Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vittua? Miehen vaatteiden seasta löytyi avattu ja käytetty kortsu

Vierailija
27.06.2013 |

A. onko sillä joku?

B. Käyttääkö vetäessään käteen?

C. mitähän tuumaa, kun asettelin paperin kivasti näkyville

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kortsu vai pelkkä kääre..?

Vierailija
2/16 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pelkkä kääre.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Paljon mahdollista

B. Kai tuokin voi olla totta

C. Tuu kertomaan mitä tuumasi!

Vierailija
4/16 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutt toisaalta, mä en pysty sitä seksuaalisesti lähestymään, että kai senkin on tarpeensa tyydytettävä. en edes jaksa  ajatella moista. en tiedä miksi ei kiinnosta?

Vierailija
5/16 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tuut sitte kertomaan!

Vierailija
6/16 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit sen oikeasti löytänyt, et kirjoittelisi täälä, vaan ihan muuta mietittävää.

Nimim. kokemusta on.

Vierailija
7/16 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa oma kokemus tältäpäivältä.

Mies antoi alekuponkeja lompakostaan minulle kaupassa. Samassa nipussa oli myös tyhjä kortsun suojamuovi. Jouduin menemään hetkeksi eri kassalle mutta kysyin heti kun päästiin aulaan että miksi lompakossa oli tuo. Mies katsoi ihmeissään ja sanoi että on joskus otettu hänen lompakkoon mukaan kortsu meitä varten. Lapset tuli paikalle ja päästiin vasta hetken kuluttua jatkamaan keskustelua. Mies yllättyi kun tajusi että kyseessä pelkkä kuori. väitti ettei ole käyttänyt tuota kortsua ja antoi lompakkonsa tutkittavaksi. Sieltä setelien ja kuittivuoren alta löytyi sitten mykkyräinen kortsukin. Eli selitys oli että vuoden lompakossa hankauduttuaan kortsu oli pudonnut muovista ja mies siis syytön. Ehkä olen naivi mutta uskon selityksen. 

Joskus asioille löytyy järkevä selitys vaikka alkuun ei siltä tunnu.

Vierailija
8/16 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, selvä pettäminen.

Vierailija
9/16 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut siisti runkkari käyttää kortsua käsitöissään ,eikä ole pelko ihotaudeista kädessä.

Vierailija
10/16 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

liisa shoido kirjoitti:

Paatunut siisti runkkari käyttää kortsua käsitöissään ,eikä ole pelko ihotaudeista kädessä.

:D

11/16 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, selvä pettäminen.

Ei meillä ainakaan ollut. Miehen taskusta löytyi ihan "käytetty" kondomi, ei pelkkä kääre. Eikä ollut pettänyt, eikä käyttänyt sitä itse. Kyllä se voi ihan oikeasti olla ilkeä pila tai sitten tahallinen erotusyritys. Toki voi olla myös pettänyt, mutta kuuntelisin mitä miehellä on sanottavana.

Vierailija
12/16 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ethän sä nyt voi tosissas tuosta hernettä vetää nenään. Me miehet ollaan miehiä ja meidän täytyy antaa paneskella ympäriinsä. Katsos sillä ehkäistään kivessyöpää ja terveyttä yleensä. Olisit ylpeä kun oot saanut noin fiksun omaa terveyttään vaalivan miehen pokattua.

Vierailija
13/16 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, selvä pettäminen.

Ei meillä ainakaan ollut. Miehen taskusta löytyi ihan "käytetty" kondomi, ei pelkkä kääre. Eikä ollut pettänyt, eikä käyttänyt sitä itse. Kyllä se voi ihan oikeasti olla ilkeä pila tai sitten tahallinen erotusyritys. Toki voi olla myös pettänyt, mutta kuuntelisin mitä miehellä on sanottavana.

Et ole kyllä millään tasolla uskottava :) .... kauhean pitkät seksisessiot, miehellä käytettyjä kortsuja taskussa "pilana" ... noh, onneksi teitä skitsoja tarvitaan meitä muita viihdyttämään. Still going strong.

Vierailija
14/16 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks se laittais kääreen takaisin lompsaan? 

15/16 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, selvä pettäminen.

Et ole kyllä millään tasolla uskottava :) .... kauhean pitkät seksisessiot, miehellä käytettyjä kortsuja taskussa "pilana" ... noh, onneksi teitä skitsoja tarvitaan meitä muita viihdyttämään. Still going strong.

:D Sinustako "kauhean" pitkät seksisessiot eivät ole uskottavia? Missähän maailmassa sinä elät? Kerran suhteemme ihan alussa miehen taskusta löytyi "käytetty" kondomi. Ilmeisesti oli tarkoitus joko vihjata, että mies on pettävää sorttia tai että mies on käynyt jo painamassa jotain. Minulla on omat epäilyni. Kyllähän siitä riita saatiin aikaiseksi. Ei ole sen jälkeen edes käärettä näkynyt.

Kiva että viihdyt minun epäuskottavien elämänkokemusteni parissa :) 

Vierailija
16/16 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saatiin puoliväkisin yksi tossun alle jäänyt kaveri mukaan jätkien iltaan, mutta illan tunnelman pilasi hänen pirttihirmunsa soittelemalla puolen tunnin välein ja kyttäämällä ettei mitään tapahdu.

_

Kosto oli suloinen, 2 kortsun kuorta piilotettiin kaverin taskuihin ja housuille kaadettiin vielä kaljatkin, jotta varmasti emännälle tulee pyykättävää.

Mietippä ap mitä on voinut miehellesi tapahtua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan