Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän mieheni

Vierailija
22.05.2013 |

jutelleen facebookissa jotain sopimatonta erään naishenkilön kanssa. Mies ei tiedä, että tiedän.. tuon tiedän, koska miehelläni ja kyseisellä naisella on joskus säpinää ollut ja uteliaisuuttani selasin miehen keskusteluita (minulla siis vapaa pääsy miehen facebookiin), niin huomasimpa että kyseisen naisen kanssa käydyt keskustelut on poistettu, vaikka tiedän että mies on naisen kanssa keskustellut. asia vaivaa minua ja haluaisin mieheltä kysyä, mutta samalla tuntuu että olen vain vainoharhainen, muuten mustasukkaista tyyppiä en ole. Alkuun ajattelin että annan vain olla että eihän tuo mitään ole, kun ei ole pettänyt tms ja kun selkeästi kanssani tahtoo olla, mutta... tuo vaan vaivaa ja en tässä nyt muuta keksi kun kysyä ulkopuolista anonyymi neuvoa. Miten vakavasti itse suhtautuisitte jos olisitte tilanteessani? sanoisitteko mitään vai antaisitteko vaan olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa se olisi parempi sanoa asista, mutta sillä tavalla turhia syyttelemättä, mainita vaan ohimennen, että huomasit tuollaisen asian ja se vähän vaivaa. Näin olen itse opetellut tekemään aina, kun joku asia, olkoon vaikka ihan pieni tai ihan turha, vaivaa, koska muuten asia saattaa  paisua omassa päässäni paljon isommaksi. Lyhytkin keskustelu miehen kanssa auttaa aina, jopa silloin, kun mies itse ei suuremmin mitään sano, minulle riittää kun itse saan sanottua asian ääneen.

Vierailija
2/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuitenkaan haluaisi että mies saisi tietää että olen "tonkinut".. tässä vielä sekin, että mies ei hyväksy mitään valehtelua itse ym, on aika mustasukkainen. Hiljattain kysyin jonkin keskustelun lomassa että onko hän koko meidän suhteen aikana jättänyt jotain kertomatta ja jopa tarkensin "esimerkiksi jutellut sopimattomasti muille naisille facebookissa", mutta silmät kirkkaina kielsi.. Tuosta nyt tuli vielä paskempi fiilis, kun tiedän miehen valehtelevan vaikka hänelle rehellisyys muka niin tärkeää :( tai sitten minusta on vaan yhtä äkkiä tullut vainoharhainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voitko kysyä mitä mies tämän naisen kanssa FB:ssä juttelee, ja pyytää että mies näyttäisi keskustelut sulle?

Vierailija
4/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jäänyt kiinni valheesta. Tiedät siis, että hänen sanaansa ei voi luottaa.

Tiedän ihmistyypin, joka pokkana väittää, olevansa äärettömän rehellinen (todellisuudessa patologinen valehtelija) ja aina uskollinen (pettää jatkuvasti) jne. 

En itse mainitsisi asiasta vaan hiljakseen seurailisin tilannetta. Kyllä se totuus tulee sieltä esiin jos mies on noin huono valehtelemaan.

Vierailija
5/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, täytyy olla aika epävarma, että jaksaa tällaisesta asiasta huolehtia. Luuletko, että voit estää miestä lähtemästä, pettämästä tai tekemästä muuta oman tahtosi vastaista? Hyväksy, ettei kontrollointi kanna hedelmää, ja keskity omaan onnellisuuteesi.

Vierailija
6/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Mä ottaisin asian niin esille että kyselisin siitä mitä hän facessa juttelee esim. muille naisille, että on vaan tullut semmonen ajatus/pelko että joku asia olis mennyt liian pitkälle ja toivoisin nyt ehdotoonta rehellisyyttä että saataisiin jos jotain ongelmia suhteessa tai jotain  mitä mies haluaa muuttaa/kaipaa tms. niin ne asiat ratkottua. 

Vierailija
7/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kärpäsestä teekään härkästä ja en tee numeroa pienistä jutuista. Tämä yksittäinen tapaus vain jaksaa häiritä mieltäni:( kun mies on jäänyt kiinni valheesta. Ei ole ollut mitään viitteitä pettämisistä tai muusta epärehellisyydestä, nyt on vaan sellanen olo että mitähän muuta mies poistellut keskusteluistaan ja muutenkin luottamus rakoilee. En ole vielä kissaa nostanut pöydälle enkä tiedä nostanko, jospa vaan seurailen ja katson mitä tulevaisuus tuo. Tuntuu vaan niin epäreilulta kun itse mies kyttää jokaisen vastakkaiselta sukupuolelta tulleen viestin ja puhelun ja helposti epäilee minua valheesta.. kiitos mielipitestä! Sain vähän muitakin perspektiivejä ajatuksiini. Ap

Vierailija
8/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin kyllä kysyä mitä mies kyseisen naisen kanssa jutellut ja voisin pyytää keskustelun näyttämään.. Mietinpä vain mitä mies sanoo kun keskusteluita ei ole näyttää. Ja kun mies kyllä tietää että minä tiedän että hän on keskustellut ko naisen kanssa hiljattain! Ja riitahan tuosta syntyisi, kun enhän minä voisi vain sanoa että "aa, olet poistanut keskustelun, no ei voi mitään", tietenkin kysyisin että miksi poisti sen ja tossa tilanteessa en enää tiedä mitä mies sanoisi ja mitä tapahtuisi. Tekisi kyllä niin mieli viedä tämä noinkin pitkälle riidan uhalla..

Vierailija
9/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tekisi kyllä niin mieli viedä tämä noinkin pitkälle riidan uhalla.."

Tarvitseeko sitä riitaa sitten pelätä ja välttää kuin henkensä edestä? Onko miehesi sellainen, jolle kaikki konfliktit ovat jotain aivan kauheaa? Jos minua vaivaisi joku asia miehessäni, ottaisin sen ilman muuta esille enkä yhtään pelkäisi että mitäs jos tulee riita. Riita ei heti tarkoita että nyt erotaan (jos siis mies on tervepäinen).

Jos hän on poistanut keskustelun tuon naisen kanssa, tarvitseeko sen välttämättä tarkoittaa että keskustelu on ollut jotenkin pettämishenkinen? Joskus asiat voivat olla muistakin syistä salattavia, esim. kun puolisolle suunnittelee jotain yllätystä (vaikka varmaan juuri siitä ei nyt ole kyse).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän