Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentti Niinistö: "Minun suuni yritetään selvästi saada tukkoon"

Vierailija
14.07.2020 |

Presidentti kertoo lukeneensa arvostelua, jonka mukaan presidentin pitäisi ulko- ja turvallisuspolitiikankin kysymyksissä kannattaa hallituksen linjauksia.

– Hetkinen, olenko minä täällä sitä varten, että minä odottelen ulko- ja turvallisuuspolitiikassa hallituksen linjaukset, ja sitten sanon, että kannatan? Niinistö ihmettelee.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma, ettei tasavallan presidentin lausunnoista saa keskustella suurimman mediatalon keskustelupalstalla.

Vierailija
2/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsaijaijaijai, taisi kalikka kalahtaa setä-Sauliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Saulilla HIUKAN suurempi mandaatti kansalta kuin yhdelläkään hallituksen ministerillä.

Vierailija
4/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noiden taisteluidelogiaa kannattaneiden naisten ihmisarvo tosiaan korkeampi kuin tavallisten suomen kansalaisten.

Jos joku suomalainen kuolee näiden tekojen seurauksiin, niin sitten hallitus pitää viedä ihmisoikeustuomioistuimen eteen vastaamaan teoistaan.

Vierailija
5/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan Toiviaisen Raija lähettää Saulille kirjeen Kultarantaan.

Vierailija
6/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Hetkinen, olenko minä täällä sitä varten, että minä odottelen ulko- ja turvallisuuspolitiikassa hallituksen linjaukset, ja sitten sanon, että kannatan? Niinistö ihmettelee.

Onneksi Sauli pitää langat käsissään, eikä luovuta kaikkea hallitukselle. Jos tilalla olisi heikompi tyyppi, esim. Orpo, niin häntä vietäisiin kuin pässiä narussa.

Vierailija
7/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos presidentin suu yritetään tukkia, niin tavallinen kansalainen on aivan voimaton tämän mielivallan edessä.

Vierailija
8/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku hallituksesta nousta esiin ja sanoa reilusti puolustavansa mielipiteen vapautta?

Menee muuten usko koko touhuun.

Vierailija
9/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku hallituksesta nousta esiin ja sanoa reilusti puolustavansa mielipiteen vapautta?

Menee muuten usko koko touhuun.

Luulen, etteivät enää edes yritä esittää sitä.

Vierailija
10/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että minua koulussa kannustettiin olemaan eri mieltä muiden kanssa, jos katsoin sen olevan OIKEIN.

Siitä opetuksesta on ollut vain haittaa, koska aikuiselämässä vain yksi mielipide sallitaan.

Vierailija
12/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Saulikin suita tukkinut, joten turha ulista

Vierailija
13/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että minua koulussa kannustettiin olemaan eri mieltä muiden kanssa, jos katsoin sen olevan OIKEIN.

Siitä opetuksesta on ollut vain haittaa, koska aikuiselämässä vain yksi mielipide sallitaan.

Käsittääkseni tuo hallituksen uskonto on viety jo kouluihin. Me, joille mielipiteenvapaus on tärkeää, olemme tämmöinen parvi vanhoja jääriä. Kun aika jättää meidän sukupolvestamme, niin sitten kaikki varmasti ovat kaikesta samaa mieltä.

On konservatiivista olla eri mieltä ja ajatella itse.

On edistyksellistä olla samaa mieltä kuin muut, koska "ihminen on sosiaalinen eläin".

Vierailija
14/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sekopäiden kokoontumisajot täällä taas on? Presidentti ottanut nokkiinsa hesarin jutusta, jossa käsitellään presidentin vallankäyttöä. Kukaan ei yritä tukkia presidentin suuta, enkä oikein ymmärrä miten siitä lehtijutusta hän on voinut vetää johtopäätöksen että sellaista haluttaisiin tai että presidentin olisi koettu ylittäneen valtuutensa. Nykyisellä hallituksella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, kyse on joidenkin valtio-oppineiden näkemyksistä. Joista Sauli on siis selvästi loukkaantunut. Mutta Marinin vikahan se tämäkin on, voi jeesus sentään. 

Vierailija
15/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavavaa Salen uhriutuminen. Ei perustuslain yli kävellä nyrkkejä perustamaan.

Vierailija
16/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sekopäiden kokoontumisajot täällä taas on? Presidentti ottanut nokkiinsa hesarin jutusta, jossa käsitellään presidentin vallankäyttöä. Kukaan ei yritä tukkia presidentin suuta, enkä oikein ymmärrä miten siitä lehtijutusta hän on voinut vetää johtopäätöksen että sellaista haluttaisiin tai että presidentin olisi koettu ylittäneen valtuutensa. Nykyisellä hallituksella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, kyse on joidenkin valtio-oppineiden näkemyksistä. Joista Sauli on siis selvästi loukkaantunut. Mutta Marinin vikahan se tämäkin on, voi jeesus sentään. 

No, niin muuten onkin. Lähtien nyrkki-casesta, jossa kielsi astumasta tontilleen. 

Vierailija
17/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavavaa Salen uhriutuminen. Ei perustuslain yli kävellä nyrkkejä perustamaan.

Salen hyvillä suhteilla suuriin vientiyrityksiin saatiin ja saadaan suojavarusteita edelleen Suomeen. Marinilla tuskin sellaisia suhteita suuryrityksiin on, vai mitä luulet?

Vierailija
18/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos presidentin suu yritetään tukkia, niin tavallinen kansalainen on aivan voimaton tämän mielivallan edessä.

Hyvin sanottu. Presidentti on jatluvatsi puhunut asiaa, mutta se ei kelpaa hallitukselle, kun minä ite.

Pressa kannattaa maskeja.

Sauli on pressa jolle valtaa soisi enemmän.

Vierailija
19/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääministeri alussa laumasuojan kannalla.

Vierailija
20/104 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vainoharhaista puhetta presidentiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi