Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan ja keksitään hyviä puolia, mitä koronaviruksesta on seurannut

Vierailija
14.07.2020 |

Ainakin ihmiset ovat keskittyneet käsihygieniaan paljon paremmin kuin tavallisesta. Yleensä kun käy julkisessa vessassa, ihmiset joko jättävät räpylät pesemättä tai hulauttavat vain vedessä. Koronan aikaan uskon valtaosa räpylät pesee!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan aikaan ei jankutettu ja valitettu uutisissa yms täysin turhista asioista, kun oli suurempiakin murheita.

Vierailija
22/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tuoppi terassilla kun rajoituksia alettiin purkamaan. Se kalja oli paras ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki koronaan sairastuneet työkaverit ja tuttavat paranivat. lähes kaikilla tauti oli tosi lievä. itse en sairastunut vaikka altistuin

Vierailija
24/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itselleni hyvä puoli oli se, että opin kokkaamaan ruokaa. Syön siis yleensä ulkona mutta etätöissä - ja kun ravintolat olivat kiinni - kokkasin itse.

Sattuneesta syystä laihduin myös :D Pitäisi varmaan jatkaa kokkailuja.

Vierailija
25/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot ja hotellit ovat halvempia eikä nähtävyyksiin tarvitse jonottaa.

Vierailija
26/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi seurannut vielä enemmän hyvää, kun suomalaiset olisi pakotettu pysähtymään hieman pidemmäksi aikaa. Nyt nämä vauhkona ryntäilevät "täysillä eläjät" on taas hankkiutumassa ongelmiin kun eivät vielä kerenneet tottua kotoiluun ja muutenkin iisimpään elämäntapaan.

Eivät siis vielä ymmärtäneet ettei entiseen ole enää paluuta. No, kertaus on opintojen äiti ;-)

Missä välissä ja miten suomalaiset oli pysähtyneitä?

Vierailija
27/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ylimielinen maailmanmatkailija rouva oli ainakin keväällä pahoin alkoholisoitunut.

Vierailija
28/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vähän pienemmällä paikkakunnalla ja erilaisten nettipalveluiden yleistyminen on ollut ihanaa. Esim. jumppia on aikaisempaa enemmän netissä, kursseille voi osallistua etänä yms. kaikkea sellaista, mitä ei aiemmin ole ollut tarjolla täällä.

Vierailija
29/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turismi väheni. (Kerska)turismi on tämän päivän vitsaus. Ihmiset ovat olleet ihan hulluja tuon matkustamisen kanssa. Onko niillä niin tyhjää omassa päässään...

Vierailija
30/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän koronasta ole seurannut kuin hyviä asioita jos siis jätetään laskuista ne jälkiseuraamukset joita virus on tartunnansaaneille lähipiireineen aiheuttanut.

Ihmetyttää miksi käärmettä yritetään edelleen ajaa pyssyyn vaikka kaikki on paremmin kun pidetään rajat kiinni, unohdetaan matkailu ja palataan perusasioiden äärelle joilla saadaan Suomesta sekä omavarainen että maailman paras paikka suomalaisille. Tämä virus näytti kuinka rajat on rakkautta ja nykyelämäntapa on tullut tiensä päähän.

Jee!

Maailmassa sadat miljoonat ihmiset saavat elantonsa turismista. Täytyy olla kyllä täydellinen psykopaatti, että iloitsee näiden ihmisten kurjuudesta.

Koronasta tuli hetkessä ideologia ja uskonto. Suuri osa ihmisistä on täysin aivopesty.

Vierailija
31/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssaakin oli paljon vähemmän tänä keväänä!

Vierailija
32/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalainen kirjoitti:

Lennot ja hotellit ovat halvempia eikä nähtävyyksiin tarvitse jonottaa.

Tämä. Nyt on kaikkien aikojen paras aika matkustaa. Ei ruuhkia, ei jonoja ja kaikki on edullista.

Vierailija
33/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa jotkut näkivät ensimmäistä kertaa sinisen taivaan ja auringon! Venetsian kanaalit kirkaatuivat.

Vierailija
34/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaatekaupoissa rysää. Ihana tehdä ostoksia ilman ihmismassaa, usein olin ainoa asiakas

Vierailija
35/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa säästyy, kun kulutus on minimissä.

Vierailija
36/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni on pudonnut koska olen urheillut paljon enemmän ja pullakahvitellut vähemmän  tai istunut terassilla yksillä :)

Vierailija
37/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt laajensi ravintolavalikoimaansa ja minulle ilmestyi valtavasti lisää hyviä ravintoloita!

Vierailija
38/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin se, että rikkaatkin ihmiset voivat menettää työpaikkansa sekunnin sadasosassa. Työttömillehän aina vittuiltiin tästä, kun sinne työpaikkanhan ihan noin vaan mennään.

Vierailija
39/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa sai hyvin pitää oman tilansa ilman että joku laardiahteri tunkee viereen

Vierailija
40/40 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä keskityttiin tekemään sitä itse työtä eikä kukaan,valittanut jostain haaleasta kahvista tai narisevasta toimistotuolista, kun kaikki teki etänä omissa kodeissaan ja tavattiin vaan zoomissa.