Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NEUVOJA, 3v kakkaa vain pöksyyn!

Vierailija
20.05.2013 |

Kuivaksi oppi joitakin kuukausia sitten, mutta kakan menee tekemään pöksyyn pöydän alle tai muualle piiloon. Sitten tulee pyytämään että pestään. Ei siis pidetä vaippaa enää. Mutta en ymmärrä miksi ei mene potalle kun pisut kuitenkin hoitaa sinne. Onko kellä kokemusta mikä auttaisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä itse pesemään pyllynsä ja viruttamaan housunsa, niin eiköhän tuo lakkaa. 

Vierailija
2/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa! Lapsi on oikeasti vielä tosi pieni, joten anna hänelle aikaa. Ohjaa lempeästi mutta älä missään nimessä painosta tai tee asiasta "isoa". Jos on taipumusta ummetukseen, yritä helpottaa sitä. Aika auttaa. Ja usko pois, mulla on kokemusta. Esikoinen oppi käymään kakalla vasta vähän ennen kuin täytti 5v! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisiko tarrataulu tai pieni palkinto pottaan kakkaamisesta? Meillä on saatu molemmat lapset noilla konsteilla melko nopeasti motivoitua potalle. Ainahan sitä voi ainakin ehdottaa, jotain tosi mieluista herkkua, tai pikkuauto tms. Vähän liioittelultahan se kuulostaa, mutta meillä toimi nämä ihan muutamasta kerrasta eikä niitä enää sitten annettu kun homma jo sujui.

Vierailija
4/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan esikoisella sama juttu. Lahjoimme hänet tikkareilla. :) Muutaman kerran muisti sen pyytää onnistuneen "suorituksen" jälkeen, sen jälkeen ei enää tarvinnut palkintoa.

Vierailija
5/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vienyt meidän pojan 1v aamupuuron jälkeen potalle istumaan,poika näyttää sormella peilikaappia mistä annan sille lasten hammastahna tuubin,sitä se pyörittelee käsissään ja hyvin usein pottaan tulee pissa ja kakka,välillä pelkkä pissa.

sitä en tiedä miksi se haluaa sen tuubin??