Mies kiukuttelee kortsujen kanssa.
Mulla oli tuulimunaraskaus jonka jälkeen tehtiin kemiallinen tyhjennys ja uuden yrityksen saa käynnistää heti, kunhan ensimmäiset menkat on tulleet.
Nyt tyhjennyksestä on kohta kahdeksan viikkoa ja menkkoja ei vaan ala kuulua. Kaikkein eniten kuitenkin rassaa nyt mies.Hän kun on joutunut käyttämään nyt kortsuja, niin joka ikinen kerta se jaksaa kiukutella mulle siitä ja viimeksi eilen illalla alkoi valistaa mua sängyssä siitä, että mun naisena, ois pitänyt hoitaa tänänäkin aikana ehkäisy syömällä pillereitä...
Siis kuvitelkaa vaan, tekikö yhtään mieli ristiä reidet siltä???
Kommentit (283)
Jos mies ei käyttäisi kanssani kortsuja niin jäisi seksi saamatta. Runkatkoon. Minä en enää suostu kiusaamaan elimistöäni keinotekoisilla hormoneilla. Halvaus- ja näköoireet olivat ihan tarpeeksi kova opetus niistä.
Älä helvetissä tee lapsia tuollaisen kanssa. Hoidat ne yksin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 17:09"]
Oletko harkinnut vasektomiaa? Voisit olla todella varma ettei elatusvelvollisuus iske.
[/quote]
Olen tietenkin, mutta Suomen barbaarinen lainsäädäntö estää minua toistaiseksi hakeutumasta siihen. Ehkäisypillerit ovat myös naiselle kevyempi ehkäisykeino kuin vasektomia miehelle. Ensin mainitussa vaikutetaan kehon hormonitoimintaan, jälkimmäisessä vaurioitetaan pysyvästi kehoa. Kyllä naisen olisi syytä tehdä oma osansa.
Minä en halua myrkyttää kehoani hormoniehkäisyllä. Mies ei halus vielä sterilisaatiota kummallekaan, enkä minä halua keskeytettyä vaan nauttia alusta loppuun saakka. Joten meillä on käytössä kondomit, lapset on tehty jo.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:33"]
Oletko harkinnut vasektomiaa? Voisit olla todella varma ettei elatusvelvollisuus iske.
[/quote]
Olen tietenkin, mutta Suomen barbaarinen lainsäädäntö estää minua toistaiseksi hakeutumasta siihen. Ehkäisypillerit ovat myös naiselle kevyempi ehkäisykeino kuin vasektomia miehelle. Ensin mainitussa vaikutetaan kehon hormonitoimintaan, jälkimmäisessä vaurioitetaan pysyvästi kehoa. Kyllä naisen olisi syytä tehdä oma osansa.
[/quote]
Niillä hormoneilla voi olla koviakin haittavaikutuksia, joten vasektomia on niihin nähden pienempi paha. Ja usei pillerit vievät naiselta myös halun, joten seksi loppuu silloinkin.
[/quote]
[/quote]
Nainen on tehnyt jo oman osansa, mies voi välillä huolehtia ehkäisystä, etenkin jos kyseessä on ap:n kaltainen tilapäinen tilanne. Tiesitkö muuten, että e-pillerit voivat vaurioittaa pysyvästi kehoa?
Yhdistelmäehkäisypillerit ovat varmempi ehkäisykeino kuin kondomit tai kuparikierukka. Ainoa vielä varmempi ei-pysyvä ehkäisymenetelmä on ihon alle sijoitettava ehkäisyimplantti.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:38"]
Yhdistelmäehkäisypillerit ovat varmempi ehkäisykeino kuin kondomit tai kuparikierukka. Ainoa vielä varmempi ei-pysyvä ehkäisymenetelmä on ihon alle sijoitettava ehkäisyimplantti.
[/quote]
ja kaikki hormonivalmisteita, joista voi tulla aika ikäviä sivuvaikutuksia. Mutta mitäpä niistä, kunhan mies saa pesää....
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:35"]
Tiesitkö muuten, että e-pillerit voivat vaurioittaa pysyvästi kehoa?
[/quote]
Se on hyvin harvinaista. Vasektomia vaurioittaa kehoa täysin varmasti.
Kommenttini ei liittynyt aloittajan tilanteeseen. Hänen olisi aika hölmöä aloittaa hormonaalista ehkäisyä.
Itse en kortsuja käytä. Kuin kumiankkaa naisi. Lasti sisään.
t. mies
Tän on pakko olla provo tai sitten ap on idiootti kun sietää noin idioottia miestä!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:57"]
Tän on pakko olla provo tai sitten ap on idiootti kun sietää noin idioottia miestä!
[/quote]
Eikun todennäköisesti kyseessä on mies, joka ei pitkään aikaan ole joutunut kumien kanssa panemaan, niin tekee mieli valittaa. Tuskin ihan pahin mies muuten on. Miehet ei vaan tajua ehkäisyä samalla tavalla, koska ei joudu hormonien sivuvaikutusten kanssa elämään, paitsi tietty välillisesti, koska nainen saattaa olla pihtaava monsteri.
Ehkäpä siksi niin monet skippaa ehkäisyn kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:35"]
Tiesitkö muuten, että e-pillerit voivat vaurioittaa pysyvästi kehoa?
[/quote]
Se on hyvin harvinaista. Vasektomia vaurioittaa kehoa täysin varmasti.
Kommenttini ei liittynyt aloittajan tilanteeseen. Hänen olisi aika hölmöä aloittaa hormonaalista ehkäisyä.
[/quote]
Ei ole hyvin harvinaista, vaan aika yleistä. E-pillereiden käyttöön voi jopa kuolla. Tiettävästi kukaan ei ole kuollut vasektomiaan.
Steriliteetti vasektomian jälkeen ei ole mikään vaurio.
[/quote]
[/quote]
Kyllä se keinotekoisista hormoneista johtuva veritukosalttius ja siitä seuraava aivoinfarkti tai keuhkoveritulppa voi pysyvästikin vaurioittaa kehoa...
Onpas paljon hormonihysteerikkoja liikenteessä. Tutustukaapa faktoihin kuitenkin ensin, niin ette nolaa itseänne yhtä pahasti.
Kävin vasektomiassa kun lapsi luku täynnä ja ompa ihana ehkäisy!!! Seksi halut vaan kasvoi entisestään ;) Vaikutti korvien väliin kun aikoinaan exä tuli hormoonikierukan kanssa raskaaksi, ja nyt uusio perheessä emme halua lapsia. Halpa kun ei tarvii kortsuja tai toisen syödä pillereitä, kertoili että ihanaa kun ei tarvii muistella onko ottanut pilleriä vai ei.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:29"]
Onpas paljon hormonihysteerikkoja liikenteessä. Tutustukaapa faktoihin kuitenkin ensin, niin ette nolaa itseänne yhtä pahasti.
[/quote]
No kerropa niistä faktoista.
Ja nyt tarkkana, olen proviisori ammatiltani.
Se vaan on niin, että pano kortsun kanssa ei tunnu miltään. Munasta lähtee tunto ja homma on sitten pelkkää jyystämistä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:29"]
[/quote]
No kerropa niistä faktoista.
Ja nyt tarkkana, olen proviisori ammatiltani.
[/quote]
Minuakin kiinnostaa.
nro 35, 36-v + aurallinen migreeni
Vaikka te naiset nyt voitte hermostua, niin miehenä täytyy kyllä sanoa, että olen samoilla linjoilla Ap:n miehen kanssa noista kortsuista. Tuskin minäkään alkaisin kortsujen kanssa rassaamaan ja nautintoa pilaamaan.
Ap. Jos olisit minun vaimoni ja meille tulisi tuollainen tarve tilapäisesti ehkäistä, niin silloin käyttäisin kanssasi keskeytettyä yhdyntää.
mies 35v.