Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan varattuna rakastunut kehen "et saisi"?

Vierailija
22.05.2013 |

Mulle kävi niin: miehen parhaaseen ystävään..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp, taitaa tosiaan käydä niin etten onnistu saamaan itselleni:(

Vierailija
2/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla komea huoltomies; pitkiä katseiden vaihtoja suuntaan ja toiseen. Seurailimme toisiemme työrytmejä; osuimme usein samaan paikkaan samaan aikaan. Tätä jatkui puolisen vuotta, kunnes kys. huoltomies vaihtoityöpaikkaa. Ikävä edelleen.

Aika parantaa haavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

**ja naimisissa olen.

Vierailija
4/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tuo kun kakkosen ukko LÄHTI toiseen työpaikkaan. Ei oikeesti! Se varmaan anoi paikanvaihtoakin jo.. :D

Vierailija
5/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkasinko liikaa? jos mies oli ujo :DD uahahahah m

Vierailija
6/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakastunut, mutta ihastunut. Sama duunipaikka, mutta eri työpiste ja nähdään töissä satunnaisesti joskus useammin ja joskus harvemmin. Flirtti on ihanaa, mutta en voisi tehdä mitään muuta, suhtaudun avioliittooni sen verran vakavasti.

Vierailija
7/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa suhteessa joo, siis ihastunut/rakastunut (?) toiseen, ei kai niin saisi tehdä, kohteesta riippumatta... Nykyisessä avioliitossa en osaa romanttisesti ajatella ketään muuta kuin omaa miestäni, mutta yksi ystävä hänellä on, joka on niin ärsyttävän macho, itseriittoinen, ylimielinen, maskuliininen, mutta silti jollain tapaa hyvä tyyppi. Alussa nuo em. piirteet ärsyttivät hänessä yli kaiken, mutta nyt kun näen jo sen hyvän tyypin siellä kaiken sen uhon alla, niin kyllähän hän hieman mua kuumottaa seksuaalisessa mielessä. Visusti välttelen antamasta mitään viestejä tai harrastamasta pitkiä katseita, tämä tosin meinaa joskus yhteisissä illanvietoissa olla hieman haastavaa, koska hän "antaa ymmärtää" jotain, josta syystä olen nyttemmin pidättäytynyt yhteisistä istumisista, varsinkin tiettyyn aikaan kierrosta (jolloin mikään ei riitä)... =D En ikinä haluaisi riskeerata liittoani millään tökeröllä flirtillä edes, joten mieluummin esitän tyhmää tai jopa hieman tylyä (jättäytymällä pois).

Vierailija
8/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en rakastu ihmisiin vasta kuin pitkän intiimin tuntemisen jälkeen... eli vastaus kysymykseen: en ole.

Vierailija
9/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: oletko koskaan varattuna ollessasi rakastunut johonkin, johon et olisi saanut?

KEHEN ei ole tuossa yhteydessä suomea.

Olen. Mutta olen miettinyt asian niin, että vaikka platoninen ihastus on kivaa ja jännää ja piristää päivää, en silti halua rikkoa parisuhdettani sellaisen vuoksi. Päiväänsä voi piristää monella muullakin tavalla.

Vierailija
10/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.

Rakastuin yhteen ihmiseen jo ennen nykyistä puolisoani. Tuo ihminen oli jo silloin naimisissa. Tunne ollut siis molemminpuolinen jo 11 vuotta, mutta rakastamme ja kunnioitamme myös puolisoitamme ja pidämme muun pinnan alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän