Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki espritin hameet puoleen kinttuun ulottuvia?

Vierailija
22.05.2013 |

Ärsyttävää, kaikki tilatut saa palauttaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaatko vain kuvan perusteella vai merkin perusteella? Miksi et lue tuotteesta mitään?

Vai miksi et osaa tilata sopivia hameita?

Vierailija
2/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos kakkonen, taattua av-kamaa : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tässä ei ainakaan ole puoleen kinttuun ulottuva :-) http://www.esprit.fi/naisten-hameet/maksihame-pellavaa-viskoosia-053CC1D009_028

Onhan tuolla aina mainittu hameen pituus, joten pystyy itse mittailemaan ennen tilausta.

Vierailija
4/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on taas liian pitkä, mulle sopis sellainen polvien yläpuolelle ulottuva, mutta nää tosiaan on kaikki puoleen reiteen. Noi mitkä on mallien päällä kuvattu, niistä sen pituuden aika hyvin näkee. No oppia ikä kaikki.

Vierailija
5/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 11:26"]

Toi on taas liian pitkä, mulle sopis sellainen polvien yläpuolelle ulottuva, mutta nää tosiaan on kaikki puoleen reiteen. Noi mitkä on mallien päällä kuvattu, niistä sen pituuden aika hyvin näkee. No oppia ikä kaikki.

[/quote]

Et tarkistanut tuotetiedoista hameen pituutta? Jokaisessa hameessa mitä minä vilkaisin oli pituus mainittu. Mittaa oli hameesta riippuen mini-osastolla 31 cm:istä 43 cm:iin.

Vierailija
6/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi paljon Espritin vaatteita, eikä helman pituus ole millään lailla yhtenäinen. Lyhyin Espritin hameistani on melkein roiskeläppä, osa taas menee selvästi alle polven. Ja kaikkea siltä väliltä. Ei siihen auta kuin oikeasti katsoa se pituus tuoteselosteesta.

Vierailija
7/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten löydätte kelvollisia Esprit-hameita/mekkoja? Löytämäni online-kauppa oli ankea, materiaalit ihmeellisiä retkuja. Kun ostin ensimmäisen Esprit-mekkoni joskus 90-luvulla Stockalta, siitä oli pitkään iloa hyvän laatunsa ja kauniin leikkauksensa vuoksi. Nyt näkemistäni en voisi ihan samaa ensinäkemältä odottaa... Ehkä katsoin väärästä paikasta?

Vierailija
8/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 12:23"]

Mistä muuten löydätte kelvollisia Esprit-hameita/mekkoja? Löytämäni online-kauppa oli ankea, materiaalit ihmeellisiä retkuja. Kun ostin ensimmäisen Esprit-mekkoni joskus 90-luvulla Stockalta, siitä oli pitkään iloa hyvän laatunsa ja kauniin leikkauksensa vuoksi. Nyt näkemistäni en voisi ihan samaa ensinäkemältä odottaa... Ehkä katsoin väärästä paikasta?

[/quote]

Niin, ja nykyiset mallit ovat kaikki ainakin omiin käyttötarkoituksiini liian lyhyitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme