Latex asusteet
Mitä tykkäätte latexisista asusteista? Itse rakastan niitä ja niiden tuntua iholla.
Kommentit (74)
mä tykkään ihon myötäisistä latex asusta
Surkea kyhäelmä toi sun kauppas. Täynnä kirjoitusvirheitä ja suppea valikoima. Ei jatkoo.
Periaateessa kihottavia, mutta miten niitä voi pitää kun ne ei hengitä?. Naisille fistauksessa varmaan hyvät, ja miehille jos haluatte ruiskia rinnoille. m
Vierailija kirjoitti:
Surkea kyhäelmä toi sun kauppas. Täynnä kirjoitusvirheitä ja suppea valikoima. Ei jatkoo.
Eipä ole tosiaan paljoa tuotteita. Olen itse ostanut täältä ja sain sieltä paksun melkein 500sivuisen kuvaston ilmaiseksi. Siellä on paljon nahka-, latex- ja pvc-asuja.
https://www.supernettikauppa.fi/index.php?route=product/category&path=5…
Toimitus kestää joskus aika kauan eli joskus yli viikon, mutta hyvää on tavara ollut. Jos tilaa paljon kannattaa kysyä extraa. Sain itse 200ml Professional liukkarin ilmaiseksi.
jaana1234 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tosiaan paljoa tuotteita. Olen itse ostanut täältä ja sain sieltä paksun melkein 500sivuisen kuvaston ilmaiseksi. Siellä on paljon nahka-, latex- ja pvc-asuja.
Toimitus kestää joskus aika kauan eli joskus yli viikon, mutta hyvää on tavara ollut. Jos tilaa paljon kannattaa kysyä extraa. Sain itse 200ml Professional liukkarin ilmaiseksi.
Niin no...
Aika lailla saman verran latex tuotteita näyttäis olevan, kaikki on vaan laitettu samaan kategoriaan.
jaana1234 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahmee on on tuo verkkokauppa. Sa hienoa että on laitettu kategoria: "uutuuksia 2015" amatöörit taas hilluu palstalla.
Latex asut on upeita mut ei niitä koko päivää päällä pysty pitää eikä ole tarkoituskaan. Päivittäiskäyttöön sopii pvc vaatteet kun niissä on yleensä vuori.
Vierailija kirjoitti:
Periaateessa kihottavia, mutta miten niitä voi pitää kun ne ei hengitä?. Naisille fistauksessa varmaan hyvät, ja miehille jos haluatte ruiskia rinnoille. m
Laittakaapa siivouskäsineet käsinne, kyllä kuulkaas hikoilee ja hitosti. En kiellä hyvän ja kiihottavan-näköiset, mutta siinä se epäkäytännölliset. Pitsiset on in.
Kyllä vaikkapa latexsukkia pystyy pitään helposti usemmankin tunnin jalassa.
Itelläni ollut monesti kapakkareissulla ja ikinä muulloin en saa yhtä paljon huomiota.
Latex perse pamahtaa aika mukavasti kun sitä kämmenellä läpsäyttää.
Miehenä toistaiseksi olen käyttänyt -julkisesti- vain takkia, mutta se on aika hiostava. - Toisaalta se on ollut verraten helppoa pitää puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä toistaiseksi olen käyttänyt -julkisesti- vain takkia, mutta se on aika hiostava. - Toisaalta se on ollut verraten helppoa pitää puhtaana.
Latex takki? Missä sellaisia muka myydään? Taidat sekoittaa PVC:een latexiin?
härdelli kirjoitti:
Onko olemassa muita kuin ihonmyötäisiä latex asuja?
Vierailija kirjoitti:
härdelli kirjoitti:
Onko olemassa muita kuin ihonmyötäisiä latex asuja?
En oo nähny. Lateksi on todella joustavaa ja luulen että se näyttäiskin aika hölmöltä mikäli ei olisi ihonmyötäistä.
Mulla on latexhame ja sukat. Ajattelin laittaa vähemmän rivoja kuvia näytille johonkin kuvapalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on latexhame ja sukat. Ajattelin laittaa vähemmän rivoja kuvia näytille johonkin kuvapalveluun.
Minkä valmistajan sukat?
Onko vaikeat pukea ja pysyykö ylhäällä, siis rullautuuko alas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä valmistajan sukat?
Onko vaikeat pukea ja pysyykö ylhäällä, siis rullautuuko alas?
LateX on valmistaja. Kyllä ne suht helposti saa puettua kun osaa tekniikan ja pysyy hyvin ylhäällä ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Laita faceen profilikuvaksi.
Me rakastetaan niitä! Tykkäsin ennen pitsi hepeneistä mutta ostettuani ensimmäiset latex stringit ja rintsikat ei enää halunnut muuta makuuhuoneeseen pukeakkaan päälleen. Jotain maagisen seksynkinkypervoa niissä vaan on ;D
N41