Pihalla kirkuu, kyllä, kirkuu lauma kersoja joka iltapäivä.
Vaikka ikkunat, ovet ym kiinni niin ei apua, kirkuvat ja huutavat tuossa 30-40m päässä.
Tekisi mieli huikata tuosta terassilta "jotain" 😵
Kommentit (24)
Sama tunne, tosin täällä ne lapset kirkuu viereisellä parvekkeella.. ihana "nautiskella" kesästä, kun ei voi olla ilman langattomia kuulokkeita, jos haluaa olla omalla parvekkeella ja lukea esim jotain.
Hyvä kun leikkivät ulkona, se on lasten hommaa. Voitte itse muuttaa pois.
Laita poppikoneet huutamaan niin kovaa että möly peittyy.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kiipeävät jopa ekan kerroksen parvekkeen reunalle. Ei mitään kuria.
sinappia reunalle
Joskus luulen että niillä on varmaan joku aivovamma. Ei tuollainen kirkuminen ja vinkuminen ihan normaalia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinappia reunalle
Tekis mieli laittaa paskaaa, mutta kun on oma parveke, niin ei viitti. :)
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
Uusi uljas, energinen sukupolvi, tulevaisuudessa eläkkeittemme maksajat. Antaa pienten leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Sä voit kertoa missä sä asut niin noi pennut voi tulla sun ikkunas alle vittuilemaan ja vinkumaan.
Negaajat ja mielensäpahoittajat voisivat perustaa oman ääniyliherkkien reservaattinsa jonnekin Sallan alueelle.
Odota viitisen vuotta. Eivät kiru enää, vaan seisovat piirissä kännykät kädessä
Loistavaa .
Minä olen tänä kesänä hämmästellyt sitä missä kaikki kirkuvat ovat. Ennen meteliä jatkui aamusta iltamyöhään. Nyt ei oikein mitään. Uimarantakin oli hellepäivänä melkein tyhjä . Kotona koneillaan?
Moottorisahan kanssa heiluminen pihalla verinen essu päällä ja nahkainen naamari kasvoilla toimii aina ja hiljaisuus on ainakin hetkeksi taattu. ;)
No se on hyvä, se on elämän merkki.
AP. En halua kettuilla tai mitään, ihan tosissaan kysyn vain uteliaisuudesta..
Oletko mahdollisesti se lastenvihaaja mode? Miten edes pääsit näihin töihin?
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät maksa vuokraa, joten voivat kyllä itse muuttaa pois.
Muutin maalle, nyt saa todella halvalla asuntoja ja valinnanvaraa riittää. Lastenkasvatus on tuntematon käsitys heikommalle ainekselle. Ja toki lapset ajoittain nauravat ja juoksevat, se on normaalia. Jatkuva kirkuminen ja älämöly eivät ole. Hyvään kasvatukseen kuuluu toisten huomioon ottaminen. Ranskassa lapset otetaan mukaan kaikkialle, mutta he eivät ole maailmannapoja ja heidät on kasvatettu hyvin.
Joo, tuotahan mä olen ihmetellyt, että miksi lapset nykyisin kirkuu. Olin pieni noin 30 vuotta sitten, eikä silloin tullut kuuloonkaan, että kukaan lapsi olisi kirkunut kotipihalla, puistossa tai koulun tai tarhan pihalla. Sairas nykymaailma.