Mieheni 33v kiinnostaa vanhempia naisihmisiä
Mikähän ihme siinä on?? Mieheni on siis vasta 33v ja ulkoisesti ainakin minun mielestäni viehättävä. Näyttää ikäiseltään tai maks pari vuotta vanhemmalta. Pitkä ja liikunnallinen. Kiltin näköinen ja onkin kiltti ja rauhallinen mies.
Töissä alalla missä 50% naisia ja näistä 90% yli 50v ikäisiä. Sama sukupuoli- ja ikäjakautuma oli hänen edellisessäkin työpaikassaan. Siellä tilanne meni lopulta siihen että yksi näistä keski-ikäisistä naisista laittoi humalassa miehelleni seksiviestejä ja tunnusti rakkautta. Tilanne meni sen verran ahdistavaksi että mieheni vaihtoi firmaa.
Nyt tilanne alkaa olla sama. Naiset kehuvat kilpaa miestäni jos nähdään vaikka kaupassa. Mieheni ei nää näissä naisissa mitään seksuaalista, koska ovat hänen äitinsä ikäisiä ja onhan hänellä vaimo eli minä.
Ostimme vasta uuden asunnon ja asunnon edelliset asukkaat (60+) tulivat kauppojen myötä meille tutuiksi. Nyt tämä rouva on ilmeisesti ihastunut mieheeni ja lähettelee hänelle koko ajan whatsup viestejä joissa käytetty jokaista hymiötä ja tietysti sydämiä. Asiat mitä kirjoittelee on tyyliin "hei, ajeltiin teidän ohi äsken. Toivottavasti olette viihtyneet <3" eli viattomia mutta outoa. Äsken tämä rouva kävi meidän ovella tuomassa jotain vanhaa puutarhasuunnitelmaa mistä ovat ilmeisesti joskus mieheni kanssa puhuneet. Kiitin kauniisti, mutta rouva sanoi että tulee iltapäivästä uudestaan tuomaan sitä kun mieheni on tullut töistä. ?!?!? Miksi?
Siis tämä asia on tavallaan huvittavaa enkä tietenkään ole mustasukkainen jos keski-ikäiset ja vanhat naiset kiinnostuvat miehestäni, mutta olisi kiva tietää miksi näin? Toisaalta mieheni äiti on ollut aina aika kylmä ja ilkeä lapsilleen joten ehkä mieheni tukeutuu näihin vanhempiin naisiin ja hakee jotain rakkautta itse tietämättään 🤔
Ehkä mies tietämättään lirkuttelee tai on yliystävällinen? Naiset ehkä kuvittelevat flirttailuksi?