Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hauluan oikeasti löytää iso siskoni!!!

Vierailija
23.05.2013 |

elikkä mulla on  iso sisko jossain päin suomea ja haluaisin oikeasti löytää hänet.. hänet huostattiin kun hän oli alle vuoden.. nyt hän on öbaut 25-26vuotias ja nimi on piia-susanna!!! auttakaa!!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa mua iha oikeesti ???????? mistä tai miten voisin lähtee ettimään?

Vierailija
2/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka ensin laittaa faceen viesti kaikille Piia-Susannoille, niitä tuskin on montaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole facebookissa..

Vierailija
4/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota ... oletko nyt ihan varma, että kaikki muinoin huostaanotetut seikkailevat tällä palstalla?

Ei sinulla sattuisi yhtään sukulaista olemaan, jolta saisit tietoon edes koko nimen? Sen avulla voisit löytää jostain osoitepalvelusta, jos tieto ei ole salainen.

Vierailija
5/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kannattas mennä faceen?

Vierailija
6/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on kaksi Piia-Susannaa. Toinen asuu Piikkiössä ja toinen on teini-ikäinen, jolla ei tietoja yleisessä. Sosiaalitoimiston kautta voisit lähteä selvittelemään esimerkiksi.

Vierailija
7/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen myös, että haet facebookissa. Eli nyt vaan liityt sinne ja haet sieltä Piia-Susannaa, jospa siitä lähtisit liikkeelle.

Ja itseasiassa näkyy siellä heitä muutama ainakin olevan...

Vierailija
8/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kysellytkin mutta kukaan ei anna mulle vastauksia... ja ajattelin kokeilla vielä onneani täältä.. tuskin täältä löytyy mutta eihä sitä koskaa tiedä..

Vierailija
9/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM! Kun liityt facebookiin, ja kirjoitat näille Piia-Susannoille, niin lisää ENSIKSI kaveriksi kummatkin, koska muuten viesti menee suoraan "Muut"-kansioon, eikä siitä tule erikseen heille ilmoitusta. Voi johtaa siihen, etteivät koskaan lue viestiäsi.

Vierailija
10/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan laitettiin lehti-ilmoituksia, en tieda, voiko nykyaan enaa tehda niin?

Vierailija
11/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex jäljitti mieheni Pelastus Armeijan kautta. En kylläkään tiedä toimivatko täällä Suomessa niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi