Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä minua vaivaa, epävakaa persoonallisuushäiriö?

Vierailija
28.10.2024 |

Parisuhteessa olen lempeä, hellä, keskusteleva, huomioiva jne.  kaikkea, voi sanoa että olemme toistemme unelmat.

Mutta riitatilanteessa minusta tulee varsinkin alkoholin vaikutuksen alaisena järjettömän jyrkkä. Pakkaan kamani ja lähden toisen luota ja aamulla onkin sitten jo katumus.. eikä ole tapahtunut vain yhden kerran vaan useita kertoja. Sitä en ymmärrä että miksi toinen tälläistä käytöstä kestää. Nyt en tiedä viimeisimmästä että haluaako vielä yrittää tai kannattaako jos teen sen taas? onko parempi suojella häntä ja sanoa että sun on oikeasti parempi ilman minua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiön nimi on rähinäviina.

Vierailija
2/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiön nimi on rähinäviina.

Miksi sitten välttämättä aamullakan kun on jo selvinnyt niin ei halua sopia? häpeä vai oikeassa olemisen tarve? vaikka siis lähteminen sinänsä hävettääkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää juoda, jos ei osaa käyttäytyä?

Vierailija
4/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko luopua parisuhteista vai viinasta? Selvästikään alkoholi ei sovi sinulle.

Toinen selitys voisi olla patoutunut ylikiltin ihmisen tunne-elämä, eli et ilmaise todellisia tarpeitasi ja tunteitasi selvänä vaan pyrit miellyttämään toista. Sitten alkoholi vapauttaa estot siinä määrin, että vapautat negatiiviset piilotetut tunteesi. 

Vierailija
5/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää juoda, jos ei osaa käyttäytyä?

No näinpä. Pysyisipä korkki kiinni.

.

Edelleen kun sitten aamulla pää on selvä niin miksi ei heti mene sopimaan?

Vierailija
6/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko luopua parisuhteista vai viinasta? Selvästikään alkoholi ei sovi sinulle.

Toinen selitys voisi olla patoutunut ylikiltin ihmisen tunne-elämä, eli et ilmaise todellisia tarpeitasi ja tunteitasi selvänä vaan pyrit miellyttämään toista. Sitten alkoholi vapauttaa estot siinä määrin, että vapautat negatiiviset piilotetut tunteesi. 

Viinasta ehdottomasti.

Tuossa on perää että olen ylikiltti. Toinen osapuoli oli tilanteessa melkein sammumispisteessä ja se ärsytti jo alunperinkin. Ei suostunut hiljentämään juomisen tahtia ja halusi väkisin juoda yhtä paljon kuin minä. Olin siis lupautunut olemaan autokuski joten toinen oli aloittanut juomisen jo monta tuntia aiemmin. Sitten loppuillasta ei tarvinnut kuin hänen rähistä minulle asiasta joka oli epäreilua minua kohtaan ja kas, soppa oli valmis.

Vierailija
7/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinasta ehdottomasti.

Tuossa on perää että olen ylikiltti. Toinen osapuoli oli tilanteessa melkein sammumispisteessä ja se ärsytti jo alunperinkin. Ei suostunut hiljentämään juomisen tahtia ja halusi väkisin juoda yhtä paljon kuin minä. Olin siis lupautunut olemaan autokuski joten toinen oli aloittanut juomisen jo monta tuntia aiemmin. Sitten loppuillasta ei tarvinnut kuin hänen rähistä minulle asiasta joka oli epäreilua minua kohtaan ja kas, soppa oli valmis.

Ei tuo suhde taida olla hyvä millään tavalla, jos alkoholi noin vahvasti mukana. Laita suhde jäihin ja korkki kiinni ja jatkolle ehdoksi, että myös toinen laittaa korkin kiinni. Oikeasti, ihmiset kyllä pilaavat huolella omat ja toisten elämät ryyppäämällä. 

Vierailija
8/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinasta ehdottomasti.

No vähemmästäkin menisi hermot!

Vierailija
10/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki sekoilin tolleen päissään, lopetin sentakia. :D

Vierailija
11/11 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on totta. Liian kilttinä olen myös monet kerrat mahdollistanut toisen juomisen ja se on ärsyttänyt kun toinen ei osaa pitää kontrollia.

Kiitos tästä, nyt korkki pysyy kiinni ja viikko mietitään että miten jatketaan. Toinen on myös myöntänyt ettää alkoholia menee liikaa.