Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalleimmat lääkkeet joita olette käyttäneet?

Vierailija
14.07.2020 |

Itselleni aloitettiin tänään xeplion injektiot. Aloituasannos maksaa 580€ ensi viikolla pistetään 400€ maksava piikki ja sit kuukausittainen normaaliannos maksaa yli 300€ onneksi on ylempi erityiskorvattavuus niin maksavat mulle 4,5€

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin mulle määrätyn Pelgraz injektion hinnan 657 euroa. Odotan uutta kelakorttia, että saan ostettua ne. Kuusi kappeletta pitäisi ostaa.

Vierailija
2/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humira injektioloota 1.173,91 eur. Sen kun ostaa tammikuussa niin heti maksukatto täys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskostippa.

Vierailija
4/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

CyanoKit n. 1371€, käytin siis, mutten itseeni.

Vierailija
5/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humira injektioloota 1.173,91 eur. Sen kun ostaa tammikuussa niin heti maksukatto täys

Sama täällä, nyt tosin vaihdettu toisen merkkiseen, yhtä kalliiseen.

Vierailija
6/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa saanut Ciproxinia suonensisäisesti, sitä meni usealla satasella per vuorokausi jos itse olisi pitänyt maksaa.

Vierailija
7/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa saanut Ciproxinia suonensisäisesti, sitä meni usealla satasella per vuorokausi jos itse olisi pitänyt maksaa.

En usko Sibrofloxasin on halpa antibiootti.

Sen raaka-aineet tehdään Kiinassa ja Intiassa myös Euroopan markkinoille.

Suonensisäinen versio ei ainakaan 20v sitten ollut halpaa. Nykytilanteesta en tiedä.

Vierailija
8/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonex (4 X 0,5 ml)

845,71 €

Hinta on näköjään tullut alas. Jokunen vuosi sitten yksi neljän ruiskun pakkaus maksoi yli 1000 €.

Silloin siitä piti vielä maksaa maksukattoon asti itse. Onneksi nouse ylempään korbattavuusluokkaan niin ei tarvitse maksaa kuin tammikuussa se alkuomavastuu.

Vierailija
9/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stelara 3600 euroa/ pistos.

Kolmen kuukauden välein pistos

Vierailija
10/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulasta (valkosolukasvutekijä), kerta-annos n. 1200 e. Sen pistin itse kotona viisi kertaa. Sairaalassa tiputetut sytostaatit olivat luultavasti vielä kalliimpia.

Vierailija
11/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpainelääke. Olisko ollut 25e tosin se riittää yli kolmeksi kuukaudeksi.

Vierailija
12/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e matolääke. Käytin se kissaani.

Vierailija
13/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulasta (valkosolukasvutekijä), kerta-annos n. 1200 e. Sen pistin itse kotona viisi kertaa. Sairaalassa tiputetut sytostaatit olivat luultavasti vielä kalliimpia.

Kuinka paljon sun piti tuosta maksaa itse? Mulle määrätty Pelgraz on myös valkosolukasvutekijä, mutta jos siitä täytyy maltaita maksaa, niin ei mulla ole mitenkään varaa siihen. - 1

Vierailija
14/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäpotilaalle noi valkosolunkasvuntekijät maksavat 4.50 niin kuin kaikki muutkin lääkkeet.

Vierailija
15/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleimmat lienevät kaksi antibioottikuuria, jotka tarvitsin lapsena. Onneksi aikuisena en ole tarvinnut mitään lääkkeitä. Olen nyt 36 ja koko täysi-ikäisyyteni aikana en ole ottanut yhtään lääkettä, en edes Buranaa mihinkään vaivaan, vaikka kyllä vaivoja on ollut. En ole vaihtoehtoihminen ja varmasti lääkkeistä on monille hyötyä, mutta omalla kohdallani pelkään riippuvuutta, sivuvaikutuksia ja kipukynnyksen alentumista. Lisäksi eihän minulla ole mitään sietokykyä mihinkään aineisiin eli luultavasti menisin jo yhdestä tavallisesta särkylääkkeestäkin ihan sekaisin. Minulle on muuten tullut todella paha olo pelkästä käsidesiä hajusta, aivan kun olisin tullut humalaan pelkästä käsidesiä hajusta. En siis koskenut tuohon käsidesiä, vaan samassa huoneessa ollut sitä käyttänyt runsaasti ja sitä oli ilmeisesti roistunut johonkin.

Vierailija
16/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut aikanaan aivokalvontulehduksen.

En tiedä mitä se lääkitys mitä siihen sain maksoi. Mutta siis suonensisäinen antibiootti, tuskin mikään kallis? lääkitys aloitettiin joka tapauksessa heti samantien, kun tautia epäiltiin, vaikka tuloksia ei vielä ollut tullut.

Muuten en ole viisikymppiseksi särkylääkettä kummempaa syönytkään.

17/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää että täällä hekumoidaan kelakorvauksill. Mikään lääke ei saisi olla kela korvttava.

Vierailija
18/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysimba laihdutuslääke. Ei kelakorvattava ja 140e/kk. Mutta ajattelen niinpäin että tuon 140e/kk säästää ruoasta kun ylimääräinen herkuttelu/juominen loppuu. Oikeastaan jo pelkästä alkoholista säästää tuon 140e/kk koska mysimba sisältää myös alkoholismin hoitoon tarkoitettua naltrexonia, en suosittele alkoholia ja alkoholismin hoitoon tarkoitettua lääkettä yhdessä :D Kokemusta on...

Vierailija
19/23 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kaikkia lääkkeitä, joita elämäni aikana olen käyttänyt joten voi olla joku kalliimpikin kuin tämä mitä päivittäin syön....

Epilepsiaan käytän Vimpat 200 mg aamuin illoin. Yksi tabletti maksaa nelisen euroa. Eli 8 e/pvä. Onneksi on Kela korvaus. Joskus jos koen jotain typerää syyllisyyttä siitä, miten kalliiksi tulen yhteiskunnalle yritän miettiä että tuo lääke yhdessä Deprakinen kanssa pitää mut työkuntoisena veronmaksajana.

Vierailija
20/23 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelgraziin saa täyden korvattavuuden niin että omaosuus on 4.5 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan