Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pitävät itseään fiksuina

Vierailija
23.05.2013 |

nämä teidän jutut ovat vaan niin äärettömän typeriä, kuka fiksu mies jaksaisi kuunnella teitä, olette todellakin kanoja, lukekaan nyt ihmeessä näitä kirjoituksia ja miettikää miten typeriä juttuja teillä on.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:45"]

Vinkki aloittajalle: jos vastailet itse tekemääsi aloitukseen tarkoituksenasi kuitenkin esittää eri ihmisiä, kannattaa yrittää vaikka vähän muunnella omaa tyyliään ja jättää tunnistettavimmat maneerit pois.

[/quote]

Jospa ap:lle tulee vaan mieleen uusia asioita, jotka haluaa myös jakaa kanssamme? Ihan ilman esittämistä.

Vierailija
2/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:48"]

Vinkki aloittajalle: jos vastailet itse tekemääsi aloitukseen tarkoituksenasi kuitenkin esittää eri ihmisiä, kannattaa yrittää vaikka vähän muunnella omaa tyyliään ja jättää tunnistettavimmat maneerit pois.

[/quote]

Jospa ap:lle tulee vaan mieleen uusia asioita, jotka haluaa myös jakaa kanssamme? Ihan ilman esittämistä.

[/quote]

Totta, voihan se niinkin olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kot kot kot kot, hehheheeeeee

säälittäväää porukkaaaaa

hehehehehehhhheeeeeee

Vierailija
4/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:42"]

Mä pidän itseäni fiksuna, koska olen sivistynyt ja kohtuullisen älykäs. Olen jopa niin fiksu, etten jaksa tarttua tällaisiin geneerisiin, väljiin prpvoihin, joiden kirjoittajat eivät ole viitsineet yhtään panostaa.

[/quote]

kuulostat itsekeskeiseltä idiootilta

[/quote]

voit olla yleissivistynyt ja tyhmä yhtä aikaa

Vierailija
5/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:31"]

nämä teidän jutut ovat vaan niin äärettömän typeriä, kuka fiksu mies jaksaisi kuunnella teitä, olette todellakin kanoja, lukekaan nyt ihmeessä näitä kirjoituksia ja miettikää miten typeriä juttuja teillä on.

[/quote]

Sama juttu se on miesten kanssa suhteessa naisiin. :=))

Vierailija
6/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun näiltä puuttuisi äly, valitettavasti tuo sana kana sopii näihin tyttöihin hyvin

Vierailija
7/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, liity tänne, saat keskustella miesten kanssa älykkäitä!!!! t. IL-mies

Täs esim. on yx aihe joka kiinnostaa varmaan myös sua

"Iltalehden feministinaiset julkkujen sensuroivat vilautuksiet

koska miehet eivät saa nähdä. Mitä noita juttuja sitten edes väännätte punasta tähteä ja muka vilautusta. Jos nyt vain lopettaisitte rahastamisen. Jos ei näytetä, niin v-tuako sitten rahastaa läpyskässä. 

Kaikkki näytettävä, jos kympin maksaa(tiedän, että feministiä ärsyttää jos mes näkee, koska tarkoitus on v-ttuilla miehille). Siitähän lesbo /feminismisssä kyse? Mies saa sakot, jos vilkaisee edes naista. Jos näkee pinpin(ihqun huulimuodostelman), niin pakkopaidassa vankilaan."

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=907167

Tervetuloa heti!!!! Me tarvitaan sua!!!!

Vierailija
8/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap sopis tasollaan ihan just jetsulleen iltapierujen keskustelupalstoille! Siellä kun liikkuu Suomen älyllinen eliitti. Suomi24:ssä sä varmaankin keskustelet jo, oletan!

Vierailija
9/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta lehden mies keskusteliat on älykäimpiä! Ilta lehden keskusteluihin ei naisia haluta.

"Ryöstöä yrittänyt mamu kertoikin vain auttaneensa vanusta??????
Somali taustainen maahanmuuttaja on yrittänyt kääntää vanhan naisen Helsingissä, jolloin ohikulkijat ovat menneet väliin.
Kaikki onklin kääntynyt päälaelleen, kun mamu on poliisille ilmoittanutkin vai auttaneensa mummoa.Kummalliseksi asian tekee se että mummon lompakko on löytynyt maumun hallusta.Tietenkin Suomaliset sossutantat ovat syyttämässä Suomalisia väliin tulioita rasismista, ja kaiken lisäksi Ilta- Lehtikin näin tekee.Voi vittu tätä Suomi neitoa mihin men olemme menossa."

Vierailija
10/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne Suoli24:lle takaisin rasittamasta itseäsi turhilla naisten löpinöillä. Siellä ainakin on 24/7 fiksuja juttuja mieleesi. Täällä ei kauheasti jakseta miettiä sitä, miksi missit tykkää vain jääkiekkoilijoista saati luoda turhia teoriota tälläisten ilmiöiden selitykseksi tai vaikka tarjota näitä aivopieruja tieteenä. Naiset tykkää rupatella, jopa paiseista pillun seudulla. Aika rasittava ajatus se, että pitäisi päteä koko ajan tai haastaa vastustajaa/sotia palstoilla pelkistä fiksuista aiheista.

Vierailija
11/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa moittia IL-miehiä, IL-miehet osaavat keskustella jopa politiikasta :D

'Mitä helvettiä tää ketju on kaatopaikalla? Onko ILTALEHTI menettänyt otteensa mitä ketjua ruokitaan jonninjoutavalla paskan täytteillä. Tämä ketju on johdonmukainen Euro-politiikan osalta. Tänne kirjoitan minä'kin mietteitä. Moderaattori? Oletteko ajan tasalla vaikka het'nyt aina kerkiä pohtimaan asioita... Tämä ketju on ajatuksia tulevaisuudesta, <> sitten pohdimme. Jos tämä ketju jää tänne niin näkemiin, Tää ketju jossa keskustellaan asiapohjaisesti ongelmia. EURO ja sen tulevaisuus. Moderaattori oletteko ajantasalla missä on asia-linjassa olevia- tai jonnin joutavia paskan täytteitä olevia keskusteluita. Anteeksi täytyi näin rumasti sanoa.Hyvää vkl.'

Vierailija
12/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia ap sitten on tällä palstalla? En jaksa käsittää, miksi miehet nykyään notkuvat tällä palstalla ja sitten ovat varsinaisia mielensäpahoittajia, kun ei jutut olekaan sellaisia kuin haluaisivat.

Lähde vetämään täältä.

Vierailija
13/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on tyhmien kanojen palsta, niille on turha yrittää selittää mitään

Vierailija
14/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän itseäni fiksuna, koska olen sivistynyt ja kohtuullisen älykäs. Olen jopa niin fiksu, etten jaksa tarttua tällaisiin geneerisiin, väljiin prpvoihin, joiden kirjoittajat eivät ole viitsineet yhtään panostaa.

Vierailija
15/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki te jotka tänne kirjoitatte olette tosi tyhmiä. Kanat. Kotkotatte.

Vierailija
16/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-kanojen palsta, kotkottaa täällä pyrstösulat liekeissä.

Vierailija
17/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän aikaan päivästä täällä on näitä aivottomia kersoja, illalla myöhemmin kun lapset on nukkumassa on peremmat keskustelut.

Vierailija
18/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä  ketjussa ap:lle on tullut noin perusteellisesti turpaan? Kerro heti!

Vierailija
19/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Porvoossa on fiksuja naisia joita miehetkin jaksaa kuunnella.

Vierailija
20/21 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:42"]

[/quote]

kuulostat itsekeskeiseltä idiootilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä