Onko joku päässyt eroon kihomadoista...
... ihan vaan vaihtamalla lakanat , pesemällä käsiä ja syöttämällä koko perheelle kaksi kertaa sen Pyrvin kuurin??? Luin kauhukertomuksia netistä ja nyt hirvittää; tuliko tästä ikuinen riesa?
Kommentit (7)
Voi hyvänen aika!! Tätä minä pelkäsinkin, etttä näin voi oikeasti käydä...Eilisessä keskustelussa puhuivat neilikasta ja siruunavedestä, etttä ne auttaisivat. Onko teidän perheessä kuinka monella niitä kihomatoja ja kuinka kauan olette jo kärsineet?
Onko pelkkää kutinaa vai löytyykö ihan matojakin? Meiltä löytyi eilen toiselta lapselta ja minulta matoja. YÄK!!! Koko tämän päivän ole siivonnut ja pessyt pyykkiä. Eilen otettiin lääkkeet ja vieläkin tuntuu kuin kokoajan kutittais pyllyreikää. Mutta minulla on myös perpukamia, jotka kutittaa...
Kyllä niitä ohjeita tarkasti noudattamalla madoista eroon pääsee.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 17:50"]
Kyllä niitä ohjeita tarkasti noudattamalla madoista eroon pääsee.
[/quote]
Onko sulla omakohtaista kokemusta?
Onko päiväkoti, mummola, naapuri tai joku muu sellainen paikka, josta tulee kihomadot aina vaan uudestaan?
Mulla on omakohtainen kokemus tosin perheettömänä aikuisena, että niistä pääsee eroon ihan normaalilla käsihygieniealla ja tavallisella siivouksella ilman lääkkeitäkin. Enkä tiedä, mistä sain.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 18:03"]
Onko päiväkoti, mummola, naapuri tai joku muu sellainen paikka, josta tulee kihomadot aina vaan uudestaan?
Mulla on omakohtainen kokemus tosin perheettömänä aikuisena, että niistä pääsee eroon ihan normaalilla käsihygieniealla ja tavallisella siivouksella ilman lääkkeitäkin. Enkä tiedä, mistä sain.
[/quote]
Eli onko siis tosiaan niin, etä jos uusia munia ei joudu suuhun, niin häviävät? Että kuolevat sukupuuttoon? Taidan lopettaa suuseksin mieheni kanssa lopullisesti tämän kokemuksen jälkeen...
No meillä valitettavasti ei ole onnistunut. Kaikki on tehty ohjeitten mukaan; syöty lääkkeet, peseydytty joka aamu ja kädet ja kynnenaluset ennen jokaista ruokaa. Lakanat pyykätty joka aamu. Ovenkahvat pesty päivittäin. Imuroitu päivittäin. Käytetty matot pesulassa. JOka päivä koko porukalle puhtaat vaatteet. Kuukauden välein kutina uusii. en enää tiedä miten jatkaa, eli jos neuvoja on, otetaan vastaan.