Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lanseerataan uusi käsite: ac eli academic trash

Vierailija
23.05.2013 |

Itse tunnustaudun kuuluvani tähän luuseriporukkaan. Pätkäsopimuksilla yliopistotutkijana olen roikkunut jo useamman vuoden, edessä häämöttää väittely ja todennäköinen työttömyys.

Olen aina ollut luokkani, jopa kouluni parhaimmistoa etenkin matemaattisissa aineissa. Yliopistoon pääsin heittämällä sisään. Olen siis koulutettu, reipas, aktiivinen, sosiaalinen, urheilullinen, jopa hyvännäköinen. Silti tulevaisuuteni on työelämässä surkeampi kuin useimman duunarin.

Ihmetyttää vaan onko yhteiskunnalla tosiaan varaa heittää kaltaisiani tyyppejä ulos työelämästä tai kaupan kassalle.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tarve on aina alentaa??? Ketään? Itseäsi?? LOPETA!

Vierailija
62/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö at olisi loogisempi?

t AMK-leikkikoulun käynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... kyl sä lukeudut silti perinteiseen wt-sakkiin.

Vierailija
64/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Vierailija
65/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän sopivani tähän vielä paremmin!

Keikun yksityisyrittäjänä köyhyysrajalla, olen lihava ja homssuinen ja asun vuokraläävässä lähiössä. Minäkin pääsin heittämällä yliopistoon, enkä ole ikinä joutunut ponnistelemaan opintojeni eteen.

Saisin varmaan jotain paremmin palkattua toimistohommaa tms, mutta suoraan sanoen olen liian laiska poistumaan kotoa.

Rakastan elämääni. Siis ihan oikeasti :) Olen oikeastaan suomen white trashia, mutta korkeakoulutuksella.

Vierailija
66/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, että keskinkertaisuudet pärjäävät elämässään parhaiten. Joskus luin tutkimuksen, jonka mukaan mitä huonompi gradun arvosana sitä parempi palkka. Riippuu tietysti myös alasta.

Vierailija
67/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep nro4, tarkoitus oli kirjoittaa at :)

-ap

Vierailija
68/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edessä häämöttää työttömyys? Tohtoreiden työttömyysprossa on listojen mukaan yhä pienimmästä päästä. Hammaslääketieteen tohtoreista yksikään ei ole ollut koskaan edes hetkellisesti työttömänä. Lääketieteen, oikeustieteen ja esim.psykologian tohtoreilla sama asia. Itsellä oli enne nväittelyä todellakin syntynyt kylliksi kontakteja hyvään työpaikkaan, vaikka väittelin hum. alalta, joka on kaikkea muuta kuin mediaseksikäs. Miksi sinulla on toisin? Mitä jätät kertomatta?

Vierailija
69/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 12:35"]

Ööö... kyl sä lukeudut silti perinteiseen wt-sakkiin.

[/quote]

Käsitteet hakusessa?

Vierailija
70/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

At sen  nimen pitää olla. Wt ja at. Itse kuulun tuohon ensimmäiseen, sillä vaikka kouluttauduin akateemiselle alalle (olen siis ex-akateemikko ;))), luisuin kuitenkin wt:n puolelle myöhemmässä elämässäni. Näkisittepä, mitkä vaatteetkin on päälläni just nyt. Olen perus wt, oikea naispuolinen Viljo verkkareissani, klisheen ruumiillistuma.

Vierailija
71/71 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kirjatiedon lisäksi sivistäisit itseäsi siinä suhteessa, että luovut ihmisten luokittelemisen luusereiksi tai roskaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi