Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko kävellä asuinalueellasi esim lauantaina aamuyöllä

Vierailija
22.05.2013 |

niin että koet olosi täysin turvalliseksi.

Jos et koe turvalliseksi oloasi, mitä pelkäät ja mitä voisi tapahtua?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta uskallan, mutta talvella en. Täällä Espoossa ovat jalkakäytävät karmeassa kunnossa talvisin, ja ainakin alamäkiä välttelen silloin pimeällä. Väkivalta ei pelota, mutta tapaturma kyllä.

Vierailija
22/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 00:08"]

En uskalla. Tämä ei ole mikään slummi tai muuten epämääräinen asuinalue, mutta eivät raiskaukset yms. mitenkään rajoitu huonompiin asuinalueisiin. Tämä on myös aika hiljaista seutua, eikä täällä kulje yöllä juuri ketään, ainakaan oikealla asialla. Ison kaupungin keskustassa pelkään yleensä vähemmän.

Täällä on liikuskellut viime aikoina myös yksi hiippari, jota pelkään ihan päiväsaikaankin.

[/quote]

Missä päin asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tapanilassa uskallan, mutta naapurissa Malmilla en.Jos menee viihteelle, niin usein tulee käytyä Malmila. Ja taksilla kotiin vaikka matkaa on vain 2km.

Vierailija
24/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pelontunne on kylläkin ihan terve ja hyödyllinen asia. Kannattaa olla varuillaan, jos liikkuu yksin pimeällä. On harhaa kuvitella, ettei itselle koskaan sattuisi mitään, vaan aina muille - toivon oman tyttönikin tiedostavan tämän.

Vierailija
25/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Munkkivuoressa harvoin tapahtuu mitään kamalaa.

Vierailija
26/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko uskaltaa, jos aikoo kotiinsa päästä tuohon aikaan. Samoilla asioilla täällä muutkin liikkuvat jos liikkuvat. Ei pelota tippaakaan eikä kyllä ole aihettakaan.

Vierailija
27/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Asun Kalliossa. Ja olen joskus kävellyt baarista kotiin joten olen siis tuohon aikaan kävellytkin.

Vierailija
28/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin on karhuja ja susia... Aseen kanssa uskaltaisin kävellä... =D

Vierailija
29/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 01:14"]

Täällä meillä päin on karhuja ja susia... Aseen kanssa uskaltaisin kävellä... =D

[/quote]

Meillä on vaan nää ihmiset, mutta aseen kanssa mäkin uskaltaisin täällä liikkua...

10

Vierailija
30/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, tai no olen valpas ja varovainen, mutta en silti välttele liikkumista ollenkaan. Asun Koivukylässä aseman nk. "Huonolla puolella", joten jos tulen julkisilla niin yleensä aseman, ostarin ja vuokratornitalojen läpi kävelen.

Vierailija
31/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. En ole Suomessa koskaan liikkunut sellaisella alueella, missä en uskaltaisi kävellä aamuyöstäkin. Pääkaupunkiseudulla oon elänyt koko ikäni ja täällä liikuskellut aamuyöstä monessakin paikassa.

Ulkomailla, isoissa kaupungeissa puolestaan olen joskus eksynyt alueille, joissa olo on ollut turvaton (varsinkin jos jotenkin päällepäin erottuu turistiksi tai on ihan yksin).

Vierailija
32/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. 

Vierailija
33/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Todella harvoin olen kyllä liikkeellä aamuyöstä. Ihan laiskuudesta johtuen käytän kyllä usein taksia, vaikka voisin kävelläkin... Asumme Kruunuhaassa. En kyllä yleensäkään kauheasti pelkää, mutta tiettyä varovaisuutta toki noudatan. Alkoa en juuri käytä, joten hoksottimet pelaa päivin öin, kai:). Paljon olen maailman metropoleissakin liikkunut ja siellä tietty vähän enemmän varovainen.

Vierailija
34/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pimeää ja toki myös pimeällä liikkumista ihan yleisesti, joten kysymys ei ole minulle oikein relevantti ;) Mutta asuinalueeni on todella turvallinen, joten siinä mielessä uskaltaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme