Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin juuri kokonaisen pitsan. Haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
21.05.2013 |

Kyseessä iso pizzerian pizza, jonka tilasin kotiinkuljetuksena. Söin pitsan sängyssä, enkä ole astunut ovesta ulos koko päivänä. ;-)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:01"]

Katsoin läppäriltä realitya koko yön ja juttelin kaverin kanssa Facebookissa. Menin nukkumaan klo. 8 aamulla ja heräsin iltapäivällä. Väsyttää enkä jaksa tehdä mitään. :-)

Jääkaapissa ei oo mitään syötävää, enkä jaksa kävellä  kauppaan. Tilasin ruokaostokset netistä ja ne tuodaan huomenna. :-)

[/quote]

Oi, kunpa saisin elää edes viikon tuollaista elämää. Olen tosissani, olen niin ryytynyt arjen raadantaan ja työn orjuuteen. Pizza on ainoa ruoka, josta aidosti tykkään.

Vierailija
22/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin tota, että kuka tilaa toisen puolen vegenä ja toisen pepperonilla, jos yksin aikoo syödä. Ajattelin että sillä vege-puolella yritetään lievittää syyllisyyttä tai tienata terveellisyyspisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:55"]

kuva: http://aijaa.com/TUkAxm

nyt muuten vähän kakattaa. taitaa tosin olla eiliset ruoat kyseessä!

[/quote]

Iso oli! Jotenkin kuvittelin pienemmäksi. 

Vierailija
24/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:04"]

17: Oli hyvää! varsinkin se puoli, jossa oli pepperonia, vaikka olenkin olevinani kasvissyöjä. Tilaa ihmeessä!

[/quote]

mäkin ole "kasvissyöjä", kotona syön salaa lihaa ja makkaraa, kaverit luuleen että olen esimerkillinen vege. hih

Vierailija
25/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: Voi sua! Ei tää vapaaherran elämäkään niin merkityksellistä aina ole! Kannattaa katkaista orjuus ja tehdä asiat oman mielen mukaan. :-)

22: Oikeaan osuit. ;)

Vierailija
26/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: Mä en taas kotiin osta lihaa, mutta maistelen kämppisten liharuokia salaa jääkaapilta ja syön liharuokia, kun olen babysittaamassa! Hih! :-) 

Vierailija
27/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pitsan viikonloppuna, nollasin sillä koko päivän urheilun :D Mutta Suomen matsin takia tein sen. Maistui hyvältä mutta oli niin suolainen että ei sitä janoa kestä sikakaan, sen takia tuntuu ettei kyllä kesällä tule syötyä enää.

Vierailija
28/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23: Joo kyllä se oli ihan iso pitsa! Hämmennyin itsekin siitä, miten jaksoin sen yhdeltä istumalta syödä! Varsinkin, kun olen aika pienikokoinen. :)

Vierailija
29/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27: Joo pitää muistaa kehon kosteutus! ;-)

Vierailija
30/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla syömishäiriö kun asia on sinulle noin iso?

Vierailija
31/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30: Ken tietää, voi ollakin? Ei asia kovin suurelta tosin tunnu, enkä siitä pode huonoa omaatuntoa. Tiedostan kuitenkin, että tää ei oo maailman normaalein asia. Mielenkiinnolla seurailen ihmisten reaktioita. :) 

Vierailija
32/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan yhä sängyssä läppärin kanssa ja laiskottelen. Tein myös uuden keskustelun tänne! Arvatkaa mikä! Löytyy ekalta sivulta! :-)

Vierailija
33/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko tosiaan Suomessa? Saako siellä näkymään Kardashianit? Sorry jos on tyhmä kysymys, itse en nimittäin sarjasta siellä ollessa  tiennyt ennenkuin muutettiin joku kuusi vuotta sitten pois. Siihen voi jäädä koukkuun. Ihanko viimeisintä tuotantokautta oli?

Sulla on hyvä huumorintaju. Keep it up. ;)

Vierailija
34/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33: En asu Suomessa. Seuraan Project Free Tv:n kautta netistä. Oon kyllä niin koukussa, ettei mitään järkeä. Muistan vielä kirkkaasti, kun väheksyin yhtä kaveria, joka kertoi seuraavansa ko. sarjaa.. Ja kiitos paljon! :-)

Vierailija
35/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain alkosta pullon viiniä ja vedän nyt pienet sievät. Ja huomenna kouluun.

Vierailija
36/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu! Pitäiskö sittenkin vielä lisätä se valkkaripullo siihen huomiseen ruokatilaukseen? Siis kauppaan en jaksa lähteä. Huomiseen siis. :P

Vierailija
37/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:13"]

24: Mä en taas kotiin osta lihaa, mutta maistelen kämppisten liharuokia salaa jääkaapilta ja syön liharuokia, kun olen babysittaamassa! Hih! :-) 

[/quote]

mä olen myös "absolutisti", mutta juon vodkaa illalla salaa 2-3 dl:aa, tulee uni sitten hyvin :)

Vierailija
38/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut? 

Vierailija
39/40 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

38: Olen ehkä vähän. En ole saanut ihastukseltani vastakaikua! :-(

Vierailija
40/40 |