Onko täällä muita jotka ovat onnellisia pienessä asunnossa?
Mulla on kotina kaunis pieni kerrostaloasunto ja olen siinä onnellinen.
Kommentit (22)
Mulla on 45 neliön kaksio. Oleskelen vain olohuoneessa
Onni tulee neliöiden mukaan.
Mitä enemmän neliöitä sitä enemmän onnea.
Myös se joka omistaa 100e on tuplasti onnellisempi kuin se jolla on vain 50e.
Vierailija kirjoitti:
Onni tulee neliöiden mukaan.
Mitä enemmän neliöitä sitä enemmän onnea.
Myös se joka omistaa 100e on tuplasti onnellisempi kuin se jolla on vain 50e.
Myös mitä kalliimpi auto sitä onnellisempi on. Autoton on onneton.
Kyllä. Asumme miehen kanssa 33-neliöisessä talossa. Aivan riittävä meille. Tähän muutettiin 90-neliöisestä asunnosta, ja aivan vapaaehtousesti, koska saatiin oma iso piha ja naapurit on nyt kaukana 😊
Pieni asunto, pieni vuokra ja rahaa säästyy. Olen asunut tässä 30 neliössä 10 vuotta ja säästänyt 50000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pieni?
15-20 neliötä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 45 neliön kaksio. Oleskelen vain olohuoneessa
Nukutko myös siellä olkkarissa?
Pajon onnellisempi kuin asunnottomana ! Seitsemän vuotta riittää. Nyt ei tarvitse paskallekaan mihin sattuu :)
Minun 42-neliöinen kaksioni on minulle vähän liian iso, koska asun yksin ja tavaraa on niin vähän, mutta vuokra on halpa ja sijainti hyvä, joten en viitsi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Asumme miehen kanssa 33-neliöisessä talossa. Aivan riittävä meille. Tähän muutettiin 90-neliöisestä asunnosta, ja aivan vapaaehtousesti, koska saatiin oma iso piha ja naapurit on nyt kaukana 😊
Onko maaseudulla? Mummonmökki? Tykkäisin minäkin sellaisesta.
Sanoisin että olen onnellinen pienestä asunnosta huolimatta. Muuttaisin tästä siis pois, jos pystyisin, mutta kyllä tässäkin elelee.
Juu, mulla on kaunis studio. Näen pikkuasunnostani Suomenlinnan ja ohi lipuvat laivat.
Juu, on eri murheet, jos on vaikkapa 100 m2:n asunto. Miten sen ehtisi siivota? Ja monissa isoissa taloissa on paljon lasipintaa eli ikkunanpesua riittää.
Ei se onni asunnon neliöistä ole kiinni.
Minusta se oli hieno se luola-asunto (Varkaudessako se oli?).
Jos ois 'fyrdee' ja osaamista, niin ostaisin.
(Siisti pieni luola, josta kävisi välillä ulkona huutelemassa kuin Ulvova Mylläri :))))
...
Jäin pohtimaan: kun ei ole omia kädentaitoja; edesmenneillä isällä, hänen veljillään ja lankomiehilään oli; mulla ei ole ketään sellasta kaveria, joka osaisi; niin turhaa.
Tosin rahalla saa, vai mitä, putte? .... :)))
Olen asunut asunnoissa 18-150 neliötä elämäni aikana. Aina olen ollut onnellinen. Mikä sopii siihen elämäntilanteeseen.
Mikä on pieni?