Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaisa Liski avaa ravintolan

Vierailija
14.07.2020 |

Onnea vaan, toivottavasti on hoitanut palkka-asiat kuntoon entisen firman työntekijöiden kanssa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö vielä käydä syömässä? Laskun jättäisin tietenkin talon tapaan maksamatta.

Vierailija
62/66 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ja sulkee... tämä oli tiedossa ja aloittaessa. Ihmettelin tuota uutisointia aiemmin, että hyvinkö muka menee. Riihimäkeläisenä olen jonkun kerran lenkkeillyt tai ajanut autolla kahvilan ohi, enkä ole sattunut näkemään ristin sielua. Olen kyllä kuullut, että olisi suosittu paikka, mutta lie ollut vilkasta vain lounasaikaan. En edes muista mitä lehtihaastattelussa sanottiin pikkujouluajaksi varattuja iltoja olevan, mutta sekin kuulosti epäuskottavalta. Riksussa ei ole edes firmoja niin paljoa, eivätkä kaikki sentään Kaisan kahvilassa juhliaan vietä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta on se aika jossa suurin osa yrityksistä näkee onko tulevaisuutta vai lopetetaanko.

Vierailija
64/66 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis tajua tätä. Miten voi olla maksamatta? Siis jättää vaan pokkana maksut suorittamatta? Miten kauan kuvittelee homman toimivan niin? Miksei vuokranantaja ole kysellyt aiemmin perään? Tai jos on niin onko tää vaan ollut että no, en nyt ehkä kuitenkaan maksa?

Ja miten voi olla että on ollut useampi työntekijä ja palkkatuloja on maksettu yhden työntekijän verran? Olen ihan kysymysmerkkinä, en tajua että miten joku vaan toimii näin, meillä on vielä samanikäiset pojat ja ollaan joskus seisottu kaukalon laidalla poikien jääkiekkomatsissa. Mitä sen lapsetkin tästä touhusta ajattelee? Ja mies?

Vierailija
65/66 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa Liski sitä ja kaisa liski tätä. Aina on konkurssi, rahanmeno tai huijaus tiedossa. 

Vierailija
66/66 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Hämeenlinnaan.