Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on kyllä pakkoa kertoa teille:

Vierailija
21.05.2013 |

Mieheni ei ole halunnut toista lasta, eka on nyt 5v. Mä olen aika ajoin yrittänyt asiasta keskustella, mutta en ole itsekään ollut ihan varma haluanko enää toista kun olen jo 38v.

No eilen kun oltiin SILLEEN, niin mies päästi mitään sanomatta lastin sisään! Jälkeenpäin sanoi vaan että kai sieltä kolmoset sitten tulee. Meillä ei siis ole ollut muuta ehkäisyä kuin kumi / keskeytetty.

Olin kyllä vähän shokissa, mutta hyvä näin. Saas kattoo kuin käy, ajoituskin oli just sopiva 2 päivää ennen ovulaatiota. Nyt jännittää!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Hienosti keskusteltu/suunniteltu!

Vierailija
2/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläkö mies päättää, mitä sinä haluat? Nyt se sitten haluaa, että susta tulee jälleen äiti... Loistavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea odotukseen. Hienoa, että mies aikansa harkittuaan päätyi kannallesi.

Vierailija
4/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai olitte SILLEEN! *kihihihihihiiii*

mua ihan punastuttaa ^__^ kawaiii

Tshihihihiiii.

terveisin jorma 46v

Vierailija
5/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesuunnittelua parhaimillaan.

Vierailija
6/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samoin, mies ei ensin halunnut ja sitten yhtäkkiä halusikin. Tulin heti raskaaksi :)

Vierailija
7/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mies sitten tuuliviirinä vaihtaakin taas mielipidettään mahdollisena raskausaikana? Olisikohan hommassa kannattanut käyttää vähän enemmän järkeä?

Vierailija
8/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älä nyt vielä innostu, se on kuitenkin ihan fifty-sixty että tärppäskö vai ei.

Vierailija
9/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lapsen oikeudet syntyä perheeseen, jossa vanhemmat haluavat aidosti olla vanhempia. Entä lapsen oikeudet syntyä perheeseen, jossa hän on aidosti haluttu ja toivottu.

Voiko tuolla tavalla hankitusta lapsesta nauttia hyvällä omatunnolla. Voiko lasta katsoa silmiin muistamatta, että sen saadakseen oltiin vaan SILLEEN?  Tuo kaikki on lapsen unohtamista ja pettämistä.

Vierailija
10/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:03"]

Meillä kävi samoin, mies ei ensin halunnut ja sitten yhtäkkiä halusikin. Tulin heti raskaaksi :)

[/quote]

Mitä teille nyt kuuluu?!

Vierailija
11/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eeeehhhehehheeeee justiinsa :) Aika moni lapsi tässä maailmassa on tehty just SILLEEN.

Vierailija
12/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ollu "silleeeeeeen"...kihihihiih hihihihihihihihih..tirsk....

Vierailija
13/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:11"]

Entä lapsen oikeudet syntyä perheeseen, jossa vanhemmat haluavat aidosti olla vanhempia. Entä lapsen oikeudet syntyä perheeseen, jossa hän on aidosti haluttu ja toivottu.

Voiko tuolla tavalla hankitusta lapsesta nauttia hyvällä omatunnolla. Voiko lasta katsoa silmiin muistamatta, että sen saadakseen oltiin vaan SILLEEN?  Tuo kaikki on lapsen unohtamista ja pettämistä.

[/quote]

Minä ainaki voin katsoa rakasta ja rakastettua ja onnellista lastani silmiin hyvällä omalla tunnolla, vaikka lapsi saatiin kun oltiin SILLEEN ja ei jaksettu laittaa kumia(naimisissa oltiin kumminki sillon)

Vierailija
14/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:11"]

[/quote]

mäkin katson meidän vahingonlaukausta ihan hyvällä omallatunolla silmiin. En ole unohtanut enkä pettänyt häntä milloinkaan :)

Vierailija
15/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:03"]

[/quote]

Mitä teille nyt kuuluu?!

[/quote]

No ihan hyvää, mies rakastaa lastaan tietenkin ihan mahdottomasti ja on oikein hieno isä! Huolehditaan lapsesta ihan tasapuolisen paljon kumpikin. Ei tää muuten meidän ensimmäinen edes ole...

Vierailija
16/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samalla tavalla kävi meillä. Itse olin vuosia halunnut toista lasta, mies ei edes halunnut asiasta keskustella. Yhden kerran sitten oltiin ilman kumia ja siitä kerrasta pamahdi paksuksi.
Kun kerroin miehelle, että testi näyttää plussaa sanoi hän vaan että aha, ootko varma että näyttää oikein... ei kyllä yhtään ollut harmissaan asiasta.
Ihmettelen vieläkin, miksi oli niin raskautta vastaa vuosia, mutta sitten kun sattui "vahinko" niin ei yhtään pistänyt pahaksen.

Vierailija
17/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:17"]

Mä en oo koskaan ollu "silleeeeeeen"...kihihihiih hihihihihihihihih..tirsk....

[/quote]

En minäkään..... khihihihihihihi.

Me ollaan vaan pantu: jäykistynyt kyrpä työnnetty märkään pilluun ja työnnelty sitä sisään ja ulos kunnes mällit ovat lentäneet vaginan perukoille asti.

Vierailija
18/18 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:10"]

no älä nyt vielä innostu, se on kuitenkin ihan fifty-sixty että tärppäskö vai ei.

[/quote]

38-v iässsä mahdollisuudet on aika lailla vähemmän kuin 50-50..