Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut 11kg, vielä 30kg pudotettavaa,kannustakaa,motivaatio hukassa.

Vierailija
22.05.2013 |

Juhlia ollut 2 viikon ajan meidän perheessä,useamman lapsen synttärit,tuparit...olen luvan kanssa antanut itseni syödä mitä haluan. Turvotus pöhistä 2kg, mutta tiedän sen lähtevän viikossa pois kunhan saisin nyt vaan taas tatsin "laihdutukseen". Mitäöän kitukuuria en harrasta,mut nyt on jotenki herkku fiilis päällä ja kaupasta tuli tänäänki haettua 3 puikkojäätelöä ja valmis pizza,joita en tosiaan syö normisti koska suosin vhh ruokavaliota. Tsemppiä kaipaaaaaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kg on upea saavutus! Hienoa!
Ihmisiä tässä kaikki ollaan, lipsahtaminen on ihan normaalia. Jos sulla on elämäntavat yleisesti ottaen ok, niin välillä saa herkutella. Itse käytän "turhien kalorien" menetelmää. Jos tykkäät jostain herkusta ihan älyttömästi, sen voi syödä, mutta jos joku herkku ei olekaan niin hyvää tai lempparia, jätä syömättä, koska ne on silloin turhia kaloreita. Juhlissa ei ole pakko mässätä kaikkea mitä on tarjolla, vaan valitset sun suosikin ja syöt sitä.
Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen nousuun vaan! 11 kg tosiaankin hieno suoritus. Koska pystyis siihne, pystyt parempaankin :-) Aloita pitkällä kävelylenkillä. Siitä saa hyvän ja reippaan mielen ja silloin ei tee mieli pilata sitä liialla syömisellä. Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päässyt tosi pitkälle jo nyt. Hienoa, onnittelut!

Mutta, jatka samaa rataa. Kukaan ei ole täydellinen, takapakkia tulee välillä, ja lipsahduksia, ne on elämää. Mutta lipsahduksen jälkeen, kerätään itsemme kasaan, ja lähdetään uuteen nousuun. Älä luovuta!

Mikä motivoisi sinua? Parantunut elämisen laatu? Elinajanodotteen nouseminen? Terveysriskien väheneminen? Arjessa paremmin jaksaminen? Bikinivartalo, jonka perään miehet kuolaavat... Ota oma motivaattorisi, ja kaiva sen avulla halu jatkaa!

Muista myös liikkua, pelkkä laihduttaminen syö myös lihasmassaa. Muista syödä terveellisesti, älä jätä itsellesi nälän tunnetta. Vältä iltasyömistä tai suunnatonta ahmimista.

Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän