Kuinka nuorekkaasti pukeudut?
Kommentit (8)
Mitä lasketaan erikoisiksi vaatteiksi? En ymmärrä kysymystä.
Pikee ja chinot. Yhtä nuorekasta kuin kenellä tahansa 20- tai 80-vuotiaalla länsimaisella miehellä.
On paljonkin. Olen aina ollut kiinnostunut erikoisista vaatteista ja nuorempana ompelin paljon, kun kauppojen tarjonta oli mitä oli.
Nykyään tilaan netistä, joissa tarjontaa enemmän. Pukeudun boheemisti, sen voi tehdä iättömästi, muuten olen aika säntillinen ihminen, en mikään taiteilijaluonne.
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin. Olen aina ollut kiinnostunut erikoisista vaatteista ja nuorempana ompelin paljon, kun kauppojen tarjonta oli mitä oli.
Nykyään tilaan netistä, joissa tarjontaa enemmän. Pukeudun boheemisti, sen voi tehdä iättömästi, muuten olen aika säntillinen ihminen, en mikään taiteilijaluonne.
Kuule ne taiteilijat ovat erittäin säntillisiä taiteessaan kaikki on suhteellista.
Ei sinällään erikoisia, mutta käytän aina mekkoja ja hameita. Joskus taisin kirjoittaakin, että eräässä koulutuksessa laski, että meitä oli paikalla 97 naista ja minä olin ainut silläkin kertaa kenellä oli mekko.
Lastenvaatteissa kuljen, olen pienikokoinen. Riittääkö?
Todella nuorekkaasti. Käytän lähinnä potkupukuja ja helistintä. Olen laillistettu kiinteistövälittäjä.
En käytä erikoisia vaatteita. Pukeudun aina pukuun. Arkena ja sunnuntaina. Helppo ratkaisu.
M38