Lue palstapersu ja häpeä
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288567681173.html
– He olivat olleet jossain oluella lähiravintolassa. Joitain huligaaneja oli tullut haastamaan riitaa. Siskoni mies oli hakenut kotoa matkamuistopuukon, ei se mikään machete-veitsi ollut. Hän oli puolustanut vaimoaan, mutta ei ollut tehnyt puukolla mitään, ketään ei ollut vahingoitettu, Kajanto kertoo siskonsa kertomaa tapahtumista.
– Kun he olivat menneet kotiin, hetken päästä oli tullut poliisi ja sanonut että ovi pitää avata. He olivat luulleet että huligaanit ovat oven takana, eivätkä avanneet. Siskoni oli sanonut poliiseille, ettei täällä ole mitään hätää, kaikki on hyvin.
Kajannon siskoltaan kuuleman mukaan seuraavaksi poliisi tuli ovesta läpi.
– Ihan vaimon silmien edessä poliisi ampui aviomiehen. Tämähän on murha eikä työtapaturma, Kajanto syyttää.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:05"]
Niin miksi minun pitäisi hävetä?
[/quote]
Tyhmyyttäsi ja harrastamaasi rasismia. Maahanmuuttajat on syyllistetty Tukholman tapauksessa kun rasistinen poliisi tappaa miehen ja ruotsin kansalaiset osoittavat mieltään tätä vastaan. Edustat vihapuheita viljelevää viharyhmää, joista suomalaisasiantuntijat varoittavat. Jos oikeistorasistiset viharyhmät saavat vapaasti mellastaa kuten esim Jyväskylässä, koittaa meille ankeat ajat ja Tukholman surulliset tapahtumat voivat levitä suomeenkin. Kun juutalaisiakin vainottiin tarpeeksi kauan he nousuvat vastarintaan. Alas fasismi ja rasismi.
[/quote]
Sinä viherhippiäinen jaksat vain jauhaa paskaa. Tosiasioiden esiin tuominen ei ole mitään rasismia. Itse olet ihmiskuvotus, oikea ali-ihminen sanan varsinaisessa merkityksessä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:14"]
[/quote]
Tyhmyyttäsi ja harrastamaasi rasismia. Maahanmuuttajat on syyllistetty Tukholman tapauksessa kun rasistinen poliisi tappaa miehen ja ruotsin kansalaiset osoittavat mieltään tätä vastaan. Edustat vihapuheita viljelevää viharyhmää, joista suomalaisasiantuntijat varoittavat. Jos oikeistorasistiset viharyhmät saavat vapaasti mellastaa kuten esim Jyväskylässä, koittaa meille ankeat ajat ja Tukholman surulliset tapahtumat voivat levitä suomeenkin. Kun juutalaisiakin vainottiin tarpeeksi kauan he nousuvat vastarintaan. Alas fasismi ja rasismi.
[/quote]
Päivän LOL-selitys :-). Sun omassa pikku päässäsi tuossa on varmaan paljonkin järkeä?
Ei tässä ole mitään hävettävää. Olen kirjoittanu tästä tänne jo monta kertaa jo useita kertoja tänne
" Vaikka poliisi olisi toiminut väärin, ei tuollainen mellakointi ole hyväksyttävää. Poliisin tekemät virheet käsitellään kyllä muutoin ja rauhanomainen mielenosoitus on ihan ok"
Olen sitten kai palstapersu, heh ;D ihan sama. Tyhmyyttä ja rasismia tässä siis edustaa se, että minusta tämä mellakointi ei ole oikeutettua.
Suvaitsevaisuutta ja sivistystä on se, että saa meuhkata ja polttaa ihmisten kovalla työllä hankkimaa omaisuutta, näitä riehujiakin siten työssään auttavia työtään tekeviä palomiehiä saa heitellä kivillä ja rauhanomaiseen mielenosoitukseen osallistuvaa 60 miestä, joka haluaa väkivallan loppuvan voi heittää kivellä päähän?
Jos tämä on suvaitsevaista ja hyvää, niin olen sitten mielelläni palstapersu.
Ei tässä ole mitään hävettävää. Olen kirjoittanu tästä tänne jo monta kertaa jo useita kertoja tänne
" Vaikka poliisi olisi toiminut väärin, ei tuollainen mellakointi ole hyväksyttävää. Poliisin tekemät virheet käsitellään kyllä muutoin ja rauhanomainen mielenosoitus on ihan ok"
Olen sitten kai palstapersu, heh ;D ihan sama. Tyhmyyttä ja rasismia tässä siis edustaa se, että minusta tämä mellakointi ei ole oikeutettua.
Suvaitsevaisuutta ja sivistystä on se, että saa meuhkata ja polttaa ihmisten kovalla työllä hankkimaa omaisuutta, näitä riehujiakin siten työssään auttavia työtään tekeviä palomiehiä saa heitellä kivillä ja rauhanomaiseen mielenosoitukseen osallistuvaa 60 miestä, joka haluaa väkivallan loppuvan voi heittää kivellä päähän?
Ap ei ole nro 4. Ap toivoo että palstapersu häpeäisi esim. vastenmielisiä puheitaan ruotsin jääkiekkovoiton "juhlimisesta" ja siitä että palstapersun mielestä oli todella hieno idea ampua tuo vanha ukko kotiinsa kun poliisi olisi oikeasti voinut lopettaa tilanteen aivan toisella lailla. Ja nämä tiedot nyt viimeistään osoittavat sen, että poliisi on toiminut täysin asiattomasti, ja olisi toiminut myös silloin jo olisi oikeasti ollut kyseessä paljon vaarallisempi tilanne.
Mies puolustaa vaimoaan uhoavia rasistiapinoita ja skiniääliöitä vastaan jonka jälkeen poliisi tulee ja teloittaa. Eikös se noin tuon linkitetyn uutisen mukaan mennyt? Sitten ihmetellään miksi alueen asukkaat ovat huolissaan turvallisuudestaan. Kiukku ja turhautuminen jatkuvaa rasismia, syrjimistä ja vihapuheita kohtaan ajavat nuo nuoret viimeiseen epätoivoiseen tekoon taistelussa tasa-arvoisen yhteiskunnan puolesta. Älkää alistuko perupopulismille, älkää alistuko rasistisille vihapuheille.
Olettekos nähdeen sen mitä tämä nuoriso kirjoittaa faceen? murha.infon ajankohtaista Tukholman mellakat ketjussa on kuvakaappaus?
Samast ketjusta löytyy palomiehen avoin kirje näille nuorille.
Työtä tekeviä, itsensä alttiiksi laittavia poliiseja ja palomiehiä, lukekaa vihervampit ja hävetkää.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:29"]
Mies puolustaa vaimoaan uhoavia rasistiapinoita ja skiniääliöitä vastaan jonka jälkeen poliisi tulee ja teloittaa. Eikös se noin tuon linkitetyn uutisen mukaan mennyt? Sitten ihmetellään miksi alueen asukkaat ovat huolissaan turvallisuudestaan. Kiukku ja turhautuminen jatkuvaa rasismia, syrjimistä ja vihapuheita kohtaan ajavat nuo nuoret viimeiseen epätoivoiseen tekoon taistelussa tasa-arvoisen yhteiskunnan puolesta. Älkää alistuko perupopulismille, älkää alistuko rasistisille vihapuheille.
[/quote]
Sulla on ruuvit löysällä, aamulääkitys on ilmeisesti jäänyt väliin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:23"]
[/quote]
Persu! Ei voi odottaa, että ymmärtäisit. Tietenkään mellakointi ei ole oikeutettua. Kyse on siitä, että meidän pitää taistella rasistisia viharyhmiä vastaan. Suomalaisten asiantuntijoiden mukaan olemme säästyneet vastaavilta koska meillä oikeistoradikaalit viharyhmät ovat toistaiseksi liian pieniä. Persutkin ovat naamioineet radikaalirintamansa muka salonkikelpoiseksi. Maahanmuuttajien ja maahanmuuton syyttäminen rasismin ja syrjäytymisen (syrjäyttämisen) aiheuttamista ongelmista on juuri tuota vastenmielistä persupropagandaa ja matalaotsainen yritys löytää jokin ulkopuolinen 'vihollinen' jota vastaan voidaan käydä yhtenä pikku persuna. Hellanlettas miten on söpöä. Tehkää ruotsista ja suomesta parempi, tasa-arvoisempi ja suvaitsevampi maa niin rasismi ja sen seurannaisvaikuteksent tulevat vähenemään. Tätä vastustavat persuääliöt ja siksi teidän on syytä hävetä!
Tietenkään tuollainen mellakointi ei ole ok. Se on ihan sitä samaa nyrkki edellä reagointia mitä nuo palstapersut harrastaa tällä palstalla. Jos vaikka koetettais vaihteeksi pysytellä ihmisinä ja jättää ne mauttomimmat "jääkiekkomestaruuden juhlimiset" pois? Mutta turhaahan tää kaikki on, ihmiskunta ei opi, ikinä. Jos on "tuuria", välillä tulee jokin megalomaninen hävitys joka poistaa nyrkki edellä etenijät ensimmäisten joukossa, ja sitten saadaan pariksi sukupolveksi rauha. Kunnes ihmislajin luonto palaa normalitilaan. Onnea meille kaikille.
Maailmasta on tullut entistä vaarallisempi pakolaisille ja maahanmuuttajille, selviää Amnesty Internationalin vuosittaisesta Ihmisoikeuksien tila -raportista.
Kuka tässä sitten on näytelmän konna? Poliisi? Häh?!
"Maahanmuuttajien ja maahanmuuton syyttäminen rasismin ja syrjäytymisen (syrjäyttämisen) aiheuttamista "
Kuka niitä sitten syrjäyttää? Persutko? Vai rasistitit ? Eli persut ja rasistit ja persurasistit estää niitä käymästä kouluja, oppimasta kieltä ja menemästä töihin.
Mä niin toivon, etten koskaan joudu sanomaan sulle I told you so.
Luuletko siellä kuplassas, että ne on vaan persuja jotka on maahanmuuttokriittisiä? Heh heh :D :D
Puskaraiskaus tärkeämpää kuin ihmisoikeudet.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:39"]
"Maahanmuuttajien ja maahanmuuton syyttäminen rasismin ja syrjäytymisen (syrjäyttämisen) aiheuttamista "
Kuka niitä sitten syrjäyttää? Persutko? Vai rasistitit ? Eli persut ja rasistit ja persurasistit estää niitä käymästä kouluja, oppimasta kieltä ja menemästä töihin.
Luuletko siellä kuplassas, että ne on vaan persuja jotka on maahanmuuttokriittisiä? Heh heh :D :D
[/quote]
Näytelmän konna on ihmislajin karmea agressiivisuus ja erityisesti ne, jotka vaan heittää pökköä pesään kun pitäisi miettiä että okei, paska juttu mutta mitä nyt. Miten edetään rakentavasti, ei tuhoavasti.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:39"]
[/quote]
Rasistinen ja epätasa-arvoinen järjestelmä aiheuttaa syjäytymistä. Olet ilmeisesti niin sisäistänyt rasistiset ajatuksesi ettet edes tunnista tympeää rasismiasi. Persut tekevät kaikilla tasoilla kaikkensa estääkseen jäkevän maahanmuuttopolitiikan toteuttamisen. Ihmisiä ei saa auttaa paikan päällä kun kehitysapu maksaa ja on tehotonta. Pakolaisia ei saa ottaa vastaan koska se maksaa ja koska olen persu. Kotouttamista ei saa tukea kun pakolaiset pitää palauttaa ja laittaa impivaarasta rajat kiinni. Luotan enemmän asiantuntijoihin joiden mukaan oikeistoradikalismi ja rsismi ovat suurin suomen sisäisen turvallisuuden uhka. Persut lietsovat tätä ilmiötä tympeillä tilastopeukaloinneillaan ja populismillaan ,joka uppoaa juuri ja ainoastaan sivistymättömään ja yksinkertaiseen white trashiin, jota persujen äänestäjät kiistämättä ovat. Maahanmuuttokriittinen voi olla, esim kritisoida suomen ylitiukkaa ja ihmisoikeuksien vastaista pakolaispolitiikkaa, persut eivät ole mitään maahanmuuttokriittisiä vain rasisteja.
20, hyvä vastaus. Varsinkin kuin siellä on heitetty pökköä pesään jo neljättä vuorokautta :D
Mutta olet oikeassa.
20, hyvä vastaus. Varsinkin kuin siellä on heitetty pökköä pesään jo neljättä vuorokautta :D
Mutta olet oikeassa.
[/quote]