Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luuseri, jolla ei ole sukua tai ystäviä. Haluatko kysyä jot

Vierailija
12.07.2013 |

Vastaan jos osaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Etkö kaipaa seuraa vai etkö syystä tai toisesta vain osaa etsiä ystäviä?

Vierailija
2/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätetään yleensä ns porukoiden ulkopuolelle. Yleensä siellä on joku voimakas persoona, joka ei minusta pidä, eivätkä muutkaan sitten uskalla tai halua seuraani.

Vierailija
4/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä?

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 15:39"]

Olen kateellinen.

[/quote]

Vierailija
5/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä?

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 15:39"]

Olen kateellinen.

[/quote]

Vierailija
6/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sä sille voit, jos ei ole sukua. Moni voisi pitää sitä pelkkänä etuna... ;) Ja ystäviä voit kyllä varmasti saada, vaikkei sulla nyt juuri olisikaan, eikä niitä välttämättä mistään porukoista saakaan. Et sä mikään luuseri ole.

Vierailija
7/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla miestä?  Onko sinulla joku tavoite elämässä?

Vierailija
8/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 15:44"]

Minut jätetään yleensä ns porukoiden ulkopuolelle. Yleensä siellä on joku voimakas persoona, joka ei minusta pidä, eivätkä muutkaan sitten uskalla tai halua seuraani.

[/quote]oletko ap?

oletko liian nätti tai fiksu?

no mutta sitten vain ystävä toisesta samanlaisesta? onhan teitä muitakin? etkä vain yritä päästä "porukoihin" eli niihin joilla on blogissa tai naamakirjassa tuhansia tai satoja kavereita, otat kaveriksi selllaisen joka ei ole noissa tai jolla on noissa 1 kaveri.

koska se saattaa olla toinen kuin sinä, kaunis tai älykäs, jonka joku haluaa aina pudottaa pois ja jota ei uskaleta ottaa kun se joku ei anna.

Vierailija
9/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä päästä porukoihin van yritä saada ystävä. oikea ystävä. Ei niitä ole noissa "porukoissa", joita joku luonnehäiriöinen vetää.

Vierailija
10/10 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 15:44"]

[/quote]

Nämä "voimakkaat persoonat" ovat itse asiassa äärimmäisen epävarmoja, mistä syystä heillä on tarve ottaa joku hampaisiinsa. Valitettavasti heidän näytelmänsä menee täydestä myötäilijöihin.

Hyvä julkinen esimerkki on vaikkapa Niko Saarinen, jolla on reality-ohjelmien perusteella arvioiden erittäin voimakas tarve ulkoistaa oma paha olonsa välittömästi ja ottaa joku ihan tuntematon ihminen hampaisiinsa.

Viidakon jätteissäkin hän kehitti hetkessä aivan tyhjästä valtavan vihan joitakin ihmisiä kohtaan, jotka sattuivat nyt vain kuulumaan toiseen joukkueeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi