Narsisti tuhosi itsetuntoni, jatkaa nyt elämäänsä , minun elämä tuhoutunut
Narsisti arvosteli ulkonäköäni, kehui vieraita naisia enemmän.. itsetuntoni on pilalla, olen lihonut 20kg, näytän hirveältä.. Narsistilla jo uusia naisia. Elämäni on tuhoutunut
Kommentit (15)
Itse annoit kaiken tapahtua. Oma elämä nyt vaan haltuun, ruokavalio ja liikunta kuntoon, ja uusia suunnitelmia toteuttamaan. Ei se narskutin tule sinua sieltä elvyttämään, ihan se on omin keinoin tehtävä. Ota opiksesi.
Toisia helppo syyttää. Tuskin työnsi ruokaa suuhusi. Elämä jatkuu. Lenkille, korjaa ruokavaliota. Jatka elämää.
Vierailija kirjoitti:
Toisia helppo syyttää. Tuskin työnsi ruokaa suuhusi. Elämä jatkuu. Lenkille, korjaa ruokavaliota. Jatka elämää.
Joillain ei sitten ole mitään empatiakykyä
Lopeta uhriutuminen. Maksoit kalliit oppirahat mutta nyt osaat pysyä narskuista kaukana.
Älä kitise. yhtään sympatiaa ei heru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaiseen, minkä on itse mahdollistanut. Eri asia lapset ja sellaiset, jotka ei ole voineet asioille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit pakkohoitoon
Rahan hukkaa. Ei niistä saa tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs tässä empatisoimaan, kun ap antaa ymmärtää, että narsisti tuhosi, eikä itsellä varmaankaan omasta mielestä ole asian kanssa mitään tekemistä. Aika tyhmää on myös kuunnella kuinka mies kehuu muita naisia, mä ainakin nakkaisin ulos jo tuosta ilman mitään narsismiepäilyjä. Jokainen ottaa vastuun itsestään. Kynnysmatto kärsii nyt nahoissaan. Näin me kaikki muutkin tehdään, jos ei itsestä pidetä huolta.
Ja vaikka me tällaista täällä päähän siliteltäis ja olkapäänä kuunneltais, niin tuon tyypin naiset eivät opi, vaan kerta toisensa jälkeen seuraava ja taas seuraava narsku ottaa pikku hölmön pompoteltavakseen mielensä mukaan.
Sori, ei riitä myötätuntoa. Varsinkaan kun ei myönnä olevansa itse syypää. eri
Lopeta tuo itsesäälissä rypeminen. Vihakin on paljon rakentavampaa ja eteenpäin työntävää. Vihan jälkeen tulee jonkinlainen ymmärrys ja anteeksianto, edes itsellesi. Tuo on surkea tekosyy jäädä kotiin syömään suruun ja lihomaan lisää. Olen myös ollut narsistisessa suhteessa, mutta kun se loppui alkoi surun ja vihan jälkeen viimein VAPAUS . Sinä itse vangitset itsesi edelleen tuohon ihmiseen ja suhteeseen. Lopeta se! Ei kukaan muu voi sitä lopettaa kuin sinä itse.
Lololol.. mutta kiltti mies ei vieläkään kelpaa av mammalle osa 373838
Ihanko pyssyllä uhaten pakotti alkamaan ja olemaan suhteessa kanssaan?
Sen ymmärrän jos vanhemmat on tuollaisia, niin siitä toipuminen vie aikansa. Mutta että puoliso? Oma valinta.
Eikö se ole hyvä että jatkaa elämäänsä?
Seuraavaksi ap tapaa netissä ihka oikean itämaan prinssin, joka suuren rakkautensa siivittämänä haluaa lahjoittaa ap:lle 100k euroa, kunhan ap hoitaa järjestelyt yms. mikä maksaa vain ja ainoastaan 8000 euroa. Yleensähän nämä lähetykset viivästyvät tai jäävät byrokratian rattaisiin, jolloin pitäis lähettää uusi lunastusmaksu, mutta eipä hätää, kun noin iso summa on tulossa. Prinssikin on jo tilannut lentoliput, eli tulossa ollaan ja haluaa ap:n heti syleilyynsä. Kestää kyllä jonkun aikaa.
vihaan narsisteja