Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa eri kokoisia pimpsoja?

Vierailija
19.03.2011 |

Keskusteltiin tuossa miesten saunaillassa (läsnä vain miehiä, joilla on max. 3 kumppania eikä siis paljon empiiristä pohjaa) siitä, onko naisten emättimien kokovaihtelu yhtä suurta kuin miehillä peniksissä. Kertokaa viisaammat! Onko myös naisissa olemassa luonnostaan todella pieniä ja toisaalta sitten taas valtaisia, kuten on asian laita miessukupuolen kohdalla? Hirmu kiva olisi kuulla asiasta erityisesti naisilta, eikä alkaa taas lukemaan idioottimiesten kommentteja vaimojensa väljähtäneistä tavaroista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on fakta, että toisilla on suurempi vagina, kuin toisilla.

Kun pieni penis ja suuri vagina kohtaavat...

Vierailija
2/18 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimmät alkaa isosta vitusta jatkuen jättipilluun.

Keskimäärin kaikki aivan liian suuria meille miehille, hevosille ehkä sopivia.

Mut ketä kiinnostaa niinkauan ku ämmät ottaa poskeen ja hoitaa hyvän laukeamisen ketä kiinnostaa milt niistä tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka vagina ja suuri kyrpä kohtaa... Mikään niin turhauttavaa kun kivulias yhdyntä, varsinkin jos siitä toisesta osapuolesta viel tykkää!

Vierailija
4/18 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä. Erikokoisia vaginoita on olemassa. Varsinkin ennen ja jälkeen synnytyksen.

Keskusteltiin tuossa miesten saunaillassa (läsnä vain miehiä, joilla on max. 3 kumppania eikä siis paljon empiiristä pohjaa) siitä, onko naisten emättimien kokovaihtelu yhtä suurta kuin miehillä peniksissä. Kertokaa viisaammat! Onko myös naisissa olemassa luonnostaan todella pieniä ja toisaalta sitten taas valtaisia, kuten on asian laita miessukupuolen kohdalla? Hirmu kiva olisi kuulla asiasta erityisesti naisilta, eikä alkaa taas lukemaan idioottimiesten kommentteja vaimojensa väljähtäneistä tavaroista.

Vierailija
5/18 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sille voi mitään jos sun toosa on hehtaari halli.

revi siitä mut älä revi dildoasi!

Hehehhhehhe

M66

Vierailija
6/18 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koko vaihtelee. Vaan onneksi naisen sukuelin on sillä tavoin mukautuva, että harvoin tulee mitään tavaton koko-ongelmaa puolin tai toisin. Poikkeuksiakin tietysti on.

Mutta päältä päin, kokeilematta on mahdotonta arvioida pimpin tiukkuutta tai löysyyttä.

Elämäni aikana on tullut vastaan pienehkö parikymppinen tyttö, jonka pimpero oli kovin väljä omalle kohtuullisen paksulle kalulleni. Ja toisaalta eräs neljän lapsen äiti, jolla oli sellainen värkki, jonka tällä melkein teinillä olisi kuvitellut olevan. Tiukka kuin immen pimpsa niin sanoakseni, vaikka ei taatusti oltu ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Mytta kyydit oli kyllä muutenkin hyvät.

Vierailija
7/18 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki on standardi kokoisia ihan niin kuin kikkelit.

Vierailija
8/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulilla saa niin tiukan kuin itse haluat. On kokemusta.

Vierailija
9/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei oo, minä en kaunistele asioita mutta sanoisin kuitenkin näin että mitään ämpäreitä ei ole olemassa, se on pienimulkkuisten kateutta. Ei mullakaan mikään järjetön meisseli ole, mutta kahden lapsen synnyttäneellä vaimollani on aivan ihana pillu.

Vierailija
10/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos nyt puhuttiin tiukka tai löysä ni tokihan on eroja. minulla on neljä synnytystä takana,(mutta olen kyllä nuorikin vielä) ja olen tiukka. vieläkin nuorempana ennen lapsia minulla oli kumppani jolla oli ns.pieni,pari ekaa kertaa meni niin ettei juuri nautittu mutta kyllä ne vaan jotenkin mukautu toisilleen sopiviksi.en tiedä olisiko onnistunut jos olisi joku lortto ollut tällä miehellä vastaparina. no kuitenkin..sitten kun tapasin nykyisen mieheni niin ekat kerrat sattui sillä hänellä oli ns.normaalikokoinen,mutta nyt on niin täydellisesti yhtä!!;)

ja synnytys ei ole tekosyy löysälle vaan saamattomuus,ihan siinä missä raskaus ei ole tekosyy lihavuudelle vaan se että ei ole vahvuutta saada itseään takasin mittoihin. se on vain halusta kiinni!!

niin ja tiedän myös naisen jolla on iso häpyluu ja isot häpyhuulet,ollut nuoresta saakka. eli siis niinkin on erikokoisia.joillain on olematon kolo vaan ja joillain se näkyy kauas. että näin.

Vierailija
11/18 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin häpykumpu eikä -luu?

Olematon kolo? Kapea ja matala? Ei siis mikään 1,5 litran limsapullon mentävä? Miten se näkyy kauas?

niin ja tiedän myös naisen jolla on iso häpyluu ja isot häpyhuulet,ollut nuoresta saakka. eli siis niinkin on erikokoisia.joillain on olematon kolo vaan ja joillain se näkyy kauas. että näin.

Vierailija
12/18 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan mihin on tottunut. Itse olet tottunut melkoisen "vastaanottavaiseen" fistattavaan tavaraan ja olet ilmeisesti melko tuntoherkkä kalultasi.

sanoisin kuitenkin näin että mitään ämpäreitä ei ole olemassa, se on pienimulkkuisten kateutta. Ei mullakaan mikään järjetön meisseli ole, mutta kahden lapsen synnyttäneellä vaimollani on aivan ihana pillu.

Vierailija
13/18 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla on kokemusta lähes 40 naisesta ja ainakin tämän perusteella väittäisin, että kovin suuria kokoeroja vaginoissa ei ole. Tai on toki jonkin verran, mutta ei samassa määrin kuin miehillä (vrt. 10 tai 20 cm).

Vierailija
14/18 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minulla on kokemusta lähes 40 naisesta ja ainakin tämän perusteella väittäisin, että kovin suuria kokoeroja vaginoissa ei ole. Tai on toki jonkin verran, mutta ei samassa määrin kuin miehillä (vrt. 10 tai 20 cm).

Samat empiiriset kokemukset noin 150 naisen otannalla.

Sanon vaan että 18v synnyttämättömän turttu voi olla veltompi kuin 55v joogaajan. Mutta kyllä liian tiukka tekee kipeää.

Vierailija
15/18 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turttu vaan torttu. vttu tätä. Apple ipadia..

Vierailija
16/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaginat samankokoisia ja näköisiä.

Vierailija
17/18 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteyttävä Emätingeeli - http://bit.ly/2dLdOes Hyvä tuоte. Toimii nopeasti ja tehokkааsti.

Vierailija
18/18 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen huomannut selvän eron synnyttämättömien ja synnyttäneiden naisten pillujen välillä. Puristusta tuntuu synnyttämättömillä paljon enemmän. Aina on kuitenkin mälli lentänyt, joten ei voi valittaa. Pääasia on, että saa pillua olkoon se sitten kireetä tai löysää.