Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Italiasta huolestuttavia varoituksia koronasta – tällaisia elinikäisiä oireita tauti voi jättää jälkeensä

Vierailija
14.07.2020 |

"Italian pahiten koronan koettelemalla Lombardian alueella entisillä koronapotilailla on todettu psykoosia, unettomuutta, munuaistauteja, selkärankainfektioita, halvauksia, kroonista väsymystä ja liikkuvuusongelmia.

Lääkärit sanovat, etteivät jotkut potilaat tule ikinä parantumaan sairauksista. He korostavat, että potilaan iällä ei ole merkitystä puhuttaessa jälkiseurauksista. Myös täysin oireettoman potilaan on mahdollista sairastua koronan aiheuttamaan pitkäaikaissairauteen.

Virus on systeeminen infektio, joka vaikuttaa koko kehon elimiin. Lääkäreiden mukaan se ei siis ole vain hengityssairaus, kuten aiemmin ajateltiin."

Ilta-Sanomissa enemmän juttua...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla facen pitkäaikaissairastuneiden ryhmässä on hyvä henki ja tsemppi ihmisillä, kannustetaan pieneen aktiivisuuteen heti kun alkaa siltä tuntua ja ihmiset ilakoi että jee 3 viikkoa pyöräilty joka päivä.. sitten samat tyypit tulee märkivien ihottumien, posahtaneiden verisuonien, kuumeen jne kera epätoivoisina takas.. en ymmärrä mistä terveydenhuolto repii että kyse olisi liikatarkkailusta tai psykosomaattisesta, mulla käy sääliksi kun kipeät ihmiset pohtii ääneen että entäs jos mä sitten oon vaan hullu..? Noin niitä hulluja ainakin tehdään jos ei vielä oltu!!

Vierailija
22/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä sekin, että tämän kaiketi voi sairastaa joka vuosi, kenties useamminkin, kun ei tule immuniteettia. Elimistölle varmaan ihan kiva rasitus sairastaa tämä moneen kertaan. Pitää siis toivoa, että rokote tai tepsivä lääke keksitään mahdollisimman pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöök 🙁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän