Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomautteleeko miehesi ulkonaostasi? Kehottaako han sinua tekemaan ulkonakosi eteen, esim. ajamaan saarikarvoja tai laihduttamaan?

Vierailija
12.07.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lihonut (ja pilannut) upean vartalonsa 20kg ylipainolla. Itse olen pysynyt mitoissani raskauksista huolimatta ja yritän pysyäkin.

Vierailija
2/9 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sanonut mitään moittivaa sanaa, ainoastaan aina kehunut kuinka kaunis vaimo hänellä on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylä mies huomauttaa että onpas perse levinnyt tai vastaavaa, ja minä sanon suoraan että nyt olis partahöylälle hommia tms. osaamme nauraa toisillemme, tiedän että mies pitää isosta perseestäni ja mies tietää ettei sillä oikasti ole väliä minkälainen naama hänellä on..

Vierailija
4/9 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olen liian lihava tms (170/66)

Vierailija
5/9 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vaan joka päivä, että oon kaunis/nätti/suloinen/söpö/tms. Ja mun ulkonäössä olisikin kyllä ainakin omasta mielestäni parantelemisen varaa.

No, yhtenä päivänä katseli, kun syynäsin vaatteitani, että tääkin on revennyt ja tässä tahra jne. niin totesi, että joku päivä lähdet kyllä shoppailemaan - sä tarvit uusia vaatteita. Ehkä tuon voisi kritiikkinäkin ottaa.

Mäkään en kritisoi häntä, vaikka nyt kyllä välillä melkein tekee mieli. Mies on lihonnut vuodessa yhtäkkiä melkein 10kg, ja vaikka onkin ihan normaali vielä, tekisi mieli toppuutella, että ei nyt enempää lihois...

Vierailija
6/9 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haukkumalla, mutta esim. repii viiksikarvoista, jos en ole huomannut nyppia. Ihan hyva niin, koska asioita ei aina itse huomaa, niin on hyva, etta joku muistuttaa.

Han lahinna huomauttelee siita, etta liikun liian vahan. Han kun on itse himourheilija.

Vierailija
7/9 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä minäkin häntä päivittäin kehun ja ihailen.

Vierailija
8/9 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ainoastaan.

Vierailija
9/9 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanotaan puolin ja toisin mielipide suoraan. Viime syksynä mieheni oli vähän pyöristynyt niin sanoin että menehän salille, ei tuosta mitään tule. Aloitti kuntoilun ja on nyt taas hyvässä kunnossa.

Mieheni sanoi myös minulle kun aloin vähän rappeutua, että lopeta se karkin syönti ja lähde liikkumaan. Niin teinkin ja nyt kehuu kroppaani.

Musta on ainakin parempi tietää oikea mielipide kun kuulla että olen (muka) hyväkroppainen jos totuus ei ole tämä.