Lue keskustelun säännöt.
Exä väitti koko suhteemme ajan että ei halua lapsia, nyt uusi parikymppinen tyttöystävä on raskaana muutaman kuukauden seurustelun jälkeen
14.07.2020 |
Ja mies kuulemma hehkuttanut kuinka on niin onnellinen jne. Mikä miehiä oikein vaivaa? Ensin otetaan melkein 20 vuotta nuorempi tyttönen aivan liian pian eron jälkeen ja nyt tämä... Että voi oksettaa tuollaiset limanuljaskat.
Kommentit (22)
No voi paska. Oletettavissa siis, että oma 6 vuotta nuorempi mies ottaa ja lähtee joku päivä jonkun nuoren kissan matkaan ja jättää mut yksin. Mulla on jo kolme lasta ja enempää ei tule. Ja mieskään ei kuulemma lapsia halua. Joten mun tulevaisuus on nyt taputeltu. So sad.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo koettu on. Ex sanoi alkuun, että haluaa lapsia. Sitten vaan ilmoitti avioitumisen jälkeen ettei halua, piste. Katselin aikani muuttuuko asia. Aikani = 7 vuotta, eli en nyt ihan heti heittänyt kirvestä kaivoon, mutta oisinpa tajunnut silti jo vähän aiemmin nostaa kytkintä. Ero, ja minä löysin itselleni ihanan miehen ja sain kaipaamani lapsen ja perheen. Sittemmin exäkin, jännä juttu, löysi itselleen 15 v nuoremman tytsyn, ja kas nyt puolivälissä viittäkymppiä oli se hinku isäksi ja lapsihan se sieltä tupsahti. Se nyt oli vain niin, että toisen naisen kanssa lapsen kyllä halusi. Onneksi itse sain myös paitsi lapsen, niin myös miljoonasti paremman miehen.