Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko kävellä asuinalueellasi esim lauantaina aamuyöllä

Vierailija
22.05.2013 |

niin että koet olosi täysin turvalliseksi.

Jos et koe turvalliseksi oloasi, mitä pelkäät ja mitä voisi tapahtua?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan.

Vierailija
2/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Tällä asuinalueella ei koskaan tapahdu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:04"]

[/quote] Uskallan, miksi en uskaltaisi? Ainoa mita pelkaan on etta yllatan haisunaadan ja saan suihkun paalleni.

t.usalainen

Vierailija
4/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan mutta joskus pelottaa et auto ajaa päälle tai kompastun :0

Vierailija
5/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Voisin kyllä pelätä jotain metsäneläimiä matkalla. Mutta melkoisella todennäköisyydellä vaeltisin ihan yksikseni.

Vierailija
6/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin törmätä pupujussiin, kettuun, peuraan,  hirveen, pahimmassa tapauksessa suteen, pudota kuraojaan, kompastua kuoppaan pimeässä, kuljen kyllä mihin aikaan tahansa, enkä  pelkää mitään.

Vierailija
7/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallan. En pelkäisi tällä omakotitaloalueella mitään. Korkeintaan säikähtäisin tien yli loikkivaa pupua tai oravaa.

Vierailija
8/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:04"]

[/quote]Uskallan ja uskaltavat lapsenikin.

Asumme talossa jonka ovissa ei ole lukkoja, ei edes ulko-ovissa (ja vietämme monia viikkoja vuodessa ulkomaila perheen kesken. E ole lukkoja myöskään verstaan (sisällä useilla kymmenillä tuhansilla laitteita) ovissa.

Vierailija
9/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Keskellä päivää en tunne oloani juurikaan epämukavaksi mutta illan pimentyessä en mielelläni liiku täällä, en edes mieheni kanssa. En pidä siitäkään, että mieheni tulee toisinaan myöhään illalla töistä ja harrastuksista. Bussipysäkki on lähemmäs puolen kilsan päässä ja sieltä pitää tulla mutkittelevia, puiden reunustamia kujia pitkin.

Mitäkö pelkään? Täällä asuinalueella liikkuvia ihmisiä.

Vierailija
10/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, olen rohkea, pahin mitä voi tapahtua on joutua naapurin emännän haastateltavaksi. Se eukko ei nuku koskaan ja sillä on aina roskapussi täynnä valmiina ulos vietäväksi, kun vaan sopiva jututettava osuu sen näkökenttään. Se päivystää 24/7 keittiön ikkunassa ja tietää kaikesta kaiken.

Vierailija
11/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Turussa asutaan ja meillä on itse asiassa ulko-ovi lähes aina auki, myös öisin. Ei pelota tippaakaan, ei ole mitään syytä, mutta on täällä alueita, joihin en yksin illalla menisi.

Vierailija
12/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kerran vastaan kokomustaan kaapuun pukeutunut tyyppi leikkisirpin kanssa. Säikähdin eka, olin koiran kanssa myöhään ulkona mutta kun möreä ääni sanoi "ei minua tarvitse pelätä, olen harmiton Kuolema" hajosin nauramaan. Sitten se kuolema jäi rapsuttelemaan koiraani. Tampereen Pispala <3

En ole missään tainnut pelätä. Kerran pururadalla ollessani yhtäkkiä katuvalot sammui, silloin pelästyin ja juoksin äkkiä ulos metsästä toivoen, että koira tulee mukana :D

Vierailija
13/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla esim viereiselle uimarannalle mennä siihen aikaan, silloin kun siellä on epämääräistä nuorisoa humalassa.

Vierailija
14/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne sanoo, että uskallan. Järki sanoo, että ei ehkä kannattaisi. Asun vilkkaassa paikassa ja oikeasti minua pelottaisi täällä paljon vähemmän kuin vaikka jossain maaseudulla.

Vierailija
15/34 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo montaa pelkäävää...

Vierailija
16/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskallan. Asun keskustassa ja minulle tuottaa turvallisuutta, että täällä on aina joku liikkeellä. Maalla oli paljon pelottavampaa asua.

Vierailija
17/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 00:02"]

Kyllä uskallan. Asun keskustassa ja minulle tuottaa turvallisuutta, että täällä on aina joku liikkeellä. Maalla oli paljon pelottavampaa asua.

[/quote]

Pelkäätkö esim heiluvia mustikanvarpuja maalla tai perhosia?

Vierailija
18/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rohkeaa porukkaa. Itse en uskalla kävellä yksin oikeastaan millään alueella tuohon aikaan, kaupungissa tai maalla. Eipä ole onneksi tarvettakaan... Ahdistelijoita ja raiskareita pelkäisin.

Vierailija
19/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Tämä ei ole mikään slummi tai muuten epämääräinen asuinalue, mutta eivät raiskaukset yms. mitenkään rajoitu huonompiin asuinalueisiin. Tämä on myös aika hiljaista seutua, eikä täällä kulje yöllä juuri ketään, ainakaan oikealla asialla. Ison kaupungin keskustassa pelkään yleensä vähemmän.

Täällä on liikuskellut viime aikoina myös yksi hiippari, jota pelkään ihan päiväsaikaankin.

Vierailija
20/34 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikissä. No problem.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi