~*~ ENSIKOT keskiviikkona 12.7.2006 ~*~
Kommentit (31)
Kiitos kun valaisit minua tästä ovistestistä (nimeäsi en nyt muista vielä). Testailin tosiaan ihan vaan mielenkiinnon vuoksi ja sitten rupesinkin ihmettelemään että miksi se ei rupea näyttämään jo negaa. Ja sekin minu on ihmetyttänyt PALJON että miks mulla ei tullu limaa yhtään? Parinpäivän päästä oviksesta rupes tulemaan ihan vähän valkovuotoa, sekin aika keltaista jne... Ennen minulla on tullut selvää limaa ja paljon kun elimistö on valmistautunut ovuloimaan. Huoh, että nää asiat on vaikeita =(
Mites se nyt tuolleen laitto nuo minun viestit. Outo kone =)
Jouhi: noista limahommista en ymmärrä mitään! Koitin niihin perehtyä, mutta kun mulla noita limoja tulee ja menee (joka kierrossa eri tavalla), enkä ole huomannut varsinaisia ovislimoja koskaan... Luovuin toivosta oppia niitä tulkitsemaan, toivotaan että sulle asia aukeaa jossain vaiheessa! :)
Nella: kohtahan se on lokakuukin taas! Laita vaan se pallo jalkaa, että pysyy mies kotona! ;)
Sitten " Piinaa" taas kattomaan: öitä, Enskat!
K.
Onko ne limat kuitenkin helpottavia tekiöitä hedelmöittymiselle? Eli jos mulla ei tuu limaa ni mie en hedelmöity? Kun jostain semmosta kuulin..
Heippa!
Toiv. muk. parisuhdesolmuja on jo päästy availemaan tahoillaan. Jos se yhtään auttaa niin ette ainakaan ole yksin, aina joku muukin on kokenut ja läpikäynyt jotain samankaltaista.
Hih, juoksisin minäkin nakuna sateessa niinkuin lapsena, jos vain kehtaisin. Naapurit varmaan soittais valkotakit paikalle jos sellaisen tempauksen tekisin...
(.) Negaahan se aamuinen testi sitten näytti, ei sitä auta kieltää... Kp 32 eikä tätiäkään näy. Jomotuksia on jos jonkinlaisia, mutta miksei edes tätiä kuulu? Ilmeisesti ovis olikin paljon myöhemmin kuin luulin ja pupuilutkin siis ajoitettiin ihan väärin... Pöh... Noh, kunhan pääsisi jo uuteen kiertoon.
Muuten, en tiedä näkyykö se naamasta että yritys on alkanut, mutta mutsi on yhtäkkiä aloittanut mummiksi kuumeilun. Mitään en siis ole kertonut näistä aikeista, päinvastoin koittanut harhauttaa. Kyselee aina kun tavataan että joko voi aloittaa jännittämisen... Ääh. Onneksi en ole kovin helposti kierteitä ottavaa sorttia, mutta vähänhän se silti ottaa päähän esittää ihan coolia kun takaraivossa jyskyttää että " joo-o, sitähän tässä koko ajan yritetään!"
Sikuri
heissuli hei kaikille...
en ole kerennyt käydä vähään aikaan täälläkään, muka ollu niin kiire;)
kp30/28 >... elieli, testaan perjantaina ja silleesti... jännittää, mutta hyvät mahkut!!!! eli tilanne katsaus.
- kp30/28 ...
- runsas valkkari
- rinnat kipeät, nänneistä enemmänki, pinkeät.
- väsymystä
- vessassa ravaamista
- mielialat ylös-alas
-yököttää jotkin asiat, esim, koira oksensi yms..
- menkka olo mahassa mutta eri tavalla, " tappavan tasaista jomotusta"
kiitos kaikille jotka ovat minusta kyselleet, ja kommentoineet.... en muista nimimerkkejä...' noloo'
=D kerron kun kävi perjantaina aamusella,
MITÄ veikkaatte, näkyykö pe aaamuna testissä? jos sillon on kp32/ 28- >... mutta KIITOS teille ihanille, ootte todella avointa porukkaa...!!!!!
Kiitoksia lohtuhaleista :) En tiedä miten voitte olla noin ihania, mutta ihan kyynel vierähti silmäkulmaan, kun luin viestejänne.
Killa: Mukava kuulla hauskasta veneilystä :)
Meriheppa: Tsemppiä piinailuille ja toivotaan plussaa!!!
Vitsi, että olen huono muistamaan mitä kenellekin on tapahtunut. JOnkun oli nega yllättänyt ja joku odotti tädin vierailua... Älkää vielä menettäkö toivoanne!!! Sori, kun en muista nickejä.
Tänään on ollut aivan huippu päivä. Aamun ahersin leikkimökissä nikkaroiden sinne kaikkea kivaa. Olen aina haaveillut tekeväni puukäsitöitä ja nyt vihdoin pääsin toteuttamaan itseäni. Eikä edes haittaa, jos ne kaapit eivät ihan priimatavaraa olekaan, kun ne kerta sinne lasten leikkeihin menevät :) Vettä tännekin kaivataan, niin pääsisin juoksemaan minäkin pihalle ;)
(.) Ei vielä tätiä kuulu... Ajattelin odotella tuonne viikonloppuun ja sitten käyn ostamassa toisen testin, jos ei siihen mennessä ole ferrari pihaan pärähtänyt :)
Tuisku kp 37/34
Kuulostaa tosi hyvältä nuo sinun oireesi. Uskoisin, että kyllä jo näkyy, kun onhan silloin menkat jo useamman päivän myöhässä :)
Peukkuja testaamiseen!
Tuisku
Loppuihan tuo leffakin sitten! Olipa hyvä!
Ninnu: siis häh?! Testaat vasta perjantaina?! Miten sä maltat? No aina tietty varmimman tuloksen saa mitä kauemmin jaksaa oottaa, mutta aika sissi olet! :) OIreiden ja menkkojen myöhässä olon (mikäli kierrot on sulla säännölliset) saat takuulla plussan!
Jouhi: siis mä olen käsittänyt, että sellaiset venyvät -kanamunan valkuaista muistuttavat- limat ois oviksen merkki ja jotenkin ne auttaisivat siittiöitä pääsemään oikeeseen osoiteeseen. Uskoisin kuitenkin, että noi limahommat on sellaisia aika epävarmoja merkkejä jos mietitään raskautumisen todennäköisyyttä. Arvelen, että niitä varmaan kaikilla on jos ovis tapahtuu, mutta tunnistaako ne sitten, on eri asia. Itselläni tosiaan noita venyviä limoja saattaa tulla muutamaan otteeseen ja esim. parin päivän välein enkä ole huomannut juurikaan yhteyttä ovistestiplussan kanssa noilla. Niin, tosin en siis olle onnistunut plussaamaan kohta vuoden yrityksen jälkeen, joten en ehkä ole paras neuvomaan...
Sokrulle pahoittelut negasta!
Ja Tuiskulle peukutukset *bd* Niin kauan kuin ei oo tätiä, on toivoa! :)
heipähei!!
Killa: pakko se on odotta, ku on tullu pettymyksiä niin usein... :) tässä kierrossa en ole yhtään hötkyilly, olen ajatellut että kaikki menee niinkuin menee omalla painollaan. Ennen aina ku hötkyili liikaa niin ei ainankaan tärpännyt, (luulen niin) toivotaan++++++ kiitos siitä!
saatan useinkin olla yökyöpeli, johtuen miehen yövuoroista.. :) onneksi ei mielikuvitus ole enää NIIN vilkas kun ennen, uskaltaa olla kotona itekseen ja valveilla yöllä.. :) heheh. huomiseen!!
Kiitos kun valaisit minua tästä ovistestistä (nimeäsi en nyt muista vielä). Testailin tosiaan ihan vaan mielenkiinnon vuoksi ja sitten rupesinkin ihmettelemään että miksi se ei rupea näyttämään jo negaa. Ja sekin minu on ihmetyttänyt PALJON että miks mulla ei tullu limaa yhtään? Parinpäivän päästä oviksesta rupes tulemaan ihan vähän valkovuotoa, sekin aika keltaista jne... Ennen minulla on tullut selvää limaa ja paljon kun elimistö on valmistautunut ovuloimaan. Huoh, että nää asiat on vaikeita =(