Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihalla kirkuu, kyllä, kirkuu lauma kersoja joka iltapäivä.

Vierailija
14.07.2020 |

Vaikka ikkunat, ovet ym kiinni niin ei apua, kirkuvat ja huutavat tuossa 30-40m päässä.
Tekisi mieli huikata tuosta terassilta "jotain" 😵

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuotahan mä olen ihmetellyt, että miksi lapset nykyisin kirkuu. Olin pieni noin 30 vuotta sitten, eikä silloin tullut kuuloonkaan, että kukaan lapsi olisi kirkunut kotipihalla, puistossa tai koulun tai tarhan pihalla. Sairas nykymaailma.

Aika kultaa muistot. Ennen lapset huusivat kerrostalojen pihoilla "äitiii tuu ikkuunalle, täällä huutaa maija(/joku muu nimi)!!" niin kovaa, että äiti sisällä kuuli.

Vierailija
22/24 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin nuo kiljuvat pihalla, tömistelevät ja huutavat rappukäytävässä ja painelevat hissin pysähtymään joka kerrokseen 🙄 Sietäisivät saada ympäri korvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin nuo kiljuvat pihalla, tömistelevät ja huutavat rappukäytävässä ja painelevat hissin pysähtymään joka kerrokseen 🙄 Sietäisivät saada ympäri korvia.

Sama. Ja soittelevat myös ovikelloja.

Vierailija
24/24 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jfsldfsaö kirjoitti:

Muutin maalle, nyt saa todella halvalla asuntoja ja valinnanvaraa riittää. Lastenkasvatus on tuntematon käsitys heikommalle ainekselle. Ja toki lapset ajoittain nauravat ja juoksevat, se on normaalia. Jatkuva kirkuminen ja älämöly eivät ole. Hyvään kasvatukseen kuuluu toisten huomioon ottaminen. Ranskassa lapset otetaan mukaan kaikkialle, mutta he eivät ole maailmannapoja ja heidät on kasvatettu hyvin.

Olen matkaillut Ranskassa paljon, ja olen huomannut tämän, Siellä ei kakarat hypi vanhempien nenille vaan kunnioittavat vanhempansa sanaa. Suomessa on paljon sellaisia omituisia kirkuvia ja älämölöä pitäviä kakaroita, ilmeisesti heidän vanhempansa ovat idiootteja. Varsinkin marketit täynnä näitä kirkuvia kakaroita. MInullakin on lapsi, mutta hän osaa käyttäytyä, koska olen opettanut. Esim. lapseni ei ole koskaan saanut itkupotkuraivaria kaupassa eikä kirkunut kuin joku vajaamielinen. Myös Italiassa pidetään kuria lapsille, olen nähnyt monet korvatillikat myös siellä matkaillessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä