Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta palkat näkyvät tilillä?

Vierailija
14.07.2020 |

Täällä kun mammat kyselee lapsilisien yms ajoista niin tuli vaan mieleeni että mihin kellonaikaan palkat yleensä tilillä. Jos puhutaan et oot kunnalla tai kaupungilla töissä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen yön jälkeen mielestäni.

Vierailija
2/8 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vasta aamuyöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ap ryöstää jonkun? Onko käteiskassassa vajetta?

Vierailija
4/8 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahojen ajot aloitetaan keskiyöllä, mutta ne käy kääntymässä EKP:n tietokoneilla. Yleensä tililla 3-5 aikaan aamuyöstä jos ei ongelmia.

Vierailija
5/8 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pankista. Samassa pankissa saattaa näkyä välittömästi, toisissa kestää pidempään. Nordea taitaa olla hitain kaikista, minulla näkyy useimmiten vasta maksupäivää seuraavana päivänä. (Juu, tiedän että palkka pitää olla tilipäivänä käytettävissä, mutta en jaksa valittaa kun viive on pankin eikä maksajan.)

Vierailija
6/8 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se kuuden kieppeillä kun monet ohjelmistot pyörähtää. Meillä töissä asiakasmaksut tulee noin klo 5:45

Vierailija
7/8 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on verkkopankissa valittavissa "palkkahotelli", siellä näkyy jo muutamaa päivää ennen.

Kätevää, koska palkan ja vuorolisien suuruus vaihtelee eri kuukausina.

Vierailija
8/8 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pankista. Samassa pankissa saattaa näkyä välittömästi, toisissa kestää pidempään. Nordea taitaa olla hitain kaikista, minulla näkyy useimmiten vasta maksupäivää seuraavana päivänä. (Juu, tiedän että palkka pitää olla tilipäivänä käytettävissä, mutta en jaksa valittaa kun viive on pankin eikä maksajan.)

Olen palkanlaskija ja oma tilini on myös Nordeassa. Itselläni ja muilla on kyllä aina palkka tililla ihan palkkapäivänä. Tuli itselle mieleen, että laittaahan teillä palkanlaskija maksuaineiston ajoissa? Päivän pitäisi periaatteessa useimmiten riittää, mutta se tosiaan vähän riippuu pankista. Itse jätän aina kokonaisen pankkipäivän väliin mikä oli ainakin ennen se suositeltu. Eli esim. nyt on kuukausipalkkalaisilla maksupäivä 15.7., joten laitoin maksuaineiston eilen 13.7., jotta se on varmasti huomenna kaikilla tilillä riippumatta pankista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä