Mua oikeastaan oksettaa tämä palsta
onko suomalainen nainen siis tällainen, aika moinen pettymys, ihan inhottaa, luulin naisia fiksummiksi
Kommentit (23)
Et sitten eritellyt yhtään, että millainen kuva ja käsitys sulle on muodostunut suomalaisesta naisesta.
Katkeroituneet akat nälvii kaikkea mihin vain pienellä aivokapasiteetillaan kykenee. Suurin osa kirjoittajista täysiä kanoja. Joitakin ihan sympaattisiakin eksynyt sekaan.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 15:52"]
Et sitten eritellyt yhtään, että millainen kuva ja käsitys sulle on muodostunut suomalaisesta naisesta.
[/quote]
luulin että ovat älykkäämpiä, sosiaalisempia, vähemmän pikkusieluisia, vähemmän kateellisia.
mun käsitys oli hyvin positiivinen
tämä palsta perustuu ihmisten arvosteluun ja moittimiseen
Muakin oksettaa tämä palsta, taidan poistua heti kunhan saan tämän kirjoitettua :D
Sairaita alapäänjuttuja, kiihkoilua. Erehdyin purkamaan turhautuneisuuttani yhteen ketjuun ja heti sain turpiini vaikken syytellyt ketään. Ajatella että nettiin kirjoitellaan kaikkea saastaa kun sitten normaalielämässä vain harva viitsii riehua vieraalle ihmiselle noin. (Saatikka kysellä esim. kassajonossa millainen alapää sulla on). Meitä on moneen junaan.
Kukas sinä itse olet?
Jotain muropalstaa ja paria muuta tänne linkitettyä miesten keskustelupalstaa selanneena olen ollut yhtä lailla järkyttynyt siitä, miten tönkköpuheisia ja keskustelukyvyttömiä miehet ovat. Eihän ne ole keskusteluja ollenkaan! Lause sinne, toinen tänne, joku laittaa perään irstaan kuvan ja tuumaa että "jepjep". Ja luulin, että kauppalehteä tai talouselämää lukee suht fiksut ihmiset, HAH.
Rekisteröitymistä vaativilla sivustoilla ihmiset kirjoittaa ihan eri tavalla. Anonyyminä vuodatetaan pahaa mieltä, kirjoitetaan asioita, joita ei omalla nimellä koskaan tunnustettaisi omiksi ajatuksiksi.
Kannattaa lukea vain valikoidut avaukset. Siihen oppii, ja palautuu myös usko ihmiseen.
Hitsit kun noita typeriä avauksia ja kiihkoilijoita on niin paljon, että onkohan edes puolet täällä olijoista selväjärkisiä...
Niin siis juu, tänne ei ole pakko tulla. Paitsi toimittajien :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:02"]
Kannattaa lukea vain valikoidut avaukset. Siihen oppii, ja palautuu myös usko ihmiseen.
[/quote]
olen nyt pettynyt niin monta kertaa, en viitsi enään, aina joku tulee ja pilaa kaiken. ap
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:08"]
[/quote]
ei ole pakko tulla, enkä tietenkään enään tulekkaan, harmittaa että tulin, olisin halunut pitää tuon vanhan kuvani suomalaisesta naisesta, jonka romutitte.
Míksi olet täällä? Itse en pidä monista palstoista ja pysyn poissa niistä. Jos luot suomalaisen naisen ajatusmaailman ja tekemiset yhden palstan perusteella, olet kyllä enemmän itse hukassa. Hyvää elämää:).
Mikä on se vanha kuvasi suomalaisesta naisesta?
Luen myös ulkomaalaisia foorumeja. Vauvafoorumi on vielä pyhäkoulu niihin verrattuna. Siellä käydään läpi niin bloggaajien mahdolliset huumetaustat ja kokeilut kuin poikaystävien pettämiset. Ihmeen hyvin löytyy tietoa,kaikenlaista...
Britit ovat pahimpia:D En haluaisi jäädä siellä kenekään hampaisiin;P
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:08"]
[/quote]
ei ole pakko tulla, enkä tietenkään enään tulekkaan, harmittaa että tulin, olisin halunut pitää tuon vanhan kuvani suomalaisesta naisesta, jonka romutitte.
[/quote]
Minusta tuntuu että se ihana suomalainen nainen on tällä palstalla piilossa. Ne joilla oikeasti on jotain fiksua ja perusteltua sanottavaa, eivät viitsi edes vastata jos joku riehuu kuin kaistapäinen jossain ketjussa. Ei maksa vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:20"]
Míksi olet täällä? Itse en pidä monista palstoista ja pysyn poissa niistä. Jos luot suomalaisen naisen ajatusmaailman ja tekemiset yhden palstan perusteella, olet kyllä enemmän itse hukassa. Hyvää elämää:).
Mikä on se vanha kuvasi suomalaisesta naisesta?
[/quote]
äh, en viitsi selittää, hyvästit sitten vaan
Joo, täältä ei kyllä löydy sitä, millaisia naiset keskimäärin ovat. Täältä voi tietenkin löytyä jonkunlainen käsitys siitä, miten päivänsä netissä viettävät koukuttuvat epäterveisiin ajatusketjuihin ja rupeavat luulemaan, että av-palsta kuvaa todellisuutta.
Minäkin poistuin täältä kerran muutamaksi kuukaudeksi, mutta palasin takaisin. Tämä on ihan mukavaa viihdettä, kun avaa vain valikoidut ketjut ja niistäkin sujuvasti ohittaa ala-arvoiset kommentit, ja kun viettää täällä vain vähän aikaa parina kolmena päivänä viikossa. Silloin todellisuus ei pääse hämärtymään, ja osaa asettaa nämä jutut oikeisiin mittasuhteisiin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:01"]
Muakin oksettaa tämä palsta, taidan poistua heti kunhan saan tämän kirjoitettua :D
Sairaita alapäänjuttuja, kiihkoilua. Erehdyin purkamaan turhautuneisuuttani yhteen ketjuun ja heti sain turpiini vaikken syytellyt ketään. Ajatella että nettiin kirjoitellaan kaikkea saastaa kun sitten normaalielämässä vain harva viitsii riehua vieraalle ihmiselle noin. (Saatikka kysellä esim. kassajonossa millainen alapää sulla on). Meitä on moneen junaan.
[/quote]
Ihme asenne taas kerran. Ap vaikuttaa tosi täyspäiseltä ja kohteliaalta ihmiseltä (ollakseen tällä palstalla). Ei minun näppikseltäni lähde sen pahempia sanoja ja paineenpurkamisia netissä anonyyminä kuin tuttujen edessäkään. Eikä kyse ole edes pelkistä käytöstavoista vaan ihan siitä, että sellainen sanavarasto ja puheenparsi mitä täällä viljellään, ei edes nouse mieleeni. Ja ihan turha puolustella omaa käytöstään sillä, että taas joku jossain on ihan yhtä tyhmä ja huonokäytöksinen.
Poistun ap:n kera takavasemmalle, rakentavampaan ajankäyttöön.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:01"]
[/quote]
Ihme asenne taas kerran. Ap vaikuttaa tosi täyspäiseltä ja kohteliaalta ihmiseltä (ollakseen tällä palstalla). Ei minun näppikseltäni lähde sen pahempia sanoja ja paineenpurkamisia netissä anonyyminä kuin tuttujen edessäkään. Eikä kyse ole edes pelkistä käytöstavoista vaan ihan siitä, että sellainen sanavarasto ja puheenparsi mitä täällä viljellään, ei edes nouse mieleeni. Ja ihan turha puolustella omaa käytöstään sillä, että taas joku jossain on ihan yhtä tyhmä ja huonokäytöksinen.
Poistun ap:n kera takavasemmalle, rakentavampaan ajankäyttöön.
[/quote]
Tuohon piti linkkautua seiskan teksti, mutta jostain syystä ottaakin tuon ylemmän viestin O.o
Ette kumminkaan lähde:). Toi on vaan sitä itsensä nostatusta. Huomenna vaahtootte jostain muusta. Nimettömänä sen on niin helppoo olla "vanha ja viisas suomalainen nainen". Reps ja kops.
Se on aikamoinen eikä aika moinen