Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin viimeeksi olette nähneet näin paljon normaalipainoisia ihmisiä?

Vierailija
23.05.2013 |

katsokaa ja ihmetelkää: 

vielä 90-luvulla jopa jenkeissä valtaosa oli normaalipainoisia; nykykatukuvaan verrattuna kaikki näyttävät itseasiassa LAIHOILTA

tiesittekö että ihminen on rakentunut niin, että kroppa kyllä itse pyrkii ihannepainoonsa - se on ihminen itse joka ylläpitää ylipainoaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:59"]

tiesittekö että ihminen on rakentunut niin, että kroppa kyllä itse pyrkii ihannepainoonsa - se on ihminen itse joka ylläpitää ylipainoaan

[/quote] 

Kerro lisää?? Minua alkoi kiinnostaa.

Vierailija
2/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ihannnepaino on sitten vissiin bmi 24 eikä mikään laiha, koska teen kaikkeni ja saatana lukema ei laske vaikka päivittäin näen nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen päivittäin paljon paljon normaalipainoisia, huomattavasti enemmän kuin lihavia.

Vierailija
4/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä syödään niin huonoa ruokaa nykyisin, että elimistön oma säätely menee ihan sekaisin.  Jos syö ravintoköyhää ruokaa, nälkä on koko ajan, koska elimistö on puutostilassa. Ravintorikasta ruokaa syömällä ei elimistö huuda koko ajan lisää. Eikä tarvii olla mitään superfoodeja, vaan täysjyvää, kasviksia, marjoja, hyvää proteiinia jne. 

Vierailija
5/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, vaikuttaa toki lisäksi arkiliikunnan määrän romahtaminen ja jatkuva viihdesyöminen, vaikka ei edes ole nälkä - harva niitä sipsejä nälkäänsä syö, se on vaan kivaa ja niihin jää koukkuun. Jenkeissä tapana litkiä limsaa 0,5- 1l kerrallaan pitkin päivää, näissä sokeria aivan jumalattomasti. 

Vierailija
6/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisia ihmisiä näin viimeksi huhtikuussa käydessäni Belgiassa. Pari Antwerpenissa näkemääni läskiä olivat amerikkalaisia turisteja. Belgialaiset myös pukeutuivat asiallisesti ja tyylikkäästi.

Vierailija
7/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni ei taida olla ainuttakaan lihavaa. Hieman ylipainoa voi olla, muttei todella lihavia.

Mun mieltä jotenkin lohduttaa ylipainoiset nyt, kun olen itse raskaana enkä enää alipainoinen. Ei morkkausta kiitos, en sano tätä kelleen ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme