Latex asusteet
Mitä tykkäätte latexisista asusteista? Itse rakastan niitä ja niiden tuntua iholla.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
härdelli kirjoitti:
mä tykkään ihon myötäisistä latex asusta
Onko olemassa muita kuin ihonmyötäisiä latex asuja?
On, miesten valmislateksivaatteissa on aika paljon väljiä malleja. Ei ymmärrä, miksi tiukasta ja joustavasta pitää tehdä jotain väljää...
Merisha kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
härdelli kirjoitti:
mä tykkään ihon myötäisistä latex asusta
Onko olemassa muita kuin ihonmyötäisiä latex asuja?
On, miesten valmislateksivaatteissa on aika paljon väljiä malleja. Ei ymmärrä, miksi tiukasta ja joustavasta pitää tehdä jotain väljää...
Samaa mieltä. Latex on parasta kun se on ihonmyötäistä ja nuolee vartalon muotoja.
Mites nämä lateksit toimii pesukoneessa?
Muistan joskus jostain lukeneeni että voi pestä koneessa ja tulee jopa suhteellisen kiiltävää jälkeä.
Kyllä voi pestä pesukoneessa ja parenee vaan.
Fetismi latex-asuihin on kirous. Sellaisen naisen löytäminen jolla on edes jotenkuten vastaavia kiksejä niihin on kuin etsisi neulaa Suomen kaikista heinäpelloista. :(
M
Vierailija kirjoitti:
Fetismi latex-asuihin on kirous. Sellaisen naisen löytäminen jolla on edes jotenkuten vastaavia kiksejä niihin on kuin etsisi neulaa Suomen kaikista heinäpelloista. :(
M
Latex asuja näkee esim goottipiireissä, teknomusiikki tapahtumissa ja monissa rock-underground tapahtumissa. Jossain Sedu Koskisen diskoissa tuskin näkyy lateksiin pukeutuneita ihmisiä. Sitten on jopa alaan perehtyneitä kinky bileitä joissa on varmaankin ne oikein fetissiharrastajat.
Asuja saa ainakin sexshopeista. Täällä on ainakin kohtalainen valikoima ja hinnat ihan jees tasoa. https://ihmeellinenhuone.fi/asusteet/Latex-ja-Nahka
Latex on kuuminta mitä kukaan voi päälleen laittaa. Kiihotun vaikka olisivat kenenkä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Latex on kuuminta mitä kukaan voi päälleen laittaa. Kiihotun vaikka olisivat kenenkä päällä.
PANISIN!
Itse tykkää pitää päälläni enemmän pvc tai vinyyliasuja koska niissä on vuori. Latex asut kyllä tuntuu erittäin seksikkäiltä koska puristavat aika mukavasti, mutta en pidemmän ajan kuluessa se puristus alkaa ahdistaa.
Tulee sama fiilis kun nuorena oli stretch-farkkujen kans eli hetken päästä tekee mieli heittää ne nurkkaan.
Oisko stadissa mitään kemuja joissa vois pukeutua latexiin ja tavata samanhenkisiä?
Vierailija kirjoitti:
Oisko stadissa mitään kemuja joissa vois pukeutua latexiin ja tavata samanhenkisiä?
Kaikki rokkikeikat on hyviä esittelypaikkoja ja miksei sellaset rajummat diskotkin joissa tanssitaan ihan oikeasti hiki päässä.
Jos on latex kalsarit jalassa niin mitäs jos pierasee?
Jääkö pieru housun sisään ja tuleeko jopa ilmapallo ilmiö?
Vierailija kirjoitti:
Jos on latex kalsarit jalassa niin mitäs jos pierasee?
Jääkö pieru housun sisään ja tuleeko jopa ilmapallo ilmiö?
Sinne se jää eikä poistu koskaan. Jos tuulee voimakkaasti niin saatat muuttua sääpalloksi.
Vierailija kirjoitti:
M
Olen sellainen nainen, mutta mies minulla on jo. Yllättäin hänkin tykkää latex jutuista. ;D
Mites tuo latex... ei ilmeisesti sovi jos kärsii kumiallergiasta? Entäs jos pitää alla alusvaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo latex... ei ilmeisesti sovi jos kärsii kumiallergiasta? Entäs jos pitää alla alusvaatteita?
No aika vaarallista koska yleensä siinä peuhataan kaikenlaista ja jos alusvaate lipsahtaa välistä pois niin sitten saat allergisen reaktion.
Jos kuitenkin tiukka ihonmyötäinen kiiltävä pukeutuminen kiinnostaa niin suosittelisin pvc-asusteita, niissä löytyy hyvin paljon latexia muistuttavia vaihtoehtoja.
https://www.fets-fash.com/Zentai_Catsuit_Stretchlack_Red.html
Tuossa yksi saksalainen putiikki josta olen tilannut joskus.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Olen sellainen nainen, mutta mies minulla on jo. Yllättäin hänkin tykkää latex jutuista. ;D
Lohtu se on pienikin lohtu tietää että teitä on nollasta poikkeava luku :)
Se yllätä että mies löytyy jo ja on täpinöissään, höpsö olisi jos ei olisi.
Haudon toiveajattelua että tiedostavia latexfetisistejä paljon enemmän on potentiaalisia joilla on jonkinlaisia exhibitionistisia taipumuksia muttei ehkä kokemusta eikä uskallusta seurata niitä ajatuksia, esim. fakkiintunut kiltiksi perheenäidiksi väljähtyneeseen avioliittoon tai kilttinaiseksi kissan kanssa yksiöön. Jospa tieni vielä kohtaisivat jonkun tällaisen kanssa, mene ja tiedä.
M
Hei, ap.
Mitä latex vaatteita sulla on?