Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvosteletko sinä muita naisia miehellesi?

Vierailija
22.05.2013 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa nyt puolivuotta. Tänään hän kertoi, että on positiivisesti yllättynyt koska en ole vielä kertaakaan haukkunut muita naisia hänelle. Hänen jokainen entinen naisystävä on kuulema aina kommentoinut negatiiviseen sävyyn ohikulkevia naisia. Miesystäväni on 39v, minä 30v. Arvosteletko SINÄ muita naisia miehellesi jatkuvasti? Miksi? Mitä itse saat siitä ja miten miehesi reagoi siihen? Harvemmin miehet kritisoivat toisiaan naisille.

Mielestäni kertoo huonoista käytöstavoista ja huonosta itseluottamuksesta arvostella ääneen muita ihmisiä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hyvin harvoin arvostelen ihmisten mitään ominaisuuksia kenenkään kuullen.

Vierailija
2/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelen.

Mutta kylläkin niin hyvässä kuin pahassa.

Mieheni on esim. selkeästi pyllymies ja bongailen hänelle hyviä takapuolia. Ja toisaalta välillä sitten niitä lättäpeppuja, joista kumpikaan ei pidä.

Lisäksi arvostellaan myös käytöstä, miten joku nainen on tehnyt jollekin miehelle jotain tosi kivaa tai toisaalta, jos joku nainen on tehnyt jotain rumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hauku muita naisia kuin negatiiisesti käyttäytyneitä

Vierailija
4/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ohikulkijoita, mutta työkavereita tai sukulaisia kylläkin silloin kun koen että on aihetta. Minulla on erittäin huono itseluottamus ja itsetunto, minkä takia melkein kärsin siitä, että aina on jossin joku loukannut minua :/

Mutta eivät sentään ohikulkijat!

Vierailija
5/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ohikulkijoita kyllä arvostele, enkä usko että kovin moni muukaan teini-iän ylittänyt... Minkäikäisten kanssa miehesi oikein on seurustellut?

Arvostelen joskus tuttavapiiriin kuuluvia naisia (ja miehiä), mutta yleensä vain räikeitä tapauksia, huonokäytöksisiä tms... Omien kokemuksien mukaan muuten miehet arvostelevat muita miehiä herkemmin.

Vierailija
6/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan arvostele ohikulkijoita negatiivisesti.

Sen sijaan voin kommentoida jostain poikkeuksellisen kauniista/hyväkroppaisesta tms. arvostavasti. Kumpikin olemme esteetikkoja.

Sen sijaan voin arvostella ilkeämielisiä, vastuuttomia tms ihmisiä sukupuolesta riiippumatta. Sellaisiakin ajatuksia/arvostelmia/pohdintoja, mitä ei ikinä sanoisi kenellekään muulle, voi jakaa puolisonsa kanssa.

Vierailija
7/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä piiloitsekehu-aloitukset. Oletpa sinä mainio kun miehesikin sinut oikein hyväksyy. 

Joo ja en tietenkään arvostele ohikulkijoita, sehän on itsestäänselvyys. 

Vierailija
8/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelen siinä missä miehiäkin, mutta en kyllä ohikulkijoita (enhän tunne heitä) .Esimerkiksi työkavereita tai ystäviä jotka ovat käyttäytyneet mielestäni huonosti tai tehneet väärin jossain, mikä vaikuttaa minuun. Tämä pätee siis miehiin sekä naisiin. Ja kyllä miehenikin arvostelee muita.

Vierailija
9/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele, kuten en kenellekään muullekaan. Mun mielestä jokainen ihminen saa olla just sellainen kuin haluaa. En ole itsekään täydellinen, niin ei jotenkin ole pokkaa arvostella toisiakaan.

Tämä on sellainen asia, mistä pyrin pitämään kiinni viimeiseen asti.

Vierailija
10/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:41"]

Ärsyttää nämä piiloitsekehu-aloitukset. Oletpa sinä mainio kun miehesikin sinut oikein hyväksyy. 

Joo ja en tietenkään arvostele ohikulkijoita, sehän on itsestäänselvyys. 

[/quote]

Ah, ihanan tyypillinen av mamma :)

Vierailija
11/25 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin kyylää viikottain ja satunnaisesti, jos kadulla kiinnitän johonkin huomiota. yleensä Sitten kehun mekkoa, tukkaa tms. aika usein myös sanon sen sille naisellekin.

Vierailija
12/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelen joo joskus. hyvässä ja pahassa. tasapuolisuuden vuoksi myös itseäni. ;) hähähä.

Vierailija
13/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikulkijoista eniten kiinnitän huomiota kivoihin asioihin: tolla on ihana polkupyörä/nätit hiukset/kivat vaatteet. Saatan sanoa miehelle niistä. Tai jos näen oikein hyvännäköisen naisen, sanon miehelle kato eikö ookin nätti.

Mutta jos joku ohikulkeva pissis katsoo minua ilkeästi tai naureskelee epäuskoisen näköisenä päin naamaa (en todellakaan tiedä mistä näitä sikiää, en nimittäin näytä mitenkään kummalliselta, olen ihan tavallisen näköinen), niin sitten saatan sanoa miehelle ääneen (mutten niin että se ämmä kuulisi... paitsi joo räikeimmissä tapauksissa saatan vahingossa sanoa ihan puheäänellä oma vika jos salakuuntelee) jotain sellaista että "ton ei ainakaan kannattas pitää noin pieniä farkkuja, yli tursuu", tai "onpa levee perse", tai ihan vaan "pissis" koska nuo nenänvartta pitkin katselevat naureskelijat ovat yleensä parikymppisiä vosuja joilla on sukkahousufarkut niin kireällä että reikäkin turpoo umpeen.

Mieheni ei reagoi mitenkään erityisemmin noihin purkauksiini. Se on itsekin huomannut ne ilkeät katseet samojen ämmien naamalla, eikä sitä haittaa jos vähän annan takaisin. Toisinaan mieheltäkin pääsee kyllä spontaani "hyi" jos ohi menee puolialaston ryhävalas.

Mutta tämä on meidän keskinäistä puhetta, kumpaakaan se ei haittaa, mutta muussa seurassa ei kyllä kenestäkään rumasti sanota. Sitä tuskin ymmärrettäisi...

Vierailija
14/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus,mutta aika harvoin. Miehelläni itselläänkin on silmät päässä. Oikeastaan jos vastaan tulee joku erikoinen tapaus niin yleensä kumpikin huomaa sen ja "pyörittelemme silmiämme" yhtä aikaa toisiamme vilkaisten- yleensä hiljaa.

Vierailija
15/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä ihmisiä. Ei ole tullut mieleenkään, että tuollainen käytös on näin yleistä.

Vierailija
16/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele yleensäkään ihmisiä, mutta mies arvostelee muita minulle, niin miehiä kuin naisiakin. En millään viitsisi kuunnella sellaista negatiivisuutta, ja sanonkin sen hänelle aina, mutta hän vain jatkaa.

Vierailija
17/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikulkijoita en arvostele, en myöskään juurikaan huomaa hyviä puolia - en vain niin tule katselleeksi vieraita ihmisiä tarkemmin. 

Työpaikan ihmisiä arvostelen, mutta yleensä mieheni ei tiedä puhunko miehistä vai naisista, sillä kerron ne jutut pääsääntöisesti ammattinimikkeillä. Mielestäni avaa tilannetta enemmän jos sanon että "ja sitten se tuotantopäällikkö väisteli omaa vastuutaan täysin ja käyttäytyi kuin ei ikinä olisi tuota päätösstä tehnyt" kuin että sanoisin että vaikka Pirjo tai Kari teki niin.

Vierailija
18/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan arvostele toisia naisia, ainakaan ulkonäöstä VAIKKA mulla on aika huono itsetunto. Sen sijaan mieheni saattaa useinkin sanoa jotain negatiivista, erityisesti lihavista naisista minulle. Itse olen laiha.Sitten yritän puolustella näitä reheviä naisia :D

Kiusoittelen kyllä miestäni, jos hän vilkuilee jotain hyvännöistä takapuolta. Se ei vain tunnu kivalta.

Vierailija
19/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 21:47"]

Olen seurustellut miesystäväni kanssa nyt puolivuotta. Tänään hän kertoi, että on positiivisesti yllättynyt koska en ole vielä kertaakaan haukkunut muita naisia hänelle. Hänen jokainen entinen naisystävä on kuulema aina kommentoinut negatiiviseen sävyyn ohikulkevia naisia. Miesystäväni on 39v, minä 30v. Arvosteletko SINÄ muita naisia miehellesi jatkuvasti? Miksi? Mitä itse saat siitä ja miten miehesi reagoi siihen? Harvemmin miehet kritisoivat toisiaan naisille.

Mielestäni kertoo huonoista käytöstavoista ja huonosta itseluottamuksesta arvostella ääneen muita ihmisiä.

[/quote]

Juurihan sinä arvostelit muita naisia, ja vielä yleistäen. 

Vierailija
20/25 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa myöntää, mutta kyllä näin teen. En tosin vain naisista, enkä ulkonäön vuoksi, enkä lähes koskaan tuntemattomia. Mutta joskus "menetän hermoni" tai ihmettelen ystävieni käytöstä ja mainitsen asiasti miehelleni. Onhan se raukkamaista kun ei voi suoraan kaverille sanoa, mutta usein ärsytyksen aiheeni ovat niin naurettavia että paras kun pidän suuni suosiolla kiinni.