikkiaan taida osata pukeutua. Kaikki raskausajan rytkynsä ovat liian pieniä ja huonosti istuvia. Katson itse onnistuneeni pukeutumisessa koska jokainen kätilö, terveydenhoitaja, lääkäri jne. on ollut tosi yllättynyt kerrottuani painoindeksini. En kuulemma näytä tippaakaan ylipainoiselta vaikka BMI on yli 30. Vaatteista se on kiinni.

Vierailija
20/37 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:36"]

Oon samoilla viikoilla Kimin kanssa, ja vaikka itse oon reilusti ylipainoinen, en oo tuolla tavalla paisunut kuin se.

Minustakaan se ei bikinikuvissa näytä niin läskiltä, ei vaan kertakaikkiaan taida osata pukeutua. Kaikki raskausajan rytkynsä ovat liian pieniä ja huonosti istuvia. Katson itse onnistuneeni pukeutumisessa koska jokainen kätilö, terveydenhoitaja, lääkäri jne. on ollut tosi yllättynyt kerrottuani painoindeksini. En kuulemma näytä tippaakaan ylipainoiselta vaikka BMI on yli 30. Vaatteista se on kiinni.

[/quote]

Sama juttu. Kukaan ei usko painoani. Olin bmi 27 tullessani raskaaksi ja painoni on noussut 5 kg (rv 34). En näytä yhtään ylipainoiselta vaan vatsaani kehutaan kauniiksi ja sanotaan etten ole lihonut mistään. Kukaan ei usko, että painan nyt viimeisilläni 84 kg! Ok, olen pitkä. Luulen että Kimin kaltainen lyhyt ja isopyllyinen nainen näyttää erilaiselta raskaana ja pukeutuu myös vaatteisiin, jotka korostavat hänen ruumiinrakennettaan väärällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan